این افزونه کروم اجازه می‌دهد یک زبان جدید را با تماشای فیلم‌های نتفلیکس یاد بگیرید

0

همیشه می‌گویند زبان جدید را باید در محیط و به طور عملی فرا گرفت.

اما این حرف لزوما به معنی سفر به اروپا و امریکا و اقامت‌های چند ماهه در این کشورها با هزینه‌های بسیار زیاد برای آموزش زبان نیست.

فناوری بسیاری از کارها را ساده کرده و امکانات دوردست را در خانه برایتان فراهم می‌کند. این روزها، برای یادگیری زبان جدید کافی است یک افزونه کروم نصب کنید و به تماشای فیلم‌های سرویس نتفلیکس بنشینید.

افزونه «Language Learning with Netflix» به شما اجازه می‌دهد یک فیلم را با دو زیرنویس تماشا کنید تا بتوانید با مقایسه جملات و کلمات زبان‌ها و همین‌طور عادت دادن ذهن به شنیدن و گفتارهای زبان جدید و پی بردن به معنای آن‌ها، مهارت‌های خود را تقویت کنید.

نتفلیکس مجموعه عظیمی از فیلم‌ها با زبان‌های اصلی و زیرنویس دارد. قدرت اصلی این افزونه در استفاده از همین آرشیو بزرگ فیلم‌ها است.

شما در نتفلیکس می‌توانید فیلم‌هایی به زبان اصلی یا زیرنویس دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، نروژی، پرتغالی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی پیدا کنید. یعنی دست شما برای یادگیری یک زبان جدید کاملا باز و آزاد است.

توسعه‌دهنده‌گان این افزونه، در ابتدا یک نرم‌افزار آموزش زبان را تولید کردند و با تجربیات کسب شده از آن سراغ افزونه LLN رفتند.

یادگیری زبان همراه با لذت تماشای فیلم

جالب است دیوید ویکینسون، یکی از این توسعه‌دهنده‌ها، با مثال زدن زبان فارسی، می‌گوید ابزارهای زیادی برای آموزش و یادگیری برخی زبان‌ها مانند زبان فارسی وجود ندارد ولی این افزونه باعث می‌شود مردم از آموزش یک زبان جدید لذت ببرند.

افزونه LLN برای افرادی که دوره‌های مبتدی آموزش زبان را گذرانده و با برخی کلمات و اصول اولیه آن زبان آشنایی دارند؛ بسیار مفید خواهد بود.

سعی شده است این افزونه از کلمات رایج‌تر استفاده کند و البته سطح سختی کلمات قابل تنظیم است تا هر کاربر براساس سطح درک و آشنایی خود با زبان جدید، زیرنویس‌ها را بخواند.

همین‌طور، کلیک کردن روی یک کلمه باعث تکرار و خوانده شدن آن می‌شود. می‌توانید سرعت بیان دیالوگ‌های فیلم را کاهش دهید تا بهتر معنای کلمات و جملات را متوجه شوید.

از دیگر قابلیت‌های این افزونه می‌توان به توقف خودکار پخش فیلم برای هر زیرنویس اشاره کرد تا کاربر بتواند خط به خط، زبان جدید را آموزش ببیند.

حتی این افزونه مجموعه‌ای از فیلم‌ها را برای یادگیری بیشتر پیشنهاد می‌کند.

افزونه LLN به طور رایگان عرضه شده ولی توسعه‌دهنده‌گان آن در حال برنامه‌ریزی برای افزودن ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند زیرنویس‌های اضافی برای دیالوگ‌ها هستند که با پرداخت هزینه قابل استفاده خواهند بود.

یکی از محدودیت‌های این ابزار، گوگل کروم است. شما نمی‌توانید از این افزونه و ابزار روی تبلت یا مثلا اپل تی‌وی استفاده کنید.

امیدواریم که این افزونه به‌زودی برای تمام مرورگرهای وب منتشر شود تا پتانسیل یادگیری زبان جدید از طریق این روش افزایش پیدا کند.

افزونه LLN را می‌توانید از طریق این لینک روی مرورگر کروم نصب و استفاده کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

انگار این شخصیت‌های تاریخی و اسطوره‌ای همین الان عکس گرفته‌اند! استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی…

ما بسیاری از شخصیت‌های تاریخی را تنها به صورت طراحی‌های محو و مجسمه‌ها و سردیس‌ها را دیده‌ایم. حالا تصور کنید که این شخصیت‌ها دوباره زنده می‌شدند و با آرایش صورت و مو و ریش امروزی و لباس‌های مدرن به عکاسخانه می‌رفتند.این کاری است که یک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.