فیلتر یخچال و ساید بای ساید در تصفیه آب

0

رپورتاژ

به منظور تصفیه آب شهری ورودی به یخچال ها از فیلتر یخچال و ساید استفاده می شود. چونکه اکثر یخچال ها و همچنین ساید بای سایدها از آبی که توسط لوله کشی شهری وارد خانه ها می شود، تغذیه می شوند و توسط همین آب برای ایجاد یخ و مصارف دیگر استفاده می شود. به منظور جلوگیری از رسوب کردن آب شهری در داخل محفظه های یخچال و بهبود کیفیت و مزه آب به منظور تولید یخ و آب آشامیدنی، از فیلتر یخچال و ساید در تصفیه آب یخچال استفاده می شود. البته بسیاری از شرکت های تولید کننده ساید بای ساید از یک فیلتر درونی برای تصفیه آب یخچال در درون ساید استفاده می کنند که تمامی عملیات از بین بردن رسوب و بهبود کیفیت آب را انجام دهد و اگر چنین چیزی توسط مهندسین شرکت تولید کننده ساید وجود نداشت کافی است یک فیلتر خارجی خریداری نموده و در مسیر آب ورودی به یخچال قرار دهید که عملیات تصفیه آب به خوبی انجام شود. سعی کنید از برندهای معتبر و نمایندگی ها اقدام به خرید یخچال و ساید بای ساید کنید که تمامی امکانات نظیر فیلتر داخلی را داشته باشند که شرکت به آبی به عنوان بزرگترین فروشنده در زمینه انواع دستگاه تصفیه آب و فیلترهای آب معتبرترین دستگاه با گارانتی را به شما عزیزان ارائه داده و دارای نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در انواع برندها می باشد. قابل ذکر است که اگر یخچال شما دارای یک فیلتر داخلی هم می باشد بهتر است برای گواراتر شدن آب آشامیدنی یک فیلتر خارجی دیگر هم به یخچال و ساید خود اضافه نمایید.

فیلتر تصفیه آب

فیلترهای داخلی و خارجی یخچال در تصفیه آب

خارج از هر گونه مدلی که یخچال شما دارد، می توانید از هر نوع فیلتر خارجی برای تصفیه آب استفاده کنید. بهترین حالت ممکن برای تعویض فیلترهای داخلی و خارجی ساید بای ساید، 6 ماه می باشد. اگر از این مدت بیشتر شود احتمال آسیب دیدگی به فیلتر داخلی یخچال بسیار زیاد بوده و همچنین عوامل میکروبی زیادی نیز در محفظه فیلتر دستگاه تصفیه آب جمع خواهد شد.

در حالت کلی برای یخچال ها دو نوع فیلتر مورد استفاده قرار می گیرد : اولین فیلتر از الیاف پلی پروپیلن بوده که باعث از بین بردن بسیاری از جلبک ها، رسوب، آهک، گل و لای و … شده و آب را کاملا تمیز و شفاف می کند. دومین فیلتر هم از کربن فعال می باشد که برای تغییر مزه نامطبوع، بوی بد، حذف کلر، مواد آلی و طعم بد به بوی مطبوع، طعم خوب می باشد. فیلتر داخلی استفاده شده برای ساید از نوع فیلتر کربنی می باشد. دوباره توصیه می کنیم که حتی اگر یخچال و ساید شما دارای فیلتر داخلی می باشد باز هم از دو فیلتر اشاره شده در بالا در مسیر آب ورودی به یخچال استفاده کنید تا آبی گواراتر داشته باشید و علاوه بر این عمر فیلتر داخلی یخچال را نیز افزایش دهید.

فیلتر ساید بای ساید تصفیه آب

پیامد های ناشی از عدم تعویض فیلترهای یخچال

تمامی مراحل انجام گرفته برای تصفیه آب ورودی به یخچال توسط دو فیلتر داخلی و خارجی انجام می شود و در صورت نبود آن دو فیلتر، آب مورد نیاز برای تغذیه دارای بوی بد، مزه ناخوشایند و … خواهد بود که پیامدهای بدی را در آینده به همراه خواهد داشت. حال اگر از این دو فیلتر برای تصفیه آب استفاده می کنید باید نسبت به تعویض به موقع آن هم اقدامات لازم را انجام دهید زیرا در صورت عدم تعویض به موقع در زمان مورد نظر دچار مشکلات زیادی خواهد شد که در زیر به آن اشاره شده است :

  • تغییر بسیار زیاد در طعم و بوی آب با رشد بی رویه باکتری های HPC
  • به دلیل تعویض نکردن فیلترها در ساید بای ساید، تصفیه آب به خوبی انجام نگرفته و باکتری ها بسیار خطرناک بیماری زا رشد می کنند.
  • تصفیه آب خوب انجام نشده و باعث کدر شدن لوازم فلزی آشپزخانه نظیر کتری می شود.
  • و بسیاری دیگر از موارد ناخوشایند دیگر اتفاق می افتد.

شرکت به آبی، فروشنده کلیه فیلترهای تصفیه آب

شرکت به آبی به آدرس : behabi.ir از جمله شرکت های بسیار قدرتمند ایرانی در زمینه فروش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و انواع فیلترهای تصفیه آب نظیر: فیلتر ممبران، قلیایی، فیلتر یخچال و ساید در انواع مدل ها و برندهای مختلف می باشد و علاوه بر این دارای ارسال به تمامی نقاط کشور بوده و دارای نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در برندهای معتبر جهانی از جمله : آکوا کلیر، سی سی کا، کنت و … می باشد. تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت به آبی دارای اعتبار و استاندارد  بین المللی بوده و کلیه محصولات دارای خدمات پس از فروش، حمل و نصب رایگان، گارانتی تعویض یک ساله می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09196615469 تماس گرفته و از نحوه سفارش و ارسال محصولات آگاهی های لازم را توسط کارشناسان با تجربه ما کسب کنید.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی
نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.