خاص‌ترین و بی‌نظیر‌ترین رستوران‌های تهران؛ به انتخاب مردم

0
رپورتاژ

تهران رستوران گران‌قیمت کم ندارد؛‌ اما آنچه مهم است این است که بدانیم کدام یک از رستوران‌ها به گران بودنش می‌ارزد؟ داشتن غذای ایده‌آل، فضا و دکوراسیون داخلی خاص و خاطر‌ه‌انگیز، موسیقی مناسب و ترجیحا موسیقی زنده، مطبوع بودن فضا، رفتار حرفه‌ای کارکنان و بسیاری موارد دیگر در تجربه ما از یک رستوران خوب تأثیرگذارند.

 

انتخاب یک رستوران مناسب می‌تواند شبی رویایی را برایتان رقم بزند.

همچنین یک مورد مهم دیگر نیز وجود دارد: امکان خرید آنلاین! یک لیست خوب از خاص‌ترین و گران‌ترین رستوران‌های شهر لازم است همه این موارد را در نظر بگیرد و پس از آن بهترین گزینه‌ها را به خوانندگان خود ارائه کند. ما نیز تلاش کرده‌ایم در این مقاله با در نظر داشتن تمام این معیارها، گران‌ترین رستوران های تهران  و بهترین رستوران‌های شهر را به شما معرفی کنیم. با ما باشید!

 

رستوران ارکیده  تهران

اگر به دنبال یک کافه رستوران با فضای بزرگ و دکوراسیون خاص و به‌یادماندنی هستید، رستوران ارکیده آرژانتین می‌تواند اوقاتی عالی را برای شما رقم بزند. این رستوران با داشتن کباب‌های ناب شاهانه، غذاهای پارسی، غذاهای محلی، پیش طعام‌های فوق‌العاده و همچنین کافی شاپ حرفه‌ای، یکی از خاص‌ترین رستوران‌های تهران است.

رستوران ارکیده برای انجام مراسمات نیز مناسب است.

این رستوران فضایی رسمی و کلاسیک دارد و همزمان بیش از حد مجلل نیست؛ بنابراین می‌تواند علاوه بر قرارهای خانوادگی، دوستانه و عاشقانه، برای قرارهای رسمی نیز مناسب باشد. به صفحه رستوران ارکیده (آرژانتین) در اسنپ‌ فود سر بزنید و منوی کامل رستوران و کافه آن را مشاهده کنید. در ادامه نیز لیست غذاهای خاص و پرطرفدار این رستوران را مشاهده کنید:

 

چلو ماهیچه گوسفندی۴۸۰,۰۰۰ تومان
چلو گردن گوسفندی۴۷۰,۰۰۰ تومان
باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی۵۰۰,۰۰۰ تومان
باقالی پلو با گردن گوسفندی۴۹۰,۰۰۰ تومان
خوراک کباب سلطانی مخصوص۵۴۰,۰۰۰ تومان
خوراک کباب برگ مخصوص۴۲۵,۰۰۰ تومان
خوراک کباب شیشلیک مخصوص ارکیده۴۶۰,۰۰۰ تومان
سینی مخصوص کباب ارکیده۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان
سینی ممتاز کباب ارکیده۱,۹۴۰,۰۰۰ تومان
خوراک کباب چنجه گوسفندی مخصوص۴۴۵,۰۰۰ تومان

 

شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن اما برخلاف مورد قبلی، منوی محدودی دارد و یک رستوران تخصصی (از لحاظ پخت غذا) به حساب می‌آید. اگر به دنبال بهترین کباب‌های ایرانی در شهر تهران هستید، لازم است حتماً سری به این رستوران بزنید؛ چراکه با داشتن یک تیم بسیار حرفه‌ای و البته منویی محدود به انواع کباب‌ها و خوراک‌های گوشت، از شیشلیک گرفته تا خوراک گردن و کباب برگ، می‌تواند تجربه‌ای عالی را برای شما رقم بزند.

رستوران شاندیز جردن فوق‌العاده مجلل است.

در ضمن باید اشاره کنیم که این رستوران دکوراسیونی بسیار مجلل و خاص دارد و می‌تواند برای مهمانی‌های عروسی و سایر مراسم‌های خاص و مهم شما یک گزینه بی‌نظیر باشد. در ضمن امکان سفارش آنلاین غذاهای آن وجود دارد و شما می‌توانید از طریق لینک رستوران شاندیز (جردن) به منوی آن دسترسی داشته باشید. منوی غذاهای اصلی آن را در ادامه ببینید:

 

خوراک کباب شیشلیک مخصوص۳۹۵,۰۰۰ تومان
خوراک کباب برگ مخصوص۳۹۵,۰۰۰ تومان
خوراک کباب فیله مخصوص۳۹۵,۰۰۰ تومان
خوراک گردن مخصوص۳۹۵,۰۰۰ تومان
خوراک ماهیچه مخصوص۳۹۵,۰۰۰ تومان
خوراک کتف مخصوص۳۹۵,۰۰۰ تومان

 

رستوران تهران بین

رستوران تهران بین را نیز می‌توان در لیست جذاب‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های تهران جای داد؛‌ البته با یک منوی بزرگ! شامل انواع غذاهای ایرانی، ترکی، ایتالیایی، فست‌فودها و همچنین یک کافی شاپ حرفه‌ای. رستوران تهران بین از بهترین سرآشپزها و باریستاهای تهران برای بخش‌های مختلف رستوران و کافه خود بهره برده و از همین جهت به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به آن بزنید.

این رستوران بسیار مجلل بوده و می‌تواند انتخابی عالی برای برگزاری جشن‌های خاص و مهم شما باشد. کافه رستوران تهران بین امکان خرید آنلاین را نیز برای شما فراهم کرده و می‌توانید از طریق لینک کافه رستوران تهران بین https://snappfood.ir/restaurant/menu/کافه_رستوران_تهران_بین-r-0972xn به منوی کامل آن دسترسی داشته باشید. در ادامه لیست‌ غذاهای خاص آن را ببینید:

 

برگر۱۸۵,۰۰۰ تومان
دوبل چیز برگر۲۵۵,۰۰۰ تومان
مانستر برگر۱۹۸,۰۰۰ تومان
چیز برگر۱۹۸,۰۰۰ تومان
هالوپینو برگر۱۸۸,۰۰۰ تومان
اسکالپ مرغ۲۳۰,۰۰۰ تومان
فیله استریپس۲۴۵,۰۰۰ تومان
پاستا پنه آلفردو۲۴۰,۰۰۰ تومان
پیتزا سبزیجات ایتالیایی۲۱۰,۰۰۰ تومان
پیتزا نوستالژی ایتالیایی۲۲۵,۰۰۰ تومان
پیتزا پپرونی ایتالیایی۲۲۰,۰۰۰ تومان
پیتزا چیکن سیر ایتالیایی۲۳۵,۰۰۰ تومان
پیتزا چیکن آلفردو ایتالیایی۲۴۰,۰۰۰ تومان
پیتزا رست بیف ایتالیایی۲۸۰,۰۰۰ تومان
پیتزا سیر و استیک ایتالیایی۲۶۵,۰۰۰ تومان
پیتزا سوجوک ترکی ایتالیایی۲۷۵,۰۰۰ تومان
پیتزا استیک ایتالیایی۲۶۰,۰۰۰ تومان

 

رستوران مانسون لانژ

رستوران مانسون لانژ یکی از رستوران‌های گران‌قیمت شهر تهران است که با ارائه منویی بسیار جذاب از انواع غذاهای دریایی، غذاهای ژاپنی نظیر انواع سوشی‌ها، همچنین با داشتن یک کافی بار حرفه‌ای، می‌تواند ساعات خوشی را برای رقم بزند. دسته‌بندی غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران بدین صورت است: برگر، غذای اصلی (انواع استیک و غذاهای ژاپنی)، غذای دریایی، غذای فرنگی، سوشی نیگری، سوشی ماکی، نودل و برنج، پیش غذا، سالاد، آبمیوه طبیعی، قهوه سرد و سایر نوشیدنی‌ها.

در ادامه غذاهای پرطرفدار این رستوران را مشاهده کنید:

فضای داخلی رستوران مانسون لانژ طراحی مدرن و آرامش‌بخشی دارد.

 

میگو گریل با سبزیجات۵۲۵,۰۰۰ تومان
ماهی سالمون با سس تریاکی۶۸۷,۰۰۰ تومان
میگو سرخ شده با سس سیر۵۱۰,۰۰۰ تومان
سالمون ته دیگ۵۴۵,۰۰۰ تومان
سوشی سالمون آووکادو۵۱۰,۰۰۰ تومان
سالاد سالمون با آووکادو۵۳۰,۰۰۰ تومان

 

 

رستوران البرز

رستوران البرز اما یک کبابی بسیار قدیمی در تهران است که هم‌اکنون نزدیک شصت سال از زمان تأسیس آن می‌گذرد. غذاهای این رستوران بی‌نظیر است و اگر شما نیز طرفدار انواع کباب‌ها و خوراک‌های گوشتی هستید، لازم است سری به این رستوران فوق‌العاده بزنید!

البته منوی این رستوران منحصر به کباب‌های ایرانی نیست و شما می‌توانید انواع غذاهای فرنگی نظیر انواع استیک، کباب‌های روسی، همچنین غذاهای خوشمزه دریایی را در آن بیابید. همچنین بهره‌مندی این رستوران از کارکنان حرفه‌ای و آشپزخانه‌ای بسیار مجهز و سرآشپزهای درجه اول، آن را به پاتوق کباب‌خورها تبدیل کرده است!

رستوران البرز از جمله خاطره‌انگیزترین رستوران‌های تهران است.

 

خوراک کباب روسی۴۴۰,۰۰۰ تومان
خوراک شیشلیک۴۴۵,۰۰۰ تومان
خوراک بره کباب۴۴۰,۰۰۰ تومان
خوراک کباب برگ ممتاز۴۴۵,۰۰۰ تومان
خوراک کباب فیله ویژه البرز ٧٠ سانتى متری۸۴۰,۰۰۰ تومان
خوراک کباب فیله تکه ای مجلل ویژه البرز (۵۰ سانتی متری)۶۹۵,۰۰۰ تومان
استیک گوشت۴۸۵,۰۰۰ تومان
استیک ماهى قزل آلا۲۹۵,۰۰۰ تومان

شیک ترین رستوران های تهران در اسنپ‌فود!

همه رستوران‌های معرفی‌شده می‌توانند برای انواع قرارهای خانوادگی، عاشقانه، دوستانه و حتی کاری شما مناسب باشند و در ضمن، اگر به دنبال برگزار کردن جشن تولد یا مراسم‌های مشابه آن در یک فضای مجلل هستید، می‌توانید از گزینه‌های معرفی‌شده در این مقاله کمک بگیرید.

در ضمن می‌توانید با استفاده از سرویس خرید آنلاین غذا https://snappfood.ir/ نه تنها به تمام رستوران‌های شهر، که به تمام قنادی‌ها، نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و خواروبار فروشی‌های شهر دسترسی داشته باشید! اگر شما نیز تجربه‌ای از مراجعه به رستوران‌های خاص و گران‌قیمت شهر دارید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این کار می‌تواند به دیگر کاربران در یافتن فضای مناسب خود کمک کند. از همراهی شما متشکریم!

 

 

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

 

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5