با این اپلیکیشن، در حال گوش کردن به کتاب صوتی، یک زبان جدید یاد بگیرید

0

هنگامی که شما در حال یادگیری یک زبان جدید هستید؛ بهترین روش این است که نحوه استفاده کلمات را در جملات واقعی درک کنید و به طور عملی با معنی وازگان و کاربردهای آن‌ها آشنا شوید.

شما باید بتوانید جملاتی قابل درک در زبان جدید بخوانید و بنویسید تا کم‌کم دایره واژگان خود را افزایش دهید. معمولا، سفر به کشور یا کشورهایی که به زبان جدید مدنظر شما صحبت می‌کنند؛ بهترین روش یادگیری است.

اما اگر نمی‌توانید در محیط واقعی زبان جدید را یاد بگیرید؛ بهتر است سراغ کتاب خواندن برای افزایش مهارت‌های خود و گسترش لغات و واژگان‌ها بروید. در اینجا است که اپلیکیشن بسیار مفید و کاربری Beelinguapp به کمک شما خواهد آمد.

شما در این اپلیکیشن می‌توانید کتاب صوتی گوش کنید؛ در حالی‌که متن کتاب را به زبان جدید و مادری خود در کنار یکدیگر می‌بینید و فرصت مقایسه، یافتن معانی کلمات و نحوه استفاده یا گرامرشان را دارید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید ولی می‌خواهید زبان فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و غیره را یاد بگیرید؛ کافی است یک کتاب صوتی در Beelinguapp انتخاب کرده و همین‌طور که به طور غریزی دارید گوش می‌کنید و با تلفظ لغات آشنا می‌شوید؛ متن کتاب را هم به زبان‌های مختلف ببینید.

تسلط بر زبان جدید با بینایی و شنوایی همزمان

یادگیری همزمان شنوایی و بینایی می‌تواند بهترین روش برای آموزش یک زبان جدید باشد. اپلیکیشن Beelinguapp به شما این فرصت را می‌دهد بهتر و سریع‌تر از روش‌های آکادمیک و ترمی زمان‌بر در زبان جدید تسلط بیشتر پیدا کنید.

در حال حاضر، برنامه Beelinguapp از ۱۳ زبان اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، کره ای، فرانسوی، هندی، روسی، ترکی، چینی، عربی، ایتالیایی و ژاپنی پشتیبانی می‌کند.

هر هفته تعدادی کتاب رمان یا مقاله و اخبار به فهرست منابع صوتی آن افزوده می‌شود و شما می‌توانید با تنظیم سطح درک و خواندن خود، یکی از کتاب‌های صوتی را انتخاب و گوش کنید.

سیستم طبقه‌بندی این برنامه هم به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین کتاب‌ها و خواندن‌ها را با توجه به سطح آشنایی شما با زبان جدید انتخاب کنید.

این اپلیکیشن برای شروع چندین متن رایگان دارد ولی هزینه نسخه پریمیوم آن ۱۵ دلار در سال است. البته، اگر پس از گوش دادن ۳۰ دقیقه یک کتاب صوتی، اقدام به ثبت‌نام و عضویت کنید؛ می‌توانید با ۸ دلار به انواع کتاب‌های صوتی دسترسی داشته و حتی قابلیت دانلود و گوش دادن آفلاین آن‌ها را به دست بیاورید.

اپلیکیشن Beelinguapp را برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS به رایگان از گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل دانلود و استفاده کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

این عکس‌های تاریخی را پیش از این در کمتر جایی دیده‌اید

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود 1914/1915یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.