سه حلقه هوشمند برتر بازار برای ردگیری خواب، تناسب اندام و باز کردن درب

0

حلقه‌های هوشمند هم مشابه ساعت‌های هوشمند یک فناوری پوشیدنی هستند که برای آسان‌تر شدن زندگی طراحی شدند.

برخی از آن‌ها برای ردیابی سلامتی و تناسب اندام یا جفت شدن با گوشی هوشمند طراحی شدند. برخی دیگر دارای ویژگی‌هایی مانند جمع‌آوری اطلاعات علایم حیاتی بدن یا تگ توکار NFC هستند تا پرداخت الکترونیک را آسان‌تر کنند.

این حلقه‌ها اگرچه یک قطعه فناورانه هستند ولی شیک و سبک و مد ساخته می‌شوند تا رویکردهای پوشیدنی و تجملاتی آن‌ها نیز حفظ شود و مردم تمایل به پوشیدن آن‌ها داشته باشند.

برای انتخاب یک حلقه هوشمند، ابتدا باید تصمیم بگیرید چگونه می‌خواهید از آن استفاده کنید. برخی حلقه‌ها نحوه خواب شما را ردیابی کرده و سطح اکسیژن خون را زیر نظر می‌گیرند. این حلقه‌ها می‌توانند به شما یادآوری کنند هر زمان سطح اکسیژن خود شما پایین است؛ نفس‌های عمیقی بکشید.

گونه دیگر این حلقه‌ها طوری ساخته شدند که برای استفاده مدام در طول روز و فعالیت‌های بدنی سنگین و عرق‌ریزی مناسب هستند. بنابراین، ضد آب بوده و می‌توانند ضربان قلب یا علایم حیاتی دیگر را اندازه‌گیری کنند.

به غیر از حلقه‌هایی که بیشتر برای مصارف تندرستی طراحی شدند؛ برخی حلقه‌ها دارای تراشه و تگ‌های NFC هستند که اجازه می‌دهند اطلاعات اسمارت‌فون‌ها را مدیریت کنید یا برخی درها و قفل‌ها را با یک حرکت باز کنید.

وقتی می‌خواهید یک حلقه هوشمند بخرید؛ باید مطمئن شوید با گوشی شما سازگاری دارد و از نظر ابعاد، اندازه انگشت، راحتی دست و تنظیمات مربوط به این‌ها مناسب شما است.

برای انتخاب آسان‌تر، در ادامه به سه حلقه هوشمند اشاره می‌کنیم که در سایت آمازون برای فروش در دسترس هستند:

۱- بهترین حلقه هوشمند برای ردگیری خواب

اگر می‌خواهید خواب خود را بهتر کنید؛ حلقه هوشمند Wellue O2Ring Oxygen Tracker یک گزینه عالی است.

به طور مداوم میزان ضربان قلب، میزان خواب عمیق و سبک، میزان اکسیژن و موارد دیگر مشابه را چک می‌کند. هرگاه میزان اکسیژن شما پایین‌تر از حد طبیعی بود یا ضربان قلب شما نامنظم شد؛ شما را از خواب بیدار می‌کند.

تمام اطلاعات شما در یک اپلیکیشن حرفه‌ای و رایگان ذخیره شده که روی کامپیوترهای ویندوزی نیز قابل نصب و مشاهده است. شما می‌توانید به راحتی این اطلاعات را با دکتر خود به اشتراک بگذارید.

می‌توانید روزانه نمودارها گرافیکی از وضعیت خواب خود ببینید و متوجه روند مثبت یا منفی بهبود الگوی خواب خود شوید.

این حلقه هوشمند قابل شارژ است و در هر بار شارژ می‌توانید ۱۴ ساعت استفاده کنید. دو ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود. هنگام پوشیدن؛ بسیار سبک و راحت است ولی باز هم می‌توانید آن را مناسب انگشت خود تنظیم کنید.

یک کارشناس درباره این حلقه هوشمند می‌گوید: «من آپنه خواب دارم و از این حلقه برای رصد خوابم استفاده می‌کنم. گزارش‌های SpO2 آن بسیار دقیق و با جزئیات زیاد است به‌طوری‌که یک تصویر دقیق و روشن از کیفیت خواب من به دست می‌دهد.»

کار با این حلقه بسیار آسان است. به محض اینکه از طریق ارتباطات بلوتوث به گوشی وصل شد؛ تمام اطلاعات به برنامه آن منتقل می‌شود.

۲- بهترین حلقه هوشمند برای باز کردن درب و جایگزینی کارت‌های دسترسی

حلقه چوبی هوشمند CNICK Smart NFC RFID با اندروید، NFC و RFID سازگار است و با فناوری‌های رده بالایی که دارد؛ بهترین جایگزین برای کارت‌های اعتباری و دسترسی است.

با این حلقه هوشمند می‌توانید درب خانه، محل کار، سالن ورزشی و باکس‌های اختصاصی خود در محل‌های مختلف را باز و بسته کنید. کافی است در فاصله ۳ الی ۵ سانتی‌متری درب قرار بگیرید تا به راحتی باز و بسته شوند.

با این حلقه می‌توانید تمام اطلاعات روی گوشی از جمله مخاطبین و کارت‌های تجاری را مدیریت کنید و البته امکان تماس، تنظیم هشدار، پخش موسیقی و ابزارهای غیره را هم در اختیار دارید.

اگر بلوتوث را فعال کرده باشید؛ با یک ضربه لمسی روی تلفن هوشمند می‌توانید اطلاعات را ذخیره یا اشتراک‌گذاری کنید. این حلقه دارای ۸ کیلوبایت حافظه است و از یک ظاهر شیک و چوبی در رنگ‌های مختلف سود می‌برد.

اگر بخواهید این حلقه را با آیفون و آیپد جفت کنید؛ نیاز به یک اپلیکیشن شخص ثالث دارید. ضد آب است و می‌توانید در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

۳- بهترین حلقه هوشمند برای ردگیری تناسب اندام

حلقه Motiv Ring Fitness Tracker یکی از معدود نمونه‌هایی است که می‌تواند به طور کامل ضربان قلب، گام‌ها و خواب را کنترل و اندازه‌گیری کند.

این حلقه هوشمند دارای سنسورهای داخلی و سنجش‌گر ضربان قلب است، به طور کامل فعالیت‌های بدنی از جمل تعداد گام‌ها را اندازه‌گیری کرده و میزان کالری سوخته شده توسط بدن را مشخص می‌کند. به شما گزارش می‌دهد چند ساعت بدون وقفه و با چشمانی بسته خواب بودید.

این حلقه هم ضد آب است و باتری آن سه روز دوام می‌آورد. برای شارژ باتری ۹۰ دقیقه کافی است. با دستگاه‌های مبتنی بر iOS 9 به بالا و همین‌طور اندروید ۶ به بالا سازگار است و با برنامه‌هایی مانند Apple Health و Google Fit هماهنگ می‌شود.

می‌توانید این حلقه را در اندازه‌های مختلف سفارش دهید. زیبا و بادوام با عملکردهای بالا است. حلقه‌ای است که می‌توانید در کل روز در دست داشته باشید و برای سرکار یا میهمانی هم همراه خود ببرید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

اگر این شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی به صورت گربه تصور می‌شدند

این کاری است با هوش مصنوعی انجام آن نستا ساده شده است. اما به یاد دارم که در سالیان دور برای همانند نشان دادن برخی سگ‌ها با شخصیت‌ها انسانی خاص، عکاس و روتوش کار چه زحمتی کشیده بود و این سری عکس‌ها را در شماره ظاهرا نوروزی یک شماره مجله…

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.