قیمت و تاریخ عرضه کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ۵ مشخص شد

0

دیشب، سونی در جریان مراسم پلی‌استیشن ۵ خود از قیمت نهایی و تاریخ عرضه جدیدترین کنسول‌های و تجهیزات بازی خود رونمایی کرد.

به گفته سونی، کنسول‌های PS5 و PS5 Digital Edition از ۱۲ نوامبر عرضه می‌شوند. نسخه استاندارد پلی‌استیشن ۵ با دیسک درایو قیمتی ۴۹۹ دلار خواهد داشت و نسخه Digital Edition بدون درایو دیسک با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

پیش‌فروش کنسول‌های پلی‌استیشن از ۱۷ سپتامبر یعنی همین امروز در خرده‌فروشی‌های منتخب سونی آغاز شده است.

به طور مشخص، فروش سونی پلی‌استیشن ۵ در کشورهای ایالات متحده، ژاپن، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند و کره جنوبی از ۱۲ نوامبر آغاز می‌شود. در سایر کشورها و سراسر جهان از ۱۹ نوامبر عرضه و فروش این کنسول‌ها آغاز می‌شود.

سونی می‌گوید بسته به اینکه دوست دارید بازی‌های آنلاین یا مبتنی بر دیسک درایو را بازی کنید؛ هر دو مدل کنسول بازی PS5 را برای کاربران عرضه کردیم.

بالاترین تجربه گیم با PS5

هر دو نسخه پلی‌استیشن ۵ از CPU و GPU سفارشی یکسانی برای ارائه بالاترین کیفیت تصویری از جمله گرافیک 4K و Ray Tracing پشتیبانی می‌کنند. در پلی‌استیشن ۵ استاندارد از سریع‌ترین درایو SSD با ورودی/خروجی‌های با بالاترین سرعت لود استفاده شده است.

پلی‌استیشن ۵ از بلندگوهای صدای سه بعدی و کنترلر بی‌سیم DualSense برخوردار هستند تا بالاترین تجربه کاربری و غوطه‌وری در دنیای بازی‌ها را به گیمرها بدهند.

سونی موفق شده قیمت نسخه Digital Edition کنسول PS5 را تا ۳۹۹ دلار کاهش دهد که مساوی با قیمت پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ است.

مایکروسافت برای اولین بار در جنگ کنسول‌ها موفق به پیروزی شده؛ چون ایکس‌باکس ایکس را با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار کرد. پس از عرضه Xbox One تا کنون همیشه قیمت کنسول‌های بازی سونی کمتر بوده است. البته، سونی هم گران‌‌قیمت‌ترین کنسول بازی را با عرضه پلی‌استیشن ۳ مدل ۲۰ گیگابایت به قیمت ۵۰۰ دلار عرضه کرده بود.

به جز بحث قیمت و زمان عرضه PS5، مهم‌ترین رویداد دیشب سونی، فاش کردن PlayStation Plus Collection بود که هنوز دقیقا مشخص نیست چه ویژگی یا سرویسی است و چگونه کار خواهد کرد ولی به نظر می‌رسد شامل مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌های قدیمی است.

برخی نام‌هایی که در این مجموعه مطرح شدند؛ بازی‌های خدای جنگ، مانستر هانتر: ورلد، فاینال فانتزی ۱۵، بلادبورن، فال‌اوت ۴ و آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد هستند.

سونی می‌گوید PlayStation Plus یک ویژگی جدید و مزیت ویژه برای پلی‌استیشن ۵ است.

بازی‌های عرضه شده برای پلی‌استیشن ۴ با یک به‌روزرسانی کوچک برای هر دو نسخه پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه می‌شوند. نسخه‌های دیسکی PS4 این بازی‌ها شامل یک آپدیت رایگان برای پلی‌استیشن ۵ با دیسک درایو Ultra HD هستند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

داستان گنبد بتنی در جزایر مارشال که پر از زباله‌های مرگبار هسته‌ای است

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های 1977 و 1980 به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5