کنسول بازی بعدی مایکروسافت به نام Xbox Series X اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

0

مایکروسافت در مراسم Game Awards تصاویر و اطلاعات محدودی از نسل بعدی کنسول بازی خود منتشر کرد.

کنسول نسل آینده این شرکت Xbox Series X نام دارد و اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. مایکروسافت می‌گوید پیش از شروع تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۰ این کنسول را به دست علاقه‌مندان می‌رساند.

اولین تفاوت‌ها در ظاهر این کنسول مشاهده می‌شود. این بار، کنسول مایکروسافت قد کشیده و عمودی است. تقریبا ارتفاعی سه برابر ایکس‌باکس پیشین است و بیشتر شبیه به یک کامپیوتر یا روتر بی‌سیم شده است.

سیاه‌رنگ است و به نظر می‌رسد هماهنگی بیشتری با محیط اطراف خواهد داشت. کاربران این کنسول به سادگی می‌توانند یک هارمونی میان آن و کامپیوتر خود ایجاد کنند. البته، قطعا در آینده دلایل دیگری برای انتخاب این طراحی و رنگ از زبان مایکروسافت می‌شنویم.

آخرین نسخه دسته بازی Xbox Wireless Controller نیز همراه با این کنسول عرضه می‌شود. این دسته بازی کمی کوچک‌تر شده تا افراد بیشتری با آن احساس راحتی کنند و در دست‌شان قرار بگیرد. کلیدهای روی این کنترلر همانند نسخه‌های پیشین هستند و دست نخورده باقی ماندند.

آن‌طور که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند؛ فقط یک کلید Share به این کنترلر افزوده شده است که برای عکس‌برداری و گرفتن اسکرین‌شات از تصاویر و کلیپ‌های بازی است. خبر دیگر درباره این کنترلرها اینکه با ویندوز ۱۰ و سیستم‌های ایکس‌باکس وان نیز سازگاری دارند.

بازی‌های بومی و ابری

کنسول ایکس‌باکس سری ایکس با پلتفرم‌های پیشین سازگاری کاملی دارد و از بازی‌های نسل‌های قبلی پشتیبانی می‌کند. همین‌طور، لوازم جانبی کنسول‌های ایکس‌باکس قبلی روی Xbox Series X قابل استفاده هستند.

مایکروسافت می‌گوید برای این کنسول بازی‌های اختصاصی مانند Halo Infinite در سال ۲۰۲۰ تدارک دیده است ولی گیمرها می‌توانند سراغ بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس‌وان هم بروند.

مایکروسافت اطلاعات بسیار کمی درباره کنسول نسل آینده خود ارائه داده است. از جمله اینکه از فرمت ویدیویی 4K با پخش ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و البته بالقوه می‌تواند نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را نیز داشته باشد. در این کنسول ظرفیت‌های پشتیبانی از فرمت پخش 8K نیز دیده شده است.

از نظر سخت‌افزاری، از آخرین پردازنده سفارشی‌سازی شده Zen 2 مایکروسافت در معماری RDNA با همکاری شرکت AMD سود می‌برد. این کنسول مجهز به یک شتاب‌دهنده سخت‌افزاری است تا کارایی و قدرتی بی‌سابقه را به نمایش بگذارد.

مایکروسافت از یک فناوری ثبت اختراع شده به نام Variable Rate Shading یا به اختصار VRS نیز نام برده که به توسعه‌دهنده‌ها اجاز می‌دهد روی کنسول Xbox Series X از GPU و SSD بالاتری استفاده کنند تا بازی‌ها سریع‌تر از مشخصات پیش‌فرض این کنسول اجرا شوند.

کنسول Series X افزون بر اینکه یک سری بازی‌های محلی اختصاصی خود را خواهد داشت؛ نگاه ویژه‌ای هم به بازی‌های کلاود دارد.

مایکروسافت در مراسم Game Awards و همزمان با معرفی مختصر کنسول جدیدش، پیش نمایشی از بازی‌ بعدی Ninja Theory به نام Senua’s Saga: Hellblade II نیز داشت.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5