شیائومی Mi 9T: احتمالا بهترین گوشی میان‌رده سال ۲۰۱۹

0

این روزها گوشی‌های میان‌رده بازار در محدوده قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان بیشتر مورد توجه خریداران اسمارت‌فون در بازار ایران هستند.

همه برندها از سامسونگ و هواوی تا شیائومی، ال‌جی، ایسوس، وان پلاس، آنر و نوکیا در سال‌های اخیر و به‌خصوص امسال گوشی‌های میان‌رده‌ای عرضه کردند که دست کمی از پرچم‌دارها ندارند و شما از هر نظر می‌توانید تجربه کاربری یک رده بالا را با آن‌ها داشته باشید.

یکی از میان‌رده‌های خوب بازار، شیائومی Mi 9T است که در فوریه ۲۰۱۹ عرضه و در ماه مارس وارد بازار شد.

شیائومی با ایجاد تغییرات جزئی و بازسازی برندی گوشی K20، اسمارت‌فون می ۹ تی را روانه بازار کرده است. این گوشی اسمی هم‌رده میان‌رده‌هایی مانند سامسونگ A50، ایسوس زنفون ۶، Realme X و هواوی پی ۳۰ لایت است ولی خواهیم گفت مشخصات و ویژگی‌هایی بهتر از آن‌ها دارد.

طراحی و مشخصات ظاهری

یک گوشی ۱۹۱ گرمی با اندازه ۱۵۶.۷ در ۷۴.۳ در ۸.۸ میلی‌متر که از حسگر زیر صفحه‌نمایش، دوربین سلفی پاپ‌اپ، درگاه USB-C، جک هدفون و بدنه شیشه و فلز سود می‌برد.

همانند بسیاری از گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹، بدون حاشیه و با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بیشتر طراحی شده است. در سه رنگ سیاه کربنی، قرمز آتشین و آبی یخی تولید شده و دوربین اصلی با نوار قرمزرنگ از لنزهای دیگر در پشت بدنه مجزا شده است.

بدنه پشتی حالتی منحنی دارد و زیبایی گوشی را دو چندان می‌کند. البته، لک انگشت روی بدنه باقی می‌ماند و باید مواظب باشید از دست شما لیز نخورد چون جنس بدنه شیشه‌ای آن بسیار زرق و برق دار است.

روی این گوشی کلیدی برای فعال‌سازی گوگل اسیستنت وجود دارد و همین‌طور از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

صفحه‌نمایش

یک نمایشگر فول اچ‌دی پلاس ۶.۳۹ اینچی از جنس آمولد برای گوشی شیائومی Mi 9T انتخاب شده است. دقت تصویر این پنل ۲۳۴۰ در ۱۰۹۰ پیکسل است. نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ با تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را شاهد هستیم. یک محافظ صفحه‌نمایش گلوریال گلاس ۵ هم دارد.

در واقع، صفحه‌نمایش شیائومی ۹ برای این گوشی استفاده شده ولی کیفیت آن بهتر شده است. صفحه‌نمایش به اندازه کافی شفاف، بزرگ، واصح و خیره‌کننده است. پنل آمولد باعث می‌شود رنگ‌ها به خوبی از هم تفکیک شده و عمق رنگی خوبی شاهد باشیم.

خبر خوش برای مخالفان بریدگی صفحه‌نمایش این است که هیچ خبری از ناچ یا بریدگی دیگری نیست و نمایشگر به طور کامل لبه به لبه طراحی شده است.

پردازنده و مشخصات محاسباتی

همانند دیگر میان‌رده‌های بازار از پردازنده اسنپ‌دراگون ۷۳۰ با ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده برای آن هم ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است. از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و شما باید خیلی خوب فضای ذخیره‌سازی خود را مدیریت کنید.

پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ یک رده پایین‌تر از اسنپدراگون ۸۵۵ است که روی پرچم‌دارها مشاهده می‌کنیم. یک پردازنده با کارایی و قدرت بسیار خوب که از پس هر کاری برمی‌آید و حتی می‌توانید غالب بازی‌های گرافیکی را روی آن اجرا کنید چون پردازنده گرافیکی این اسمارت‌فون هم ادرنو ۶۴۰ است تا باز هم در مقایسه با دیکر میان‌رده‌ها، قدرت گرافیکی بیشتری داشته باشد.

باتری و دوربین

شیائومی می ۹ تی از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع ۱۸ واتی سود می‌برد. در تست‌ها عمر باتری این گوشی بسیار خوب ارزیابی شده و یک روز کامل می‌تواند دوام بیاورد. همین‌طور، ۶ روز کمی کمتر در حالت استندبای کار می‌کند.

برخی از میان‌رده‌ها مانند شیائومی ۹ از باتری‌های کوچک‌تری سود می‌برند ولی می ۹ تی جزو معدود گوشی‌هایی است که باتری با ظرفیت بزرگ دارد.

دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.75 است. لنزهای بعدی شامل تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با دهانه f/2.4 و واید ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه f/2.4 هستند. دوربین سلفی این گوشی هم یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی پاپ‌اپ با گشودگی دهانه f/2.2 است.

یکی از دلایل فروش خوب گوشی Mi 9T شیائومی، دوربین با کیفیت آن است. با داشتن لنزهای واید و تله‌فوتو، از دوربین‌های اصلی پرچم‌دارها چیزی کم ندارد و از سوی دیگر بهتر از دوربین‌های میان‌رده‌های دیگر است.

تصاویری که با دوربین این گوشی می‌گیرید؛ طبیعی و واقعی هستند؛ کیفیت و ترکیب رنگ خوبی دارند و این رنگ‌ها بسیار دقیق نشان می‌دهند. خیلی خوب است که شما با یک دوربین میان رده می‌توانید تصاویری با این کیفیت بگیرید.

حرف آخر

شیائومی Mi 9T با اندروید ۹ پای و رابط کاربری MIUI 10 عرضه می‌شود. بسیاری از کاربران رابط کاربری MIUI شیائومی را دوست دارند. البته، در نسخه‌های پیشین به این اندازه خوب نبوده ولی اکنون می‌توان گفت یکی از بهترین پوسته‌های اندروید در بازار است.

یک گوشی کامل برای خرید در سال ۲۰۱۹ است. حسگر زیر صفحه‌نمایش، دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و جک هدفون نشان می‌دهند شما با یک اسمارت‌فون اندرویدی کاملا به‌روز روبرو هستید.

شک نکنید با مشخصات سخت‌افزاری این گوشی میان‌رده شیائومی هیچ‌گونه مشکلی نخواهید داشت و در هنگام خرید بیشتر باید روی کیفیت صفحه‌نمایش، باتری، دوربین و طراحی آن تمرکز کنید

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده‌اند و نگرش جدیدی نسبت به تاریخ در ما ایجاد می‌کنند

عکس‌های تاریخی بسیار هستند. برخی از آنها از فرط تکرارِ دیگر روتین می‌شوند و نکته جدیدی به ما نمی‌افزایند. متاسفانه برخی از آنها در بایگانی‌های فراموش می‌شوندو کسی متوجه نکته‌شان نمی‌شود و به تدریج نابود می‌شوند و برخی هم کمتر از بقیه بها…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.