کاور تاچ‌پد لاجیتک آیپد شما را به لپ‌تاپ تبدیل می‌کند و از صفحه‌کلید مجیک اپل ارزان‌تر است

0

احتمالا بسیاری از ما به یک ترک‌پد برای آیپد نیاز داریم. ترک‌پد در iOS 13.4 پشتیبانی شد و هنگام کار با آن احساس می‌کنید با یک لپ‌تاپ و پی‌سی کامل روبرو هستید. کارها بسیار سریع‌تر و آسان‌تر شده و نحوه کار کردن شما تغییر می‌کند.

اگرچه هنوز برخی قابلیت‌های ترک‌پدها در آیپد و iOS پشتیبانی نمی‌شود ولی همین‌که می‌توانید با صفحه‌کلید در صفحه‌نمایش جابه‌جا شوید یک مزیت بزرگ است.

اما هنوز کیس‌های دارای ترک‌پد انگشت‌شماری برای تبلت‌های آیپد عرضه شده و یافتن یک ترک‌پد خوب کمی سخت و چالش‌برانگیز است.

برای آیپد پرو جدید اپل با قیمت ۸۰۰ دلار همچنان مجبور هستید از صفحه‌کلید مجیک اپل با قیمت ۳۰۰ الی ۳۵۰ دلار استفاده کنید ولی برای آیپد ایر ۲۰۱۹ و آیپد پرو مدل ۱۰.۵ (عرضه از سال ۲۰۱۷) یک کیس و ترک‌پد ارزان‌تر پیدا می‌شود.

ترک‌پد لاجیتک با قیمت ۱۵۰ دلار احتمالا بهترین گزینه برای بسیاری از مردم است تا آیپد خود را به یک لپ‌تاپ تمام عیار تبدیل کنند.

صفحه‌کلید لاجیتک Combo Touch بسیار شبیه به مدل Slim Combo است با این تفاوت که دارای یک ترک‌پد است. این صفحه‌کلید شاید به زیبایی، راحتی و کاربرپسندی سرفیس‌های مایکروسافت و کیس‌های معروف دیگر بازار نباشد ولی مزیت‌هایی دارد که قابل توجه هستند.

راحتی ترک‌پد و کلیدهای لاجیتک Combo Touch ستودنی است و حتی از صفحه‌کلید و ترک‌پد Brydge Pro Plus بهتر است. شما سریعا با حرکات دو انگشتی و سه انگشتی می‌تواند با iPadOS کار کنید و از سوی دیگر نور پس‌زمینه این صفحه‌کلید طرفداران خود را خوشحال می‌کند.

نرم، راحت، محکم و کمی ضخیم

در شروع، کلیدهای apostrophe کار نمی‌کنند و شما باید وارد بخش Settings و بعد General-Keyboard-Hardware Keyboard شوید تا تنظیم صفحه‌کلید را از روی Automatic به US تغییر دهید. قرار است اپل در به‌روزرسانی بعدی iOS این ویژگی را درست کند.

اندازه و فضای خالی صفحه‌کلید، فاصله کلیدها از یکدیگر، چینش کلیدها و یک ردیف کلیدهای عملکردی در ردیف بالای صفحه‌کلید برای تنظیم روشنایی صفحه‌کلید، میزان صدا، جست‌وجو، نور پس‌زمینه صفحه‌نمایش و غیره همگی خوب و راحت هستند. به‌ویژه، استفاده از این صفحه‌کلید با آیپد ایر تجربه کاربری لذت‌بخشی خواهد بود.

این صفحه‌کلید و کاور مقداری سنگین است ولی محافظ خوبی برای آیپد شما است. اگر بچه‌ای در خانه دارید که از آیپد استفاده می‌کند؛ این کاور می‌تواند محافظ آن در برابر فشار یا ضربه هم باشد.

پایه نگهدارنده آن مفید و قابل تنظیم است و از همه مهم‌تر اینکه قابل جداشدن است. شما می‌توانید صفحه‌کلید را از کاور جدا کرده و آیپد را بدون صفحه‌کلید استفاده کنید. جک‌های هدفون و لایتنینگ هم هنوز در دسترس هستند، اگرچه تا حدودی در طراحی کیس پنهان شدند. برای چسباندن صفحه‌کلید به کیس و آیپد باید ضربه محکم و ناگهانی به آن وارد کنید.

به قیمت این کاور اشاره کردیم. با نصف قیمت صفحه‌کلید مجیک اپل می‌توانید برای آیپد خود یک کاور محافظ و صفحه‌کلید تهیه کنید تا از ژست‌های اضافی و همین‌طور راحتی بیشتر بهره ببرید.

توجه داشته باشید که همه مردم نیازی به کیس و صفحه‌کلید آیپد ندارند و همیشه می‌توان با یک صفحه‌کلید و ماوس بلوتوث هم با آیپد کار کرد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5