این هنرمند جوان با یک ماشین تحریر نقاشی می‌کشد

2

ممکن است تصور کنیم که ماشین تحریر دیگر دستگاهی قدیمی به حساب می‌آید، اما یک هنرمند جوان ثابت کرده که هنوز هم ماشین تحریر اعتبار و ارزش دارد.

جیمز کوک، دانشجوی 23 ساله معماری، با استفاده از ماشین تحریر آثار هنری فوق العاده‌ای خلق می‌کند و خیلی‌ها را شیفته هنر خود کرده است. او با تایپ حروف و  اعداد و کاراکترها با ماشین تحریر، تابلوهای نقاشی حلق می‌کند که موضوعات متنوعی مانند افراد، معماری، طبیعت بیجان و حیوانات خانگی دارند.

کوک 6 سال پیش با خواندن خبری درباره مردی که دچار فلج مغزی شده بود، به ماشین تحریر علاقه‌مند شد. آن مرد که قادر به نگه داشتن یک مداد هم نبود، با ماشین تحریر طراحی می‌کرد.  با الهام از داستان او، جیمز کوک تصمیم گرفت که مهارت‌های لازم را رفته رفته کسب کند.

این هنرمند انگلیسی اولین ماشین تحریر خود را از یک زوج مسن که عتیقه‌های خود را می‌فروختند، خریداری کرد. او الان 30 ماشین تحریر مختلف دارد که از آن‌ها برای تولید نقاشی‌های خود استفاده می‌کند.

اولین خرید او ، یک ماشین تحریر الیور پیک بود و به گفته خودش همیشه ماشین تحریر مورد علاقه‌اش باقی خواهد ماند.

هنر طراحی با ماشین تحریر می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد و ممکن است احساس یادگیری یک زبان جدید داشته باشد. با این حال، کوک می‌گوید که او دوست دارد وقت بگذارد تا نقاشی‌های خود را با تناسب درست کند و به جزئیات ریز فکر کند.

این که شما بتوانید با استفاده از کاراکترهای ماشین تحریر، یک نقاشی درست کنید که ظریف باشد و با عقب نگاه داشتن کاغذ، از دیدنش حس لذت به خودتان و بیننده دست بدهد، یک هنر است.

وقتی کوک از او پرسید که چه مدت طول می‌کشد تا یک نقاشی بکشد، کوک می‌گوید که این به عوامل مختلفی بستگی دارد. ساخت پیچیده‌ترین قطعه ممکن است 30 ساعت طول بکشد. هر نقاشی در اندازه، مقیاس و پیچیدگی متفاوت است. با این حال، او محدود به استفاده از کاغذ استاندارد A4 است، زیرا بیشترین اندازه کاغذ ماشین تحریر است. هر نقاشی می‌تواند بین 9-30 ساعت طول بکشد. او اخیراً چهره بانویی را به اتمام رسانده‌ که بزرگترین نقاشی او تا به امروز است. اندازه آن تقریباً 4 فوت در 3 فوت است و به طور غیررسمی، احتمالاً بزرگترین نقاشی ماشین تحریر است که تاکنون انجام شده است.

این اثر از سه رول کاغذ ساخته شده است و شامل بیش از 100000 حرف، عدد و علائم نگارشی است که برای ایجاد پرتره روی هم قرار گرفته و تنظیم شده‌اند.

این هنرمند می‌گوید که همیشه آرزو داشت معمار شود. بنابراین، همیشه ترجیح می‌دهد به جای پرتره، با ماشین تحریر خود ساختمان بکشد. در درجه اول، او همیشه شیفته ساختمان‌ها بود و هدف او از 5 سالگی معمار شدن بود.

جایی که او در انگلستان زندگی می‌کند،  ساختمان‌های تاریخی زیادی مانند برج، فانوس دریایی و قلعه‌ها وجود دارد. او که قبلاً کتابهای عکس قدیمی لندن و شهرهای جهان داشت، وقتی کودک کوچکی بود، سعی می‌کرد نسخه‌هایی از آن‌ها را بکشد.

کوک در حال حاضر نمایشگاهی از کارهای خود در انگلیس برپا کرده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. soheil می گوید

    این پرینت ها رو یه نرم افزار ساده در موبایل هم انجام میده و بعد پرینتش رو میگیره. به نظرم بیشتر شارلاتان هست تا هنرمند

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ویدئوهای کار ایشان را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5