خدمات گردشگری خود را سر زبان‌ها بیاندازید!

0
رپورتاژ

بهترین روش تبلیغاتی برای شرکت‌های خدمات گردشگری کدام است؟ شرکت‌های خدمات گردشگری نیز مانند هر کسب‌وکار دیگری برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد.

انتخاب تبلیغات مناسب نقش بسیار مهمی در صنعت گردشگری دارد چرا که ارتباط مستقیمی با معرفی میراث فرهنگی و آداب رسوم هر شهر و کشوری دارد.

حال به سراغ سوال پاسخ به سوال اول متن می‌رویم. باید بگوییم روش‌های مختلفی با تعرفه‌های مختلف برای تبلیغات برای شرکت‌های گردشگری وجود دارد که در ادامه به صورت کامل به توضیح هر کدام می‌پردازیم و بهترین روش که روش تبلیغات پیامکی برای شرکت گردشگری است را معرفی می‌کنیم و دلیل منحصر بفرد بودن آن را ذکر می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع روش‌های تبلیغات گردشگری

درد این قسمت به معرفی روش‌های مختلف تبلیغاتی می‌پردازیم. شما می‌توانید متناسب با هدف و شرایطی که دارید از هر کدام از این روش‌ها استفاده کنید.

تبلیغات گوگل ادز

یکی از روش‌های تبلیغات کمپین‌های مختلف گوگل ادز مانند تبلیغات در صفحهٔ نتایج، تبلیغات نمایشی و تبلیغات ویدئویی است.

تبلیغات در صفحهٔ نتایج جست‌وجوی گوگل یکی از روش‌های متداول برای افزایش فروش است که هزینهٔ آن بر اساس تعداد کلیک محاسبه می‌شود. در این روش، تبلیغ شما در صفحهٔ نتایج جست‌وجو در کنار نتایج ارگانیک نمایش داده می‌شود.

تبلیغات اینستاگرام

همان طور که امروزه می‌دانید کاربران اینستاگرام روز به روز بیشتر می‌شود و تبلیغات اینستاگرامی یکی از روش‌های تبلیغات پربازده کسب و کار است که امروزه بسیار ترند شده‌اند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. از انواع تبلیغات در اینستاگرام می‌توان به تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات گسترده و بازدیدی اشاره کرد، اما به این مورد توجه داشته باشید که هزینه این نوع تبلیغات زیاد است.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری، در قالب تصاویر، متن یا ویدئو به کاربران نمایش داده می‌شوند و در صورتی که روی این تبلیغ کلیک کنند به سایت موردنظر منتقل می‌شوند. فرم این بنرها عموماً به شکل مستطیل است که می‌توانند ثابت یا متحرک باشند.

 تبلیغات کلیکی

در تبلیغات کلیکی، هزینه به صورت کلیکی پرداخت می‌شود یعنی صاحبان کسب‌وکار، به‌ازای کلیک‌های انجام‌شده روی این تبلیغ هزینه پرداخت می‌کنند.

تبلیغات ریتارگتینگ

استراتژی تبلیغات ریتارگتینگ به این صورت است که شما باید مشتریان بالقوه‌ی خود را هدف قرار دهید. برای مثال بعضی از مشتریان مدت طولانی در سایت شما در حال سرچ هستند یا سبد خرید خود را نیمه گذاشته‌اند. در این مواقع شما می‌توانید با تبلیغات آن‌ها را دوباره به سایت برگردانید.

شیوهٔ کار به این شکل است که تبلیغات گردشگری پس از بازدید کاربر از سایت شما، در دیگر سایت‌ها به او نمایش داده می‌شود تا او را دوباره به چرخهٔ فروش برگردانند.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش‌هایی است که شرکت‌های خدمات گردشگری برای تبلیغات خود می‌توانند از آن استفاده کنند. برای این کار تنها لازم است خدمات جدید، تخفیفات ویژه، پیشنهادهای ویژه، فرم‌های نظرسنجی و … را برای مشتریان ارسال کنید و افزایش چشمگیر نرخ تعامل و تبدیل مشتریان را با چشم‌های خودتان ببینید!

پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، نوتیفیکیشن خدمات یا مطالب مربوط به شرکت‌های خدمات گردشگری را به مخاطبانی که قبلاً حداقل یک بار به سایت شما سر زده‌اند، ارسال می‌کند. شما می‌توانید از آن برای ارسال پیشنهادهای لحظه‌ آخری استفاده کنید.

و اما، روش آخر؛ تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌ها در بین روش‌های تبلیغاتی موجود است در شرکت‌های خدمات گردشگری است. ارسال پیامک به عنوان یک روش تبلیغاتی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای تبلیغات پیامکی برای شرکت‌های خدمات گردشگری

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به تازگی وارد صنعت گردشگری شده‌اند و در این حوزه موسسه یا آژانسی را تاسیس کرده‌اند، مطمئن باشید که استفاده از ارسال پیامک در جذب مشتری به شما کمک خواهد کرد.  ویژگی‌های بسیار زیادی در روش ارسال پیامک وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با پیامک هوای مشتریات رو داشته باش.

شاید برنامه ریزی برای سفر برای بعصی افراد به علت مشغله‌های فکری کمی چالش برانگیز باشد. در زمان نزدیک به سفر شما می‌توانید با ارسال پیامک هدفمند به مشتریان می‌توانید اطلاعات سفر مانند: با ارسال کارت پرواز، تاریخ، ساعت، گیت ورودی و از همه مهم‌تر تغییر ساعت پرواز و واچر هتل را برایشان ارسال کنید. با این کار می‌توانید اعتماد مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کرده و همچنین حس امنیت بیشتری به او بدهید.

با پیامک مسافران از پرواز جا نمی‌مانند.

امروزه همه افراد از گوشی موبایل استفاده می‌کنند و به مرتبا آن را چک می‌کنند. بتابراین احتمال خوانده شدن پیامک‌ها بسیار بالاست. طبق آمارهای به دست آمده مشخص شده ‌است بیش از 85 درصد پیام‌ها در 15 دقیقه ابتدایی باز می‌شوند و اگر متن جذابی داشته باشند تا انتها خوانده می‌شوند.

با پیامک مشتریان وفادار رو تشویق کن.

شرکت‌های خدمات گردشگری می‌توانند برای تشویق، تشکر و … از مشتریان وفادار برای آن‌ها پیشنهادات ویژه، کد تخفیف و … در نظر بگیرند. این کار سبب می‌شود مشتریان یک ذهنیت خوب از شما داشته باشند و دیگران را هم تشویق به استفاده از خدمات شما کنند.

با پیامک، هدفمند باشید.

لیستی از مشتریان براساس علاقه آنان ایجاد کنید و پیشنهاد و تخفیفات ویژه برایشان بفرستید. با استفاده از رزروهای قبلی مشتریان، می‌توانید علایق آن‌ها را بیشتر بشناسید، مثلاً می‌توانید بفهمید سفرهای زیارتی بیشتر دوست دارند، به سفر در طبیعت تمایل دارند یا به گردش در مکان‌های تاریخی مشتاق هستند. این شخصی‌سازی یک تغییر اساسی در آژانس هواپیمایی‌ ایجاد می‌کند و به راحتی شما را از سایر آژانس‌ها متمایز می‌کند.

از مشتریان نظرسنجی کن.

برای پیشرفت کار خود انتقاد پذیر باشید. در پایان سفر برای مشتریان خود فرم نظرسنجی ارسال کنید. از آن‌ها بخواهید نقاط قوت، نقاط ضعف و پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات را برایتان ارسال کنند. همچنین می‌توانید اگر میزان رضایتشان برای شما قابل انتظار نبود، برای‌شان پیشنهاد ویژه‌ای در نظر بگیرید.

با پیامک مقرون به صرفه عمل کن.

سامانه حرفه‌ای پیامکی کندو اس ام اس با توجه به مزایا و بازخورد بسیار بالایی که دارد در برابر سایر روش‌های تبلغاتی دارد بسیار مقرون به صرفه است و شما با تهیه یک پنل حرفه‌ای برای شرکت خدمات گردشگری خود می‌توانید با صرف هزینه‌ی بسیار اندک بازده و سود بسیار بالایی داشته باشید.

سخن آخر

اگر شما هم به تازگی یک شرکت خدمات گردشگری تاسیس کرده اید یا نه به دنبال یک تحول در روند تبلیغاتی خود هستید پیشنهاد ما به شما بهره بردن از تبلیغات پیامکی حرفه‌ای است.

به طور کلی شرکت‌های خدمات گردشگری به صورت خاص بیشترین قابلیت برای استفاده از بازاریابی پیامکی را دارند. به شرط آنکه قاعده و قوانین آن را رعایت کرده و به جا از آن استفاده کنید. البته ارسال پیامک برای کسب و کارهای مختلف نیز کاربرد دارد که یکی از ویژگی‌های مشترک ارسال پیامک بین تمام کسب و کارها ایجاد تعامل و رابطه صمیمانه با مشتری است. به نظر شما ارسال پیامک و استفاده از پنل پیامکی کندو اس ام اس چه مزایای دیگری برای شرکت‌های خدمات گردشگری دارد؟

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.