فورتنایت با درآمدی ۱.۸ میلیارد دلاری؛ پردرآمدترین بازی سال ۲۰۱۹ جهان شد

0

بازی تیراندازی رایگان فورتنایت در ادامه موفقیت‌های خود به عنوان یک پدیده، عنوان پردرآمدترین بازی سال ۲۰۱۹ را به دست آورد. این بازی درآمدی ۱.۸ میلیارد دلاری فقط طی یک سال داشته است.

به گفته SuperData، شرکت تحقیقاتی بازی‌های ویدیویی که بازوی دست Nielsen نیز هست؛ بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۹ با ۶ درصد افزایش درآمد به ۱.۸۷ میلیارد دلار رسیده است.

Dungeon Fighter Online دومین بازی پردرآمد سال ۲۰۱۹ با درآمد ۱.۶ میلیارد دلار است. رتبه سوم یک بازی از Honour of Kings به نام Arena of Valor قرار دارد. این بازی هم درآمدی ۱.۶ میلیارد دلاری به خود اختصاص داده است.

رتبه‌های چهارم و پنجم پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا در سال ۲۰۱۹ به عنوان‌های League of Legends و Candy Crush Saga با ۱.۵ میلیارد دلار تعلق گرفته است. بازی Pokémon GO هم درآمدی ۱.۴ میلیارد دلاری داشته است.

موسسه SuperData از بازی Apex Legends نیز به عنوان یک شگفتی‌ساز و تاثیرگذار بازار بازی‌های استراتژیک نام برده است. بازی تیراندازی Battle Royale راهی به فهرست ۱۰ بازی پردرآمد سال ۲۰۱۹ پیدا نکرده است ولی یک رکورد جدید از خود برجای گذاشته و آن بیش از ۵۰ میلیون دانلود برای پی‌سی و کنسول‌های بازی است.

در حقیقت، بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۹ با ۲۵ درصد کاهش درآمد نسبت به سال گذشته روبرو شده است. درآمد این بازی در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۲.۴ میلیارد دلار بود که برای خودش یک رکورد در بازی‌های رایگان تیراندازی محسوب می‌شد.

این بازی با به‌روزرسانی‌های مرتب و کسب درآمد از رفتن به مراحل بعدی از سایر بازی‌های رایگان پیشی گرفته است. این بازی در تبدیل بازیکنان به اسپانسرها بسیار موفق عمل کرده است.

در حالی‌که بازیکنان بازی League of Legends بیشتر هستند؛ بازیکنان فورتنایت روی پی‌سی حدود دو برابر بازیکنان موبایل هستند.

پردرآمدترین بازی اشتراکی

موسسه SuperData آمارهای قابل توجه دیگری هم از صنعت بازی در سال ۲۰۱۹ ارائه داده است. به گزارش این موسسه، بازی‌های اشتراکی و از ابتدا پولی با کاهش درآمد ۵ درصدی در سال ۲۰۱۹ روبرو بودند. در میان این بازی‌ها، ۱۹ پردرآمدترین بازی روی پی‌سی و کنسول با ۷۸۶ میلیون دلار قرار دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز با درآمدی ۶۴۵ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفته است. جالب است بازی Grand Theft Auto V در حالی‌که شش سال از انتشار آن می‌گذرد؛ درآمدی ۵۹۵ میلیون دلاری داشته و سومین بازی پولی و اشتراکی پردرآمد سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.

هنوز مشخص نیست در سال ۲۰۲۰ شاهد چه تغییراتی در بازار بازی‌ها خواهیم بود و برنامه فورتنایت برای در صدر باقی ماندن چیست. شرکت بازی‌ساز Blizzards هنوز در بسیاری از عنوان‌ها نقش داشته و می‌تواند تاثیرگذاری زیادی روی این صنعت داشته باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.