انواع کرم شب

0

رپورتاژ

کرم شب چیست؟ برای رسیدن به پوستی زیبا و ایده ال باید در طی شبانه روز مواد مغذی لازم برای پوست را فراهم کرد. همه شما خوب می دانید که مصرف مواد آرایشی در شب برای پوست مضر است اما کرم های شب سبب می شوند شما به پوستی که همیشه آرزوی آن را داشتید در کمترین زمان ممکن دست پیدا کنید. پوست شما در شب زمانی که در حال استراحت است با استفاده از کرم های شب بازسازی و ترمیم می شوند. کافی است شما شب قبل از استراحت پوست را از هر گونه مواد آرایشی پاک کرده و به خوبی کرم را روی پوست خود ماساژ دهید. این امر همان طور که از اسم این کرم مشخص است هر شب قبل از خواب باید صورت بگیرید. پوست های که شکسته شده است و یا در اثر خشکی زیاد دچار چین و چروک شده است علاوه بر روز شب های نیز نیاز به مراقبت و توجه دارند. اغلب این پوست ها سفتی و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند و شکسته و یا شکل پوستی آویزان را به خود گرفته اند. این جنس از پوست را باید با دقت بیشتری مورد مراقبت قرار داد و برای آن باید و نبایدهای را مد نظر داشت. به عنوان مثال استفاده از مواد شوینده نامناسب سبب خشکی بیشتر پوست و آسیب رسیدن جدی تر به آن می شود. زمانی که شما دچار کاهش وزن می شوید استفاده از این کرم ها مانع از شل شدن پوست صورت شما می شود. وقتی لیزر می کنید باید این مهم را بدانید که مراقبت از پوست شما بعد از لیزر تازه آغاز می شود. به همین منظور نیاز است از کرم های شب که به عنوان یک کرم بازسازی کننده نیز شناخته می شود سلامتی را به پوست خود برگردانید. در مقاله پیش رو سعی داریم تا شما را با مزایا کرم های شب بیشتر آشنا کنیم. کافی است با ما همراه باشید تا زیبایی را به شما برگردانیم و یا چهره شما را زیبا تر از گذشته به تصویر بکشیم.

 کرم شب چه فوایدی برای پوست دارد؟

کرم های شب را اگر در یک دسته بندی کلی قرار دهیم می توانیم به کرم های افزایش سلول های احیا کننده، ترمیم کننده و مرمت کننده پوست و کرم های ضد چروک اشاره ای داشته باشیم. هر کدام از کرم های شب برای یک جنس پوست مناسب است و شما می توانید با توجه به نیازی که در پی آن هستید ایده ال ترین را از آن خود کنید اما این مهم را به یاد داشته باشید که کرم های شب همگی در مجموع خاصیت های مشترکی دارند که در ادامه به آن ها به صورت تیتر وار اشاره خواهد شد.

  • مرطوب نگه داشتن پوست و مانع از خشک شدن آن در طی ساعت پایانی شب
  • شفافیت بیشتر پوست های کدر
  • حس خوب سبکی برای پوست های آسیب دیده
  • کلاژن سازی در پوست
  • افزایش گردش خون و زیبایی بیشتر پس از هر بار مصرف
  • از بین بردن چین و چروک های اضافه
  • مانع از ایجاد چین و چروک های جدید
  • تقویت پوست با مواد مغذی تأثیر گذار
  • انعطاف پذیری بیشتر پوست به دلیل نرمی بیشتر
  • بازسازی سلول های و تغذیه مناسب تر پوست به نسبت دوره قبل از استفاده کرم
  • کاهش روند پیری در پوست های شکسته و شل شده
  • سفت کنندگی پوست های افتاده

 چه مواردی را در زمان خرید کرم های شب باید در نظر داشت؟

کرم های شب، شب ها مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر باید از محصول و کالایی استاندارد استفاده شود که سبب آسیب رسیدن به پوست شما نشود. استفاده از کرم های تقلبی به غیر از اینکه به زیبایی و سلامت شما آسیب وارد می کند امر دیگری را در پی نخواهد داشت. به شما توصیه می کنیم حتماً از کرم شبی استفاده کنید که بوی آن تند نباشد و خواب شما را دچار مشکل نکند. برخی کرم های تقلبی به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب بوی مناسبی ندارند و همین امر سبب می شود مصرف کننده پس از چند شب از استفاده آن منصرف شود. مورد دیگر اینکه به شما توصیه می کنیم کرمی را به عنوان کرم شب استفاده کنید که سبک باشد و سبب سنگین شدن پوست شما نشود. در نهایت استفاده از کرم های شب استاندارد مانع از بروز حساسیت بر روی پوست شما می شود و به بهبود بهتر عملکرد پوستی شما کمک بیشتری می کند. به شما توصیه می کنیم محصولات زیبایی که برای پوست صورت و بدن مد نظر دارید را حتماً از مراکز و یا وب سایت های معتبر تهیه کنید؛ زیرا اگر غیر از این امر صورت بگیرد تا مدت ها باید هزینه های گزاف بپردازید تا زیبایی روز اول را به پوست خود برگردانید.

کرم ضد چروک شب

کرم های شب و کرم ضد چروک شب به شما این امکان را می دهند که از شر چین و چروک های که بر روی پوست شما در طی گذر زمان حاصل شده است در امان بمانید. عواملی استرسی، نور خورشید، استفاده از مواد آرایشی زیاد و بسیاری موارد دیگر دست به دست یکدیگر می دهند که پوست شما شادابی و نشاط اولیه خود را از دست بدهند. به همین خاطر بهتر است در طی شب مواد مغذی پوست تأمین شود و آب‌رسانی صورت گرفته از چروک شدن پوست جلوگیری می کند. کرم های ضد چروک شب با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زنند. در ابتدا به بهبود سلول های آسیب دیده پوست می پردازند که سبب رفع چروک های که در طی گذر زمان‌بر روی پوست شما شده است می شود. مورد دیگر این اینکه رادیکال های آزاد ایجاد می کنند که مانع از آسیب رسیدن به پوست شما می شود. اگر در طی روز با تنش های عصبی روبرو بوده اید یا اینکه به هر دلیل به بافت پوستی شما آسیبی وارد شده است به شما توصیه می کنیم حتماً از کرم های ضد چروک شب استفاده کنید تا سلامت و زیبایی شما به خطر نیفتد.

 

 کرم روشن کننده شب

کرم های شب را اگر در یک دسته بندی کلی قرار دهیم می توانیم به کرم های ضد چروک شب و کرم روشن کننده شب  اشاره ای داشته باشیم. برخی از کرم ها به منظور رفع چین و چروک و برخی به جهت روشن کنندگی بیشتر پوست مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای این کرم می توانیم به

  • استحکام بیشتر پوست و رفع شل شدگی
  • روشن کننده قوی و شفاف کننده پوست
  • دارای مواد مغذی و مرطوب کننده
  • آب‌رسان قوی

این کرم ها به شما این امکان را می دهد که پوستی یک دست صاف و زیبا داشته باشید. از بروز لکه های پوستی بر روی پوست شما جلوگیری می شود. جهت دستیابی به نتیجه دلخواه کافی است به مدت یک ماه به صورت مستمر این سری از کرم ها استفاده شود. ایجاد لکه های پوستی به مرور زمان اتفاق افتاده است به همین خاطر به شما توصیه می کنیم برای بهبودی آن ها حوصله به خرج دهید.

مواردی که برای زیبایی بیشتر پوست باید در نظر داشت؟

شما علاوه بر اینکه باید از کرم های شب و روز برای محافظت از پوست خود استفاده کنید باید به یک سری از مسائل که در طی شبانه روز با آن روبرو هستید توجه داشته باشید. استفاده از پاک کننده های نامناسب سبب قرمز شدن و حساسیت پوست شما می شود. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم مواد آرایش خود را که شبیه به یک سلول مرده بر روی پوست قرار دارند را با پاک کننده ای با کیفیت از روی صورت خود پاک کنید. برای شستشوی دست و صورت خود وسواس به خرج ندهید زیرا سبب تحریک پوست شما می شود. بهتر است در طی شبانه روز سه بار صورت خود را بشوید. استفاده از آب با درجه حرارت مناسب امر دیگر است که در زمان شستشو باید لحاظ شود. آب نه باید خیلی سرد باشد نه خیلی گرم زیرا در هر دو صورت به پوست شما آسیب وارد می شود. آب ولرم بهترین گزینه انتخابی برای شما است. از حوله های نرم استفاده کنید استفاده از حوله های خشک سبب زخم شدن یا خشک شدن بیشتر پوست شما پس از شستشو می شود. حتماً بعد از نظافت پوست از مرطوب کننده و کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. به شدت آب را به صورت خود نپاشید و خیلی تمیز صورت خود را نشوید، زیرا چربی پوست را از بین می برید و همین امر سبب چین و چروک روی پوست می شود. در هر سنی که هستید از کرم های روز شب استفاده کنید. این سری از کرم ها به دلیل دار بودن مواد مغذی سبب می شوند حتی پوست های روشن و بدون چین و چروک شفاف تر و زیبا تر به تصویر کشیده شوند. در نهایت به شما توصیه می کنیم خرید لوازم آرایشی بهداشتی خود را از مراکز معتبر و وب سایت های مطمئن به انجام برسانید که در طی گذر زمان به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. امید است راهنمایی های ارائه شده در جهت زیبا تر شدن و بهبود بهتر پوست های حساس شما مؤثر واقع شده باشد. زیبایی یکی از اصلی ترین دغدغه های دنیای مدرن است که باید بسیار به آن توجه شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.