ایسوس از لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo با دو صفحه‌نمایش 4K رونمایی کرد

0

شرکت ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ دو لپ‌تاپ دو نمایشگره معرفی کرد. لپ‌تاپ‌های ZenBook Pro Duo و ZenBook Due از نمایشگر ثانویه نسبتا بزرگی در بالای صفحه‌کلید سود می‌برند.

لپ‌تاپ‌های دارای نمایشگر ثانویه ترند جدید سال ۲۰۱۹ هستند. ایسوس هم همیشه دوست دارد نخستین محصولات هر ترندی را ارایه کند. قطعا لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo ایسوس بازار را متوجه خود خواهد کرد و پیشتاز نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های چندمنظوره می‌شود.

لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo دارای دو صفحه‌نمایش 4K است. یک نمایشگر اولد ۱۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ که در هر لپ‌تاپ سنتی مشاهده می‌کنیم و یک صفحه‌نمایش ۳۲:۹ از جنس IPS که ایسوس آن را «ScreenPad Plus» می‌نامد و بالای صفحه‌کلید تعبیه شده است.

صفحه‌نمایش ScreenPad Plus تمام طول پنل صفحه‌کلید را پوشش داده و تقریبا نیمی از فضای صفحه‌کلید را به خود اختصاص می‌دهد. به نظر می‌رسد ایسوس نیم نگاهی به MacBook Pro Touch Bar داشته است ولی تصمیم گرفته پنلی با تعداد پیکسل ۳۲ برابری استفاده کند.

صفحه‌نمایش ثانویه لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo جای هیچ چیز دیگری را نگرفته است و هنوز شاهد یک صفحه‌کلید کامل با کلیدهای تابعی و یک ترک‌پد لمسی در سمت راست هستیم که می‌تواند تبدیل به یک صفحه‌کلید عددی (numpad) شود. احتمالا، صفحه‌نمایش ScreenPad Plus فقط عمر باتری را کاهش می‌دهد.

کاربردهای صفحه‌نمایش ScreenPad Plus

ایسوس اپلیکیشن‌های اختصاصی برای نمایشگر ScreenPad Plus توسعه داده است تا کارآمدی بیشتر از یک کنترل پنل ثانویه باشد. شما می‌توانید این پنل را به عنوان یک صفحه‌نمایش کامل 4K استفاده کنید یا به دو صفحه‌نمایش 1080p با نسبت ۱۶:۹ تقسیم و در هر یک نرم‌افزاری را اجرا و استفاده کنید.

افزون بر این، می‌توانید به عنوان یک تکه از صفحه‌نمایش اصلی مورد استفاده قرار دهید. این حالت برای بازدید وب‌سایت‌ها یا اجرای نرم‌افزارهایی که باید در صفحات بزرگ نمایش داده شوند؛ مناسب است. می‌توانید در حالی که یک فیلم روی نمایشگر اصلی لپ‌تاپ مشاهده می‌کنید؛ در نمایشگر دوم چت یا صفحه اکسلی باز کنید.

لپ‌تاپ ZenBook Pro Duo از پردازنده هشت هسته‌ای Core i9 با کارت گرافیک انویدیا RTX 2060 سود می‌برد. حداکثر رم این لپ‌تاپ ۳۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی اطلاعات ۱ ترابایت خواهد بود.

چهار میکروفون بسیار ریز در این لپ‌تاپ تعبیه شده است که برای استفاده دستیارهای صوتی کورتانا و الکسا هستند. هنوز درباره ظرفیت باتری این لپ‌تاپ صحبتی نشده است.

نور آبی رنگی در لبه‌های لپ‌تاپ مشاهده می‌شود که با دستورات صوتی فعال خواهد شد. دارای یک درگاه تاندربولت ۳، دو درگاه USB-A، جک هدفون و درگاه اندازه کامل HDMI است.

این لپ‌تاپ با وزن ۲.۵ کیلوگرم به همراه قلم استایلوس و بورد محل قرارگیری دست به کاربر عرضه خواهد شد.

مدل معمولی این لپ‌تاپ به نام ZenBook Due از نظر مشخصات سخت‌افزاری در رده پایین‌تری است. مثلا از پردازنده Core i7 با کارت گرافیکی MX250 و نمایشگر ۱۴ اینچی Full HD سود می‌برد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.