راهنمای خرید میز تلویزیون جدید، کلاسیک، مدرن، ساده و شیک، سلطنتی

0

رپورتاژ

میز تلویزیون یکی از مهم ترین وسایل یک زندگی به شمار می آید در واقع باید بگویم جدای از بحث دکوراسیون داخلی این وسیله یک نیاز اصلی در منزل  محسوب می شود. شما بر اساس مساحتی که در اختیار دارید قطعاً به انتخاب تلویزیون خود می پردازید و مطابق با آن نیز دست به انتخاب یک میز تلویزیون می زنید.

ابعاد، متریال ساخت، رنگ، سبک دکوراسیون و بسیاری پارامترهای دیگر در خرید میز تلویزیون استاندارد باید رعایت شود که در ادامه به جزئیات تک تک این موارد پرداخته می شود.

ابعاد میز تلویزیون

خرید میز تلویزیون تنها منوط به سایز تلویزیون شما نمی شود بلکه وسایل جانبی دیگری در این راستا مورد استفاده قرار می گیرند. وسایلی از قبیل باند، دی وی دی پلیر و سایر لوازم صوتی الکترونیکی دیگر که عموماً در اطراف میز تلویزیون قرار داده می شود.

  • باید میز تلویزیون شما در حدود ده سانتی متر از تلویزیون شما بزرگ تر باشد.
  • عرض رویه میز تلویزیون نیازی نیست خیلی پهن باشد، زیرا تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی نیاز به فضای زیادی همانند تلویزیون های قدیمی ندارند.
  • پایه های میز تلویزیون نیز نه باید خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشند که تماشای تلویزیون به گردن و چشم شما فشار نیاورد.

متریال ساخت میز تلویزیون

این روزها میز تلویزیون بر اساس سبک دلخواه شما طراحی و تولید می شود و شما بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید می توانید از میز شیشه ای، چوبی یا ام دی افی بهره بگیرید.

میز تلویزیون شیشه ای: این محصول برای دکوراسیون های مدرن کاربرد بیشتری دارد و به نسبت سایر محصولات از وزن بالاتری برخوردار است، زیرا عموماً از شیشه نشکن برای ساخت آن ها بهره گرفته می شود.

میز تلویزیون چوبی: این میز برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شود که به صورت منبت کاری شده با چوب های مرغوب مثل چوب راش، چوب گردو، افرا، بلوط و چوب سفید طراحی و ساخته می شوند که قیمت تمام شده بیشتری در مقایسه با سایر محصولات دارد.

میز تلویزیون ام دی افی: از این میز به دلیل طراحی ساده ای که به خود اختصاص داده است می توانید برای دکوراسیون های ساده و شیک خود استفاده کنید. وزن این محصول و قیمت تمام شده آن در برابر سایر محصولات کمتر است.

رنگ میز تلویزیون

رنگ میز تلویزیون بر اساس متریال ساخت آن و سبکی که در دکوراسیون داخلی قرار است از آن  کمک گرفته شود مشخص می شود.

  • میزهای فانتزی که به صورت سنگی یا بتنی طراحی می شوند عموماً با تم رنگی طوسی یا مشکی هستند.
  • میز های چوبی تم رنگی بلوطی و قهوه ای شکلاتی را در اختیار شما قرار می دهند.
  • از میزهای شیشه ای می توانید با دو تم رنگی مشکی و بی رنگ برای دکوراسیون های سیاه و سفید خود استفاده کنید.
  • میز تلویزیون های ام دی افی طیف رنگی بسیار گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهند از همین رو شما برای سبک های خاص و ویژه خود می توانید یک میز تلویزیون ام دی افی را سفارش دهید.
  • میزهای فلزی را می توانید با تم رنگی طلایی برای دکوراسیون های لاکچری خود مد نظر قرار دهید.

سبک دکوراسیون و نقش میز تلویزیون

میز تلویزیون را به دلیل تنوع بسیار بالای این محصول می توانید با هر سبک و سیاقی که چیدمان داخلی منزل خود را دنبال کرده اید تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

اگر می خواهید یک سبک نوستالژی و کلاسیک را در چیدمان داخلی منزل خود دنبال کنید به شما توصیه می کنیم از میزهای قدیمی که به شکل کمد طراحی می شدند استفاده کنید و با استفاده از یادگاری های  قدیمی خود کار دیزاین آن را به انجام برسانید.

از میزهای دو طبقه می توانید برای فضاهای کوچک استفاده کنید تا روند جایگذاری وسایل برای شما شکل ساده تری را به خود بگیرید و نیاز به مساحت زیادی برای چیدمان وسایل در اتاق خود نداشته باشید.

اگر می خواهید یک سبک مجلل و لوکس را در فضای داخلی اتاق نشیمن خود داشته باشید بدون شک انتخاب شما باید یک میز تلویزیون سلطنتی طلا کوب شده منبت کاری باشد تا نظرها را به سمت خود جلب کند.

میزهای دیوار کوب شده یکی از مدرن ترین میزهای تلویزیونی هستند که شما می توانید از یک نجار حرفه ای بخواهید روند نصب آن را در منزل شما به انجام برساند.

قیمت میز تلویزیون در بازار چگونه است؟

  • میز تلویزیون با رنج های قیمتی بسیار متفاوتی در بازار در اختیار شما قرار داده شده است تا در زمان خرید آن با هر بودجه ای با مشکل روبرو نشوید.
  • بر فرض اگر انتخاب شما یک میز کلاسیک منبت کاری شده است باید بگویم قیمت تمام شده کمتری به نسبت یک میز سلطنتی منبت کاری شده در انتظار شما است.
  • یا بر فرض اگر می خواهید یک میز تلویزیون ام دی افی تهیه کنید به نسبت میزهای شیشه ای نشکن قیمت تمام شده کمتری در پیش روی شما است.

برای دکوراسیون های کلاسیک و لاکچری خود می توانید از میزهای چوبی که قیمت تمام شده بیشتری به خاطر چوب های مرغوبی که برای ساخت آن ها به کار گرفته شده است بهره بگیرید؛ اما اگر قصد بودجه کردن مبلغ زیادی را برای خرید میز تلویزیون ندارید به شما توصیه می کنیم از میزهای ام دی افی دیدن فرماید.

خرید میز تلویزیون به صورت آنلاین چه مزیت های را در پی دارد؟

اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید به شما توصیه می شود خرید خود را از طریق فروشگاه های آنلاین به انجام برسانید. در همین راستا چوبکده ایرانیان (www.choubkade.com) خدمات ویژه ای را برای شما خریداران محترم در نظر گرفته است.

  • با خرید به صورت آنلاین می توانید از تخفیفات ویژه غیر حضوری بهره بگیرید.
  • این مهم برای شما فراهم است که تمامی سبک ها، تم های رنگی را به تماشا بنشینید و مطابق با هارمونی رنگی که در منزل دنبال می کنید دست به انتخاب بزنید.
  • مقایسه رنج های قیمتی با استفاده از فروشگاه های آنلاین برای شما فراهم است و بدون اینکه هزینه زیادی متحمل شوید یک محصول ایده ال از آن شما می شود.
  • حذف شدن خرید های غیر حضوری و فاکتور گرفتن هزینه های پنهان از خرید نهایی شما با استفاده از خرید آنلاین میسر می شود.

با خرید از چوبکده ایرانیان می توانید محصول خود را به صورت سفارشی به تیم تخصصی ما اعلام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل میز تلویزیون ایده ال خود را تحویل بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.