بهترین لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی در سال ۲۰۱۹

0

در انبوه لپ‌تاپ‌های بزرگ و هیبریدی، لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی ترکیبی از کارایی، موبیلیتی و کارآمدی هستند.

آن‌ها سخت‌افزارهای قدرتمندی دارند که می‌توانند بازی‌های ویدیویی را اجرا کنند اما عمر باتری به اندازه یک روز داشته باشند.

بیش از حد سنگین نیستند ولی تمام نیازهای روزانه و کارهای مالتی‌مدیای شما را انجام می‌دهند. بهترین صفحه‌نمایش و امکانات را برایتان فراهم می‌کنند و می‌توانند دوشت‌داشتنی‌ترین گجت شما باشند.

تعداد لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی در بازار کم نیست و انتخاب بهترین‌ها از میان آن‌ها کار سختی است. ویژگی‌ها و امکانات مشترک زیادی دارند و کارایی‌شان به هم نزدیک است.

در ادامه، ۵ لپ‌تاپ ۱۳ اینچی برتر سال ۲۰۱۹ را مرور می‌کنیم:

در چهار سال گذشته، همیشه XPS 13 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها بوده است و اکنون نسخه ۲۰۱۹ آن بهتر شده است.

بهبود سخت‌افزار با استفاده از بهترین پردازنده‌های موبایل اینتل به همراه طراحی زیبای وبکم در بالای صفحه‌نمایش بدون اینکه باعث حاشیه‌هایی قطور شود؛ نویدبخش بهترین لپ‌تاپ برای تماس ویدیویی یا وبینار را می‌دهد.

لپ‌تاپ XPS 13 یک نسخه سبک، قابل حمل و فوق‌العاده جذاب است. صفحه‌نمایش کاملا شگفت‌انگیز است و کاملا مطمئن باشید از کار روزانه با آن، ویرایش عکس، تماشای فیلم و وب‌گردی لذت خواهید برد.

انتظار نداشته باشید بالاترین بازی‌های ویدیویی را روی این لپ‌تاپ اجرا کنید چون یک لپ‌تاپ ایده‌آل گیمینگ نیست.

طراحی‌های جدیدتر این لپ‌تاپ بیشتر به سوی طراحی‌های مک‌بوک حرکت کردند و دارند از هویت چند سال پیش خود فاصله می‌گیرند. برخی کاربران این طراحی را دوست دارند و شاید کاربرانی هم باشند که چندان خوش‌شان نیاید.

MACBOOK AIR: بهترین ۱۳ اینچی مک‌بوک

لپ‌تاپ‌های مک‌بوک گران‌تر از دیگر لپ‌تاپ‌های این فهرست هستند ولی اگر کاربر اپل باشید یا تمایل داشته باشید بهترین لپ‌تاپ دنیا از نظر کیفیت ساخت را به دست بگیرید؛ شک نکنید باید سراع مک‌بوک ایر بروید.

نسخه فعلی مک‌بوک ایر بهترین عمر باتری را دارد. ممکن است قدرت آن به اندازه مک‌بوک نباشد ولی هنگامی که با طراحی بسیار چشم‌نواز، سبکی و نازکی به سبک اپل همراه می‌شود؛ واقعا لپ‌تاپی رقیب آن نمی‌شود.

اپل پس از چندین سال ارتقاهای کوچک و متوسط، نهایتا در سال ۲۰۱۸ سری لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر خود را ارتقای اساسی داد. وزن مدل‌های جدید کمتر شده در حالی‌که شاهد افزایش کیفیت ساخت آن‌ها هستیم.

مک‌بوک ایر از نظر کارایی سخت‌افزاری از برخی لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی دیگر عقب افتاده است ولی هنوز بهترین لپ‌تاپ مک‌بوک اپل است که می‌توانید بخرید.

ASUS ZENBOOK 13 UX333: بهترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی زیر هزار دلار

اگر در دنیا لپ‌تاپ XPS 13 نبود؛ هیچ بهانه‌ای برای عاشق UX333 شدن وجود نداشت!

لپ‌تاپی بسیار زیبا که قیمتی پایین‌تر از دو لپ‌تاپ ۱۳ اینچی بالا دارد. شما با پرداخت زیر هزار دلار، لپ‌تاپی مجهز به پردازنده Core i5 چهار هسته‌ای، حافظه رم ۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی به دست می‌آورید.

این مشخصات سخت‌افزاری برای هر کار روزانه‌ای کافی است. یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها در عمر باتری است و دقیقا می‌تواند یک روز کامل برای شما کار کند.

باریک و سبک وزن است و می‌تواند با بهترین لپ‌تاپ‌های قابل حمل دنیا رقابت کند. طراحی متمایز از ایسوس دارد و کیفیت ساخت آن بالا است.

HP SPECTRE X360: بهترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچ هیبریدی

قدیمی‌ترین لپ‌تاپ در این فهرست است با بهترین ظرفیت سخت‌افزاری و انعطاف‌پذیری!

صفحه‌نمایش لمسی این لپ‌تاپ یک کارایی فوق‌العاده به کاربران می‌دهد تا سریع‌تر و ساده‌تر از لپ‌تاپ Spectre x360 استفاده کنند.

عمر باتری طولانی دارد و در هر دو حالت لپ‌تاپ و تبلت به اندازه کافی جوابگو است.

به طور معمول، در دستگاه‌های هیبریدی، یک وجه آن‌ها بهتر از وجه دیگری است ولی در لپ‌تاپ Spectre x360 واقعا هر دو حالت تبلت و لپ‌تاپ فوق‌العاده هستند.

یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های هیبریدی ۱۳ اینچی در بازار است و قیمت مناسبی دارد که باعث می‌شود با لپ‌تاپ‌های بالا رقابت کند.

نسخه جدید این لپ‌تاپ از پردازنده‌های جدیدتر، رم و حافظه بیشتر، طراحی چشم‌نوازتر و چندین بهبود دیگر برخوردار است.

RAZER BLADE STEALTH: بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۳ اینچی

این لپ‌تاپ واقعا برای بازی ساخته نشده است چون لپ‌تاپ‌های گیمینگ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و ویژگی‌های اختصاصی نیاز دارند.

ولی با قدرت گرافیکی بیشتر نسبت به ۱۳ اینچی‌های دیگر بازار می‌تواند لقب لپ‌تاپ گیمینگ این رده را به خود اختصاص دهد.

روی لپ‌تاپ Blade Stealth کارت گرافیکی معروف MX150 انویدیا با ۴ گیگابایت رم قرار گرفته است. پردازنده Core i7 نیز روی آن سوار است تا واقعا بتوانید فورتینایت بازی کنید. مطمئن باشید می‌توانید تمام بازی‌های شرکت Esports را با نرخ فریم بالا اجرا کنید.

نسخه ۲۰۱۹ این لپ‌تاپ دل‌گرم‌کننده‌تر است چون ارتقاها و بهبودهایی یافته است که ضعف‌های پیشین را می‌پوشاند. صفحه‌نمایش با کیفیت بالا و عمر باتری نسبتا خوبی دارد.

با این سخت‌افزار، باز هم طراحی سبک و نازک و زیبایی دارد. شاید دلتان بخواهد لپ‌تاپ ۱۳ اینچی قابل حملی داشته باشید که گه‌گاهی هم بازی کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

مشهورترین ستاره‌های هالیوود قبل از اینکه مشهور شوند (طنز!)

با میدجرنی می‌شود چهره‌ها را جوان کرد، اما تصور کنید که این کار را در مورد شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها انجام بدهیم و تصور کنیم آنهایی که جوانی‌شان را ندیده‌ایم، قبل از پا به سن گذاشتن چگونه بوده‌اند.یودادوایت شروتتانوس…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.