یک شروع تازه با چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

2

رپورتاژ

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین توسط نویسنده، نقاش، خطیب آمریکایی نوشته شده است. وی نام خود را بر روی کتاب مورد نظر گذاشته است. این کتاب 60 بار در ایران به چاپ رسیده است.

افراد زیادی در دنیا هستند که می خواهند مسیر زندگی خود را تغییر داده و یک شروع تازه را تجربه کنند. کتاب چهار اثر از فلورانس می تواند به عنوان یک راهنما عمل کند این کتاب یکی از موثرترین کتاب ها در زمینه ی موفقیت و قانون جذب است.

متن کتاب بسیار روان و قابل درک است. از همان ابتدا با جملاتی گرم و صمیمانه مواجه می شوید که تا انتها شما را جذب خواهد کرد و این روند را تا انتهای مطالعه ی کتاب حس خواهید کرد.

معرفی نویسنده چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین

نویسنده ی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین نقاشی آمریکایی است که بیشتر شهرت وی مرهون سخنوری و نقاشی است. وی سال های زیادی از عمر خود را در شهر نیویورک به آموزش متافیزیک به افراد گذرانده است.

ممکن است اسکاول شین در دنیا چندان شناخته شده نباشد اما در کشور ایالات متحده به عنوان فردی هنرمند و الهام بخش شناخته می شود.

اسکاول شین در عرصه های مختلف زندگی فعالیت داشته است با وجود اینکه در سال 1940 دار فانی را وداع گفته است اما اظهارات او و نوشته هایش تاکنون در سراسر جهان مورد توجه واقع شده است.

ترجمه چهار اثر فلورانس در ایران برای اولین بار در سال 1373 به چاپ رسیده است.

موضوع چهار اثر از فلورانس چیست

کتاب چهار اثر از فلورانس را می توان در دسته ی کتاب های خود یاری، روانشناسی موفقیت به حساب آورد. این کتاب را می توان به عنوان شاهکار آثار نویسنده شمرد.

وی در این کتاب تلاش می کند تا رهنمودهای موثری را برای هوشیاری برتر و هوشیاری ذهن بیان کند. این کتاب به زبان های زنده ی دنیا ترجمه شده است و جزو پر خواننده ترین کتاب ها در زمینه خود یاری است.

این کتاب همان طور که در عنوان آن ذکر شده است دارای چهار بخش است که هر کدام از این بخش ها قانونی را دنبال می کنند.

  • بخش یک بازی زندگی و چگونگی آن است. نویسنده در بخش ابتدایی به بررسی و معرفی ذهن پرداخته آن را به سه بخش نیمه هوشیار، هوشیار و هوشیاری برتر تقسیم می کند. در این بخش نویسنده به ما می آموزد که زندگی میدان جنگ نیست بلکه یک بازی است. او معتقد است که هر چیزی را که در ذهن تصور می کنیم اتفاق خواهد افتاد.
  • در بخش دوم این کتاب درباره ی قانون توانگری می خوانیم یعنی اگر کسی در پی موفقیت است انتظار شکست را نیز باید داشته باشد. او بر تاثیر کلام بر زندگی انسان ها تاکید دارد. می توانید به جای اندوه و تنگدستی، بیماری شادمانی و تندرستی و ثروت بنشانید.
  • اسکاول شین در بخش سوم به نفوذ کلام می پردازد. افرادی که نفوذ کلام دارند ممکن است قوانینی را با نفوذ کلام خود وضع کنند. بهتر است کلام را فقط به سه منظور به کار بگیرید طلب خوشبختی برای هرکسی، طلب سعادت و طلب برکت

تنها دشمن انسان در درون خود انسان وجود دارد که از زبان او برمی آیند.

  • بخش چهارم کتاب به قانون عدم مقاومت تعلق دارد او در این بخش اذعان می کند که در برابر نیکی مقاومت نکنید و بدی را به خوبی بدل سازید. کلام انسان بی ثمر نخواهد بود باید کلام خود را عوض کنید تا جهان تان دگرگون شود.

معرفی دیگر آثار فلورانس اسکاول شین

در مخفی توفیق

کلام تو عصای معجزه گر توست

بازی زندگی و راه این بازی

خرید کتاب چهار اثر از فلورانس

سایت کتابچین مرجع فروش و دانلود هزاران کتاب دیجیتالی و صوتی به شما این امکان را می دهد که این اثر فوق العاده را با دو ترجمه متفاوت خریداری نمائید.

  1. چهار اثر از فلورانس اسکاول شین : ترجمه مریم طباطبایی و از انتشارات آفتاب گیتی
  2. چهار اثر از فلورانس اسکاول شین : ترجمه نسرین صابری و از انتشارات آوای دانیال

هر دو ترجمه بسیار صریح و روان است می توانید از مطالعه ی این کتاب لذت ببرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. اعظم ابراهیمی می گوید

    سلام روز بخیر من این کتاب رو مطالعه کردم و تاثیرات خوبی هم گرفتم
    به شما پیشنهاد میدم شما نیز مطالعه بفرمایید

  2. سیمرغ می گوید

    این کتاب یکی از اثر گذار ترین آثاری هستش که تا به امروز خوندم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.