بهترین تبلت‌های ۲ در ۱ (هیبریدی) سال ۲۰۱۹

0

تبلت‌های هیبریدی (۲ در ۱) محصولاتی کامل هستند. نه تنها به خاطر اینکه می‌توانند جایگزین خوبی برای لپ‌تاپ‌های سنتی و ناکارآمد امروزی باشند؛ بلکه شما می‌توانند از قابلیت‌های تبلتی آن‌ها در هر شرایطی استفاده کنید و کارهای خود را انجام دهید.

بسیاری از بازیگران اصلی بازار تمام تلاش خود را می‌کنند تبلت‌های ۲ در ۱ رده بالا و پرچم‌داری روانه بازار کنند و بتوانند از رقبا پیش بیفتند.

خیلی ساده می‌توان فهمید چرا مردم سراغ خرید تبلت‌های هیبریدی می‌آیند: ان‌ها قدرت و بهره‌وری یک لپ‌تاپ را در اندازه و نازکی بدنه یک تبلت دارند.

اما هنوز نمی‌توان گفت یک محصول به اندازه کافی کارآمد است یا از یک سیستم‌عامل کامل سود می‌برد. به همین دلیل، شما مجبور به مقایسه تبلت‌های هیبریدی با یکدیگر و اولویت‌بندی نیازهای خود و همین‌طور مزایای محصولات شاخص در بازار هستید.

در این بازار، رقابت اصلی میان شرکت‌های اپل، سامسونگ و مایکروسافت است. هیچ‌کدام از این شرکت‌ها هنوز نتوانسته یک محصول کامل و بی عیب و نقص ارایه کند ولی تبلت‌هایی دارند که می‌توانند انتظارات شما را برآورده کنند.

اگر دنبال یک تبلت هیبریدی پرچم‌دار هستید؛ احتمالا یکی از سه مدل زیر را انتخاب خواهید کرد:

برای جنگجویان جاده: مایکروسافت سرفیس پرو ۶

اگر شما به طور دایمی در سفر و جابه‌جا شدن هستید و یک تبلت چندکاره سبک، محکم و با قدرت می‌خواهید؛ مایکروسافت سرفیس پرو ۶ برای شما است.

یکی از بهترین هیبریدی‌ها برای افزایش بهره‌وری است. مایکروسافت در نسل ششم تبلت‌های هیبریدی خود از یک فرمول جدید برای رسیدن به بهترین کیفیت و کارایی استفاده کرده که تا حدودی موغف هم شده است.

این شرکت توانسته قدرت و کارایی بالایی را در کنار عمر باتری طولانی درون یک فریم سبک ولی محکم قرار دهد. کاربران پی‌سی می‌توانند نرم‌افزارهای خانواده ویندوز ۱۰ را روی این هیبریدی مشاهده و برای افزایش بهره‌وری خود استفاده کنند.

سرفیس پرو ۶ واقعا یک دستگاه برای چندوظیفه‌گی است و می‌تواند جانشین خوبی برای لپ‌تاپ‌های سنتی باشد. احتمالا، مایکروسافت بهترین صفحه‌کلید تبلت را هم روی این دستگاه نصب کرده است.

سرفیس پرو ۶ دارای یک صفحه‌نمایش شفاف و بسیار روشن با یک گزینه کاملا سیاه برای بازآفرینی یک تبلت است. مدل پایه با پردازنده اینتل Core i5، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

اگر خواهان Type Cover هم باشید؛ باید ۱۲۹ دلار دیگر بپردازید که جمعا می‌شود ۱۰۱۹ دلار. یک هزینه زیاد ولی هنوز گران‌ترین تبلت هیبریدی بازار نیست.

برای طرفداران iOS: اپل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی

ایده اپل تبدیل آیپد پروها به دستگاهی در بازار برای جایگزینی با لپ‌تاپ‌های قدرتمند است. تراشه  A12X Bionic نصب شده روی آیپد پرو به اندازه‌ای قدرتمند است که از پس هر کاری برمی‌آید. شاید فقط نتوانید ویدیوهای 8K را روی آن ویرایش کنید.

یک تبلت با طراحی زیبا و نازک، صفحه‌نمایش پر طراوات و چالاک که باعث لذت بردن از قلم اپل پنسیل می‌شود. عمر باتری این تبلت هم خیلی خوب است.

به طور طبیعی، استفاده از درگاه USB-C باعث افزایش استقبال از آیپد پروهای اپل می‌شود و اجازه می‌دهد تجهیزات جانبی بیشتری نصب کنید؛ بدون اینکه نیاز به کابل و درگاه لایتنینگ داشته باشید.

شما می‌توانید از طریق USB-C یک مانیتور دوم، صفحه‌کلید مکانیکی، ریدر کارت‌های میکرواس‌دی و هر چیز دیگری را به آیپد پرو متصل کنید. البته، انتظار نداشته باشید تجهیزات جانبی زیادی برای آیپد پروها در بازار پیدا شود.

صفحه‌کلید عرضه شده توسط اپل برای این تبلت هیبریدی هم به اندازه کافی خوب است که نیاز به خرید صفحه‌کلید مکانیکی دیگری نداشته باشید.

سیستم‌عامل iOS 12 برای چندوظیفه‌گی روی آیپد محدودیت‌هایی داشت. اپل همزمان با iOS 13 از سیستم‌عامل اختصاصی iPadOS نیز رونمایی کرد که چندین قابلیت ویژه برای چند وظیفه‌گی روی آیپدها دارد.

شما برای خرید آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی باید ۹۹۹ دلار بدهید. صفحه‌کلید هوشمند اپل هم ۱۹۹ دلار قیمت خورده است. پس، در مجموع ۱۸۰ دلار گران‌تر از سرفیس پرو ۶ مایکروسافت است که برای طرفداران اپل چندان پول زیادی نیست یا تصور می‌کنند ارزش آن را دارد.

برای هنرمندان دیجیتالی: سامسونگ گلکسی بوک ۲

فارغ از اینکه یک گوشی یا تبلت است؛ دلایل انتخاب برند سامسونگ می‌تواند صفحه‌نمایش برتر و قلم کاربردی S Pen باشد.

گلکسی بوک ۲ از یک مودم داخلی برای پشتیبانی از اینترنت ال‌تی‌ای گیگابیتی سود می‌برد. این قابلیت باعث می‌شود کاربران همیشه آنلاین و در دسترس باشند.

افرادی که دایما با ابزارهای آنلاین کار می‌کنند؛ باید مرتب گوگل داکس را به‌روزرسانی کرده و وبلاگ‌نویسی داشته باشند؛ اینترنت LTE گیگابیتی یک مزیت بزرگ است.

بوک ۲ سیستم‌عامل ویندوز را روی یک پردازنده اسنپدراگون مبتنی بر معماری ARM اجرا می‌کند. این موضوع کمی کارایی این دستگاه را کاهش داده و نرم‌افزارهای کمتری در مقایسه با سیستم‌عامل کامل ویندوز روی یک لپ‌تاپ به نمایش می‌گذارد.

با این حال، مایکروسافت و کوالکام هنوز در تلاش هستند محدودیت‌ها را برداشته و یک ویندوز کامل را پیاده‌سازی کنند.

اگر شما نیاز به یک دستگاه پر قدرت و کامل دارید؛ باید سراغ سرفیس پرو ۶ بروید. اگر نیازی به ویرایش عکس و ویدیو روی تبلت ندارید و کارهای سبک‌تری انجام می‌دهید؛ گلکسی بوک ۲ مناسب است.

مزیت دیگر گلکسی بوک ۲ نسبت به دو مدل معرفی شده در بالا، قیمت ارزان‌تر است. با پرداخت ۹۹۹ دلار می‌توانید هم خود دستگاه و هم یک صفحه‌کلید و قلم S Pen داشته باشید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.