چگونه چسب را پاک کنیم؟

0

پاک کردن لکه چسب و دردسرهای آن

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که زمان استفاده از چسب های مختلف مقداری از آن روی لباس، فرش، میز کار و … بریزد و به سختی پاک شود (یا اصلا پاک نشود). اما به روش‌هایی که ما در ادامه برای از بین بردن لکه های چسب و از بین بردن چسب روی لباس بیان خواهیم کرد، به راحتی می‌توانید لکه چسب را از سطوح مختلف پاک نمایید.

در این مطلب ترفندهای از بین بردن جای چسب را برای موارد زیر یاد می‌گیرید:
حلال چسب
از بین بردن اثر چسب ناخن
از بین بردن جای چسب روی یخچال
از بین بردن جای چسب روی چوب
پاک کردن چسب مایع از روی چوب
از بین بردن جای چسب نواری روی لباس
از بین بردن جای چسب نواری روی دیوار
پاک کردن جای برچسب از روی پلاستیک
از بین بردن لکه چسب از روی چوب
از بین بردن لکه چسب روی لباس
از بین بردن چسب روی لباس
ترفندهای موثر برای از بین بردن جای چسب
استفاده از سرکه برای از بین بردن جای چسب نواری روی لباس: این روش از بین بردن جای چسب برای انواع سطوح مناسب میباشد. مقداری پنبه یا یک تکه پارچه تمیز را به سرکه آغشته نمایید و روی لکه چسب قرار دهید. اگر لکه مورد نظر خیلی قوی نیست زمان زیادی برای گذاشتن سرکه روی آن لازم نیست. اما اگر لکه چسب حاصل از چسب‌های قوی مانند چسب آکواریوم باشد، این کار نیاز به زمان بیشتری دارد.

اتوبخار برای پاک کردن اثر چسب نواری: این روش بیشتر برای سطوح پارچه‌ای مناسب می‌باشد. یک تکه پارچه تمیز را روی لکه چسب بگذارید و سپس اتو بخار (داغ) را روی تکه پارچه مورد نظر قرار دهید، این کار باعث جدا شدن لکه چسب از سطح پارچه زیرین و چسبیدین به پارچه رویی می‌شود.

روغن مایع برای پاک کردن جای چسب نواری: اگر پس از جدا کردن چسب نواری از یک سطح جای چسبندگی آن همچنان باقی ماند، می‌توانید با آغشته کردن انگشت خود به مقدار کمی روغن مایع و کشیدن آن روی جای چسب، چسبندگی مورد نظر را پاک کنید.

استون برای از بین بردن جای چسب از روی اجسام: استون همیشه حلال مناسبی برای از بین بدن لکه چسب روی لباس بوده است، البته ممکن است به برخی سطوح پارچه‌ای آسیب بزند. (پیش از استفاده نسبت به حساس نبودن پارچه به استون اطمینان حاصل نمایید). ترجیحا سعی کنید لکه چسب را با سرکه پاک کنید، اما اگر لکه چسب روی ناخن‌های شما ریخته بود، با استفاده از یک پنبه آغشته به مقداری استون، می‌توانید به راحتی چسب را از روی ناخن‌هایتان پاک نمایید.

پاک کردن جای چسب نواری از روی یخچال
برای پاک کردن جای چسب نواری از روی یخچال می‌توانید از سس ماینز استفاده نمایید. برای این کار ابتدا سس مایونز را 2 الی 4 ساعت روی چسب بگذارید بماند و سپس با سشوار آن را داغ کنید سپس می‌توانید آن را جدا کنید.

 

 

پاک کردن جای چسب نواری از روی چوب
با کمک یک سشوار روی محلی که چسب وجود دارد از مرکز برچسب به طرف لبه‌ها، حدود ۳۰ ثانیه بگیرید. بعد در حین اینکه سشوار را روی برچسب گرفتیم چسب را با دستمال پاک کنید. اگر بعد از گرفتن سشوار روی چسب نواری، کمی از چسب روی سطح مورد نظر به جاماند با پنبه‌ی آغشته به نفت، یا سرکه روی قسمت به جای مانده ‌می‌کشیم، تا باقی مانده‌های برچسب هم پاک شود.

از بین بردن چسب روی لباس
برای از بین بردن چسب روی لباس با پنبه آغشته به سرکه را روی چسب روی لباس بکشید.

 

حلال چسب چیست؟
حلال چسب آهن، حلال چسب چوب، حلال چسب مزدا، حلال چسب دوقلو، خشک شده، حلال چسب آکواریوم، حلال چسب حرارتی با توجه به ماهیتشان متفاوت است. سرکه، آستون، حرارت مستقیم و روغن مایع از کاربردی‌ترین حلال‌های در دسترس هستند.

حلال چسب نواری: روغن مایع
حلال چسب مایع: پنبه آغشته به سرکه
حلال چسب آکواریم: پنبه آغشته به سرکه
حلال چسب قطره ای: 1. سرکه 2. حرارت مستقیم مانند اتو


بهترین راهکار برای پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح

قطعا برای شما نیز پیش آمده که در کار با چسب مقداری از آن بر روی برخی از سطوح ریخته شود، یا ممکن است نوار چسبی که برای نگهداشتن برگه ای بر روی دیوار زده اید اثری از خود ایجاد کرده باشد که اصلا خوشایند نیست. برای پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح مختلف راه های بسیار کارامدی وجود دارد، اما امروز می خواهیم بهترین راهکار برای پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح را برای شما آموزش دهیم؛ همراه با ما باشید.

راه های پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح

یادتان باشد زمانیکه چسب بر روی محلی ریخته می شود، تا حد بسیار زیادی استفاده از راهکارهای متفاوت به جنس سطحی بستگی دارد که چسب بر روی آن ریخته شده است. مثلا اگر سطحی از سنگ داشته باشید که بخواهید لکه چسب را از روی آن بردارید، استفاده از سرکه تنها منجر به خراب شدن سنگ شما خواهد شد. بنابراین قبل از هر کاری جنس سطح مورد نظر خود را بشناسید. برای پاک کردن چسب اگر سرکه به سطح زیرین آسیبی نمی زند می توانید مقداری پنبه را به سرکه آغشته کرده و سپس بر روی چسب قرار دهید تا کم کم از روی سطح جدا شود. اگر چسب آکواریوم بر روی سطح شما ریخته شده باید این کار را چند بار تکرار کنید تا چسب از روی سطح مورد نظر جدا شود. برای از بین بردن لکه چسب نواری از روی دیوار و یا هر وسیله دیگری می توانید انگشت خود را به مقداری روغن آغشته کرده و سپس بر روی لکه بکشید تا اثر آن محو شود. استفاده از اسپری پیف پاف نیز می تواند چسب های قوی همچون چسب 123 را به خوبی پاک کند. بهترین حلال برای چسب قطره ای استون است، این استون می تواند تمامی لکه های مختلف از چسب قطره ای بر روی سطوح را به خوبی پاک کند. تنها کافیست مقداری استون را بر روی پنبه ریخته و بر روی چسب قرار دهید تا همانند لاک از روی سطوح پاک شود.

راه های پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه

برای این کار دو راه حل پیش روی شماست، اولین راهکار استفاده از بخار است، یک پارچه بر روی محل چسب قرار دهید و سپس اتو را روشن کنید و در بالاترین درجه حرارت قرار دهید. سپس از فاصله ای نزدیک بخار آب را به پارچه زده و اجازه دهید تا چسب کم کم باز شده و به پارچه دیگر بچسبد. راه دوم شما همان سرکه خواهد بود، به شکلی که باید کمی سرکه بر روی دستمالی دیگر بریزید و بر روی لکه چسب بکشید تا به خوبی پاک شود.

راه های پاک کردن چسب قطره ای از روی دست

اگر چسب قطره ای بر روی دست شما ریخت، اینبار به جای استفاده از کارد تیز و روش های پر خطر کمی دست خود را با آب گرم ماساژ دهید و سپس آنها را در مقداری سرکه خیس کنید و به ماساژ دادن دست خود ادامه هید. این کار باعث می شود تا چسب نرم شده و از روی دست جدا شود.


چگونه چسب را پاک کنیم/چگونه چسب 123را پاک کنیم/چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم

چگونه چسب را پاک کنیم سوالی کلی است. از بین بردن لکه چسب از روی هر جسمی راه ورش مختص خودش را دارد ما در این نوشته برآن شدیم که چند روش از پاک کردن چسب را به شما بگوییم برای مثال :چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم ویا چگونه چسب 123را پاک کنیم برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید…

پاک کردن چسب قطره ای از روی لباس
چسب مایع :برای از بین بردن چسب مایع از روی پارچه ولباس از سرکه استفاده کنید .مقداری سرکه را به پنبه آغشته کرده وآن را روی لکه مورد نظر قرار دهید چند دقیقه صبر کنید تا چسب از روی لباس کنده شود.

چسب آکواریم :برای از بین بردن چسب آکواریوم از روی لباس هم از سرکه استفاده می کنیم با این تفاوت که این بار پنبه را به سرکه آغشته کرده وروی محل قرار می دهیم چند دقیقه صبر می کنیم وسپس بر می داریم این عمل را چند بار دیگر انجام می دهیم چون چسب آکواریوم از چسب مایع قوی تر است.

چسب قطره ای :برای پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه ولباس دو روش را به شما پیشنهاد می کنیم1-یک پارچه روی محل لک قرار  می دهیم وروی آن اتو بخار می کشیم تا چسب از پارچه جدا شود.2-یک تکه پنبه را به سرکه آغشته کرده وروی محل قرار می دهیم بعد از چند دقیقه صبر کردن می بینیم که چسب از پارجه جدا شده است.(چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم)

 

پاک کردن چسب از روی دست
چسب قطره ای فوق العاده قوی است وخیلی زود می چسبد وبه این سادگی ها جدا نمی شود اگر این چسب با دست شما تماس پیدا کرد ه است با این روشها که گام به گام  گفته می شودآن را از دست خود جدا کنید. 1-خیلی سریع دست خود را در محلول آب گرم  وصابون قرار دهید .این عمل باعث می شود که چسب نرم شود .اگر مقداری سرکه نیز به محلول خود اضافه کنید کمک کننده تر می شود.حالا چسب را به آرامی از دست خود جدا کنید اگر با این کارها که گفته شد چسب جدا نشد به گام بعدی بروید.

2-استفاده از استون:مقداری استون را به محل چسبی شده بمالید .در این مرحله احتمالا چسب تکه تکه شده واز پوست جدا می شود.

*از این ماده یعنی استون در محل های زخمی استفاده نشود.

3-بعد از اینکه دستها را کاملا خشک کردید از سوهان ناخن استفاده کرده وچسب ها را از دست جدا کنید .مواظب باشید که پوستتان با سوهان آسیب نبیند.

4-به چسب زمان دهید تا پوسته پوسته شود وبه یکباره از دست جدا شود.پس از مدتی سفید شده وبدون کمک شما جدا خواهد شد.

5-در این گام از مارگارین استفاده کنید آن را روی محل بمالید واین کار را ادامه دهید تا چسب جدا شود .

6-پودر لباسشویی رادر آ ب گرم حل کنید ومحل مورد نظر را تقریبابه مدت  20 دقیقه در محلول قرار دهید چسب کم کم از دست جدا می شود .

توجه:اگر پوستتان به هم چسبیده به زور از هم جدایشان نکنید چون موجب پارگی می شود.

برای جدا سازی وآغشته کردن مواد حتما از مواد نخی استفاده کنید .

 

پاک کردن چسب 123
چسب 123چسبی از هم خانواده های چسب قطره ای سیانوآکریلات است.گاهی  کسانی که با این نوع چسب کار می کنند به اشتباه چیزی را می چسبانند ویا یک شیءبه چسب آلوده می شود ،هنگامیکه می خواهندچسب را جدا کنند دچار مشکل می شوندواین سوال برایشان پیش  می آید که حلال چسب 123 چیست؟

بیشتر چسب های قطره ای وچسب 123 حلال ندارند.ولی روشهایی وجود دارد که با کمترین صدمه به  قطعات اصلی آنها را جدا کنید.البته مشابه آن چیزی که ما آموزش میدهیم در بازار به صورت بسته بندی هم وجوددارد با نامها یی همچون (حلال چسب قطره ای)یا (ضد چسب 123).شما می توانیدبه راحتی در منزل یا محل کار مشابه همان حلالهایی که در بازار به فروش می رسد را درست کنید.

اولین حلال استون :استون بافت های چسب را از هم جدا میکند وباعث جدا شدن آن از شیء می شود.ولی این را باید دانست که استون هایی که در خانه برای لاک پاک کردن استفاده می کنید رقیق شده وضعیف هستند .شما در کارگا هها باید نوع خالص استون را تهیه بکنید.قطعه ای  که به چسب آغشته شده را داخل استون قرار دهید .مدت زمانی که باید بماند بستگی به ضخامت چسب دارد.تا چسب از قطعه جدا شود سپس آن را تمیز بشویید.

دومین حلال سرکه:اگر قطعه ی شما بزرگ است ونمی توانید آن را در حلال استون  غوطه ور کنید از سرکه استفاده کنید دستمال بزرگی را بردارید و آن را به سرکه آغشته کنید حال آن را روی قطعه ی چسبی قرار دهید.ا گر پارچه خشک شد آن را دوباره به سرکه آغشته کرده واین عمل را چند بار تکرار کنید تا چسب از قطعه جدا شود.

حلال بعدی گرما است:با استفاده از گرما دادن به اشیای فلزی وسنگی (فراموش نشود فقط اشیای فلزی وسنگی).شما می توانید با استفاده از شعله ی فندک به قطعه مورد نظر چسب را جدا کنید ولی قبلش حتما از دستکش وماسک استفاده کنید بخاطر گازی که از آن خارج می شود.(چگونه چسب 123را پاک کنیم)


پاک کردن لکه چسب قطره ای از روی لباس و اجسام

چسب قطره ای برای فعالیت های کاری و رایج است! نکات در متن زیر مربوط به پاک کردن چسب قطره ای از روی لباس هاست که می توان به راحتی از شر آن ها خلاص شد.

چگونه می توانیم چسب قطره ای را از لباس پاک کنیم؟
یخ را امتحان کنید:

اگر عجله دارید، چسب را با آب یخ خیس کنید ؛ چسب 15-20 دقیقه طول می کشد تا خشک شود. اگر نمی توانید صبر کنید، یک کاسه را پر از آب کنید، سپس تکه های یخ را به آن اضافه کنید تا سرد شود. منطقه لک دار را برای چند ثانیه در آن فرو کنید، سپس آن را بیرون بکشید. آب یخ زده باعث سفت شدن چسب می شود.

استفاده از یخ برای کندن لکه چسب قطره ای از لباس
چسب را بخراشانید:

روی پارچه ای ظریف یک پاک کننده حرفه ای خشک بریزید ؛ خراشاندن، استون و شستن ممکن است برای بیشتر پارچه ها کار کنند، اما می تواند پارچه های ظریف را از بین ببرد.خوشبختانه، محصولات تمیز کننده خشک می توانند چسب را از پارچه جدا کنند. برچسب محصولات را با دقت بررسی کنید اگر می گوید که باید خشک باشد، حتما این کار را انجام دهید.

اگر پارچه های آغشته به چسب ظریف شامل تور و ابریشم هستند بگذارید چسب روی خودش خشک شود. صبور باشید و بگذارید چسب خشک شود. اگر زمانی که هنوز چسب مرطوب است امتحان کنید، تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد پس سعی نکنید فرآیند را با یک خشک کن تسریع کنید.

خراشاندن تا جای ممکن چسب را می کند :

لباس را بر روی یک سطح سخت قرار دهید، سپس با ناخن و یا لبه یک قاشق بکنید ؛ شما می توانید تمام چسب قطره ای را بردارید اما باید بتوانید اکثر قسمت های چسبی را بکنید.اگر پارچه شل است، این کار را نکنید، مثل کش بافت، یا حریر نازک، برای اینکه ممکن است پارچه پاره شود.

نگاهی به منطقه آسیب دیده بیاندازید و تصمیم بگیرید که آیا باید ادامه داد یا خیر گاهی اوقات تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که چسب را بخراشید.اگر تکه های بزرگ چسب هنوز به لباس چسبیده، باید مرحله بعدی را انجام دهید.

با لبه یک قاشق لکه چسب قطره ای را بخراشانید
خیساندن چسب در استون:

فقط ناحیه چسبی لباس را با استون آزمایش کنید ، یک تکه پنبه با استون 100% را خیس کنید. چند ثانیه صبر کنید، بعد پنبه را بردارید.اگر متوجه شدید که هیچ گونه تغییر رنگ یا خرابی پارچه رخ نداد، می توانید با این برنامه آموزشی پیش بروید. اگر متوجه هر تغییر رنگ یا از هم پاشیدگی شدید، کارتان را متوقف کنید، ناحیه را با آب تمیز کنید و پاک کننده های خشک را به لباس بزنید.

پنبه آغشته در استون را روی لکه فشار دهید ؛ پنبه دیگری را با استون 100% خیس کنید. آن را روی لکه فشار دهید تا مطمئن شوید که به بخش های دیگر لباس پخش نشود اینکار به حداقل رساندن آسیب احتمالی کمک می کند.

هم چنین می توانید از یک تکه پارچه سفید به جای یک پنبه استفاده کنید. از پارچه رنگی و یا طرح دار نیز استفاده نکنید برای نرم شدن چسب صبر کنید، سپس پنبه را بردارید.هر چند دقیقه آن را بررسی کنید. اینکه چقدر طول می کشد تا چسب نرم شود به مقدار چسب، ترکیب شیمیایی دقیق چسب، پارچه و غیره بستگی دارد ، به طور معمول این کار می تواند 3-15 دقیقه طول بکشد.

لکه چسب چطره ای را با استون 100% خیس کنید
چسب نرم را بخراشانید:

یک بار دیگر، از ناخن و یا لبه یک قاشق برای کندن چسب استفاده کنید. ممکن است نتوانید همه چسب را بردارید که مشکلی نیست.نکته کندن چسب قطره ای، این است که به آرامی آن را بردارید.

اگر لاک ناخن دارید، از ناخن های خود استفاده نکنید:

این ناحیه در حال حاضر در استونی خیس است که می تواند لاک را پاک کند و پارچه را لکه دار کند ، اگر لازم شد فرآیند استون را تکرار کنید.استون ممکن است تنها چیزی باشد که لایه های چسب را از بین می ببرد. این به این معنی است که شما ممکن است مجبور باشید چندین بار آن لکه را خیس کرده و تمیز کنید.اگر هنوز تکه های بزرگی از چسب را دیدید، یک پنبه دیگر را در استون خیس کنید و این فرآیند را تکرار کنید.

اگر لاک ناخن دارید برای استفاده از استون دستکش بپوشید
شستن پارچه:

از یک پاک کننده لکه لباس ، قبل از شروع، استفاده کنید وقتی بیشتر لکه از بین رفته است، پاک کننده لکه لباس را به لباس خود اعمال کنید.لباس را ماساژ دهید، سپس لکه را با آب سرد بشویید. برچسب نوع شستشو و دمای شستشوی لباس خود را چک کنید. این کار باقیمانده نهایی را حذف خواهد کرد بیشتر پوشاک را می توان در آب سرد یا خنک شستشو داد ولی اگر لباس شما برچسب مراقبتی ندارد، از آب سرد و یک چرخه آرام استفاده کنید.

اگر زمان کافی برای شستن لباس ها ندارید، منطقه آسیب دیده را با آب سرد و صابون بشویید سپس آن منطقه را آبکشی کنید و با یک حوله خشک کنید اگر لکه باقی مانده، لباس را دوباره بشویید. اگر لکه خیلی کم است، یک مرتبه شستن دیگر می تواند تمام چیزی باشد که نیاز دارید.

اگر لکه هنوز قابل مشاهده است، ممکن است نیاز باشد که استونی را تکرار کنید و لباس را در زمانی که لکه به طور کامل از بین رفت خشک کنید.

ایمن ترین راه این است که اجازه دهید تا لباس با هوا خشک شود، اما اگر کاملا مطمئن هستید که لکه از بین رفته است، می توانید از یک خشک کن استفاده کنید ؛ اگر متوجه باقیمانده ای پس از شستن لباس شدید، آن را در خشک کن نگذارید، چون با این کار فقط لکه را ثابت می کنید اگر هرگونه باقی مانده ای وجود داشته باشد، آن را دوباره بشویید شما، هم چنین می توانید کار استونی را تکرار کنید و یا پاک کننده خشک را بزنید.

شستن محل ریختن لکه چسب با آب سرد و صابون
پاک کردن لکه چسب 123 از روی دست
در بخش دیگری از نکات خانه داری نمناک روش های کامل پاک کردن لکه چسب قطره ای از روی پوست دست را گفتیم که یکی از آنها را در این بخش آورده ایم.

نمک و آب گرم برای پاک کردن چسب قطره ای از دست

مرحله 1:پوست آسیب دیده را در آب گرم خیس کنید و آب گرم را داخل یک کاسه بریزید حالا پوست چسبی شده را در آب گرم به مدت 10 دقیقه قرار دهید.اگر چسب بر روی یک قسمت از بدن است که شما نمی توانید آن را در یک کاسه خیس کنید، فقط یک پارچه یدکی را در آب گرم بشورید و آن را روی پوست مانند یک کمپرس گرم فشار دهید.

مرحله 2:نمک را روی چسب بمالید ، دوباره آن را در آب گرم بشویید و آن را بکنید.

چسب را با نمک تمیز کنید، ممکن است برای اثر بخشی نمک احتیاج باشد کمی فشار بیاورید.اسکراب کردن را حداقل یک دقیقه ادامه دهید. زمانی که چسب شروع به لایه لایه شدن می کند ، ناحیه را دوباره 1 تا 2 دقیقه در آب گرم خیس کنید حالا چسب باید سریع پاک می شود. آن قسمت را به طور کامل بشورید و از مرطوب کننده استفاده کنید اگر برخی از قسمت های چسب روی پوست شما باقی ماند، تمام فرایند را تکرار کنید.

این بار آب گرم را با آب لیمو جایگزین کنید اسید موجود در آب لیمو به کنده شدن چسب باقی مانده کمک می کند.

برای از بین بردن لکه چسب از دست از نمک و آب گرم استفاده کنید
پاک کردن لکه چسب قطره ای از روی اجسام مختلف
بعد از پوست دست و پارچه نوبت به معرفی روش پاک کردن لکه چسب قطره ای از روی اجسام مختلف رسید که بهترین حلال چسب قطره ای استون است که به کمک آن می توان انواع مختلف لکه های باقیمانده از چسب را از بین برد.

همانطور که گفتیم سرکه یکی دیگر از حلال های موثر و کاربردی در جهت پاک کردن لکه های چسب به شمار می آید که با استفاده از پارچه آغشته به سرکه به سادگی می توان چسب های خشک شده را نرم و جدا نمود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.