زوم را فراموش کنید: گوگل میت بهترین ویژگی اپلیکیشن زوم را خواهد داشت و با جی‌میل ادغام می‌شود

1

گوگل میت جدید دارای ویژگی «گالری» مشابه اپلیکیشن «زوم» به همراه چندین ویژگی جذاب دیگر مانند بهبود ادغام با جی‌میل برای افزایش تعداد کاربران ویدیو کنفرانس و تماس‌های ویدیویی است.

در دوران شیوع کرونا و قرنطینه، اپلیکیشن‌های ویدیو کنفرانس به شدت محبوب و پرطرفدار شدند. در صدر این نرم‌افزارها باید از اپلیکیشن «زوم» نام برده که یک شبه محبوب شد و البته یک شبه نیز از چشم افتاد.

بزرگ‌ترین ویژگی دوست‌داشتنی «زوم» بخش گالری بود که امکان افزودن ساده و سریع افراد به یک جلسه ویدیویی را می‌داد. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان فقط عاشق این ویژگی شدند و به این دلیل سراغ نرم‌افزار «زوم» رفتند.

اکنون، «خاویر سولترو»، سخن‌گوی گوگل به رویترز اعلام کرده است این شرکت در حال افزودن چندین ویژگی جدید به Google Meet پس از افزایش تقاضاها برای استفاده از نرم‌افزارهای ویدیو کنفرانس است.

اولین ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد یک تماس ویدیویی یا تایید یک دعوت به حضور در جلسه ویدیویی را از داخل پلتفرم جی‌میل انجام دهند.

ویژگی بعدی که اواخر همین ماه به گوگل میت افزوده می‌شود؛ همان ویژگی معروف «گالری» نرم‌افزار زوم است. کاربران در گوگل میت می‌توانند به طور همزمان ۱۶ کاربر را در یک صفحه تماشا کنند.

ادغام گوگل میت و جی‌میل باعث می‌شود گزینه‌های نرم‌افزار Meet در نوار کناری ظاهر شوند؛ همانند چت‌ها در جی‌میل. البته، با ظاهر و طرح شبکه‌ای جدیدی دیده می‌شوند که مزاحم نباشند و باعث افزایش بهره‌وری کاربر شوند.

گوگل به دنبال افزایش کیفیت ویدیوها هم هست و دارد روی روشنایی و فیلترسازی پس‌زمینه از نویزها کار می‌کند. مثلا، صدای کلیدهای صفحه‌کلید در ویدیوها شنیده نشود.

ادامه روند یادگیری در خانه با گوگل میت

نرم‌افزار گوگل میت برای مصارف تجاری و کسب‌وکاری، دولتی و سازمانی، مدارس در دسترس است و با نرم‌افزار گوگل هانگوت که بیشتر روی مشتریان تمرکز دارد؛ تفاوت‌هایی دارد.

پس از کشف باگ‌های امنیتی در نرم‌افزار «زوم» و مشخص شدن مشکلات حریم خصوصی این نرم‌افزار، بسیاری از مردم و سازمان‌ها استفاده از آن را کنار گذاشتند. نرم‌افزارهای تماس ویدیویی دیگر نظیر اسکایپ، مایکروسافت تیمز و گوگل میت می‌خواهند از این فرصت و همین‌طور در خانه ماندن مردم استفاده کنند و به عنوان یک جایگزین برای «زوم» شناخته شوند.

گوگل هفته پیش اعلام کرد تعداد کاربران نرم‌افزار «میت» نسبت به ماه ژانویه نزدیک به ۲۵ برابر شده است. به گفته گوگل، این نرم‌افزار روزانه پذیرای دو میلیون کاربر جدید و بیشتر از ۱۰۰ میلیون کاربر آموزشی از ۱۵۰ کشور است.

گوگل در بیانیه‌ای تاکید دارد که به دنبال نگه داشتن ارتباط مردم است. مردم در خانه‌ها حبس هستند ولی باید روند یادگیری خود را ادامه دهند. ادغام گوگل میت با جی‌میل یک گام بزرگ برای برگزاری یک جلسه ویدیویی راحت و سریع در یک ثانیه است.

گوگل می‌گوید مردم نباید دائما میان جی‌میل و جلسات ویدیویی خود جابه‌جا شوند؛ بلکه باید در یک پلتفرم یکپارچه‌ای هر نوع ارتباطی که نیاز دارند را داشته باشند.

ادغام گوگل میت با جی‌میل برای کاربران G Suite روی وب از امروز در دسترس است ولی برای کاربران موبایل کمی دیرتر ظاهر می‌شود. ویژگی‌های دیگر از جمله نمایش گالری همه افراد در چت ویدیویی اواخر همین ماه افزوده می‌شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. افشین امینی می گوید

    با سلام
    متاسفانه به ایران سرویس نمی دهد.و غیر قابل استفاده هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5