تست کرونا در منزل کرج

0

رپورتاژ

بیماری کرونا حدود یک سال است که تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است و یک بیماری ویروسی خطرناک می باشد که برای بسیاری از افراد کشنده محسوب می شود. این بیماری برای اولین بار در شهر ووهان چین ظاهر شد و پس از آن در سراسر دنیا منتشر شد. ویروس کرونا بر اساس یافته های اولیه بر روی سیستم تنفسی فرد مبتلا تمرکز می نمود اما یافته های جدید نشان می دهند که این ویروس در هر جای بدن می تواند علامتی داشته باشد. همان گونه که نتایج تحقیقات نشان داده اند، بسیاری از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند، علائم چندانی را از خود نشان نمی دهند. اما در عین حال برخی نیز به شدت درگیر بیماری شده و مشکلات حاد تنفسی را تجربه می نمایند.

امروزه مجموعه های بسیاری خدمات درمانی و مراقبتی را در منزل و محل حضور فرد انجام می دهند. این مجموعه ها در پی مشخص شدن روش های آزمایش کرونا کرج به تدریج خدمات تست کرونا در منزل کرج را نیز در سبد خدمات خود قرار دادند. یکی از این مجموعه های موفق و متخصص در امر تست کرونا در منزل کرج مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا است. این مجموعه با کمک پرستاران و کارشناسان خود و هماهنگی و قرارداد بستن با آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی که تست های خود را مطابق با استانداردهای جهانی اعلام شده انجام می دهند، خدمات با کیفیتی را در اختیار متقاضیان گرامی قرار خواهد داد.

علائم ابتلا به این ویروس، بسیار نزدیک به بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا می باشد. مهم ترین علائم این بیماری را می توان سرفه و عطسه های خشک، سر درد شدید، تب بالا، تنگی نفس و گلو درد دانست. البته همان گونه که تحقیقات نشان داده اند، این علائم در بدن نمی توانند تایید کننده ابتلا به ویروس کرونا باشد و فرد مبتلا می تواند علائمی نداشته باشد. تنها راه اطمینان از ابتلا یا عدم ابتلا به این ویروس، انجام تست کرونا است.  در ادامه به بررسی انواع تست های کرونا در منزل می پردازیم

تست کرونا در منزل کرج به روش آنتی بادی و PCR

اندکی پس از ظهور ویروس کرونا، آزمایشات و پروتکل های نگهداری از نمونه برای آزمایشات مربوط یه تشخیص ویروس کرونا مهیا شدند. در نهایت تایید این پروتکل ها تست کرونا در منزل کرج به دو روش PCR و آنتی بادی انجام می گیرند که هر کدام را در ادامه توضیح خواهیم داد. بخش عملیاتی هر دو روش از نمونه گیری توسط پرستار ارسال شده از سوی مجموعه هوم کا آغاز می شود.

تست آنتی بادی: زمانی که یک ویروس به عنوان عامل خارجی وارد بدن می شود، بدن عامل خارجی تازه وارد شده را شناسایی می نماید و در صورت ویروس یا عامل بیماری بودن آن، گلبول های سفید وظیفه دارند تا بر علیه عامل خارجی و برای نابودی آن، آنتی بادی ترشح کنند. تب یکی از علائم دوره بیماری است و در ادامه استمرار مبارزه بین آنتی بادی و عامل بیماری زا ایجاد می شود.

تست PCR: روش بعدی که بر خلاف تست آنتی بادی، تائید شده به عنوان تست مناسب برای غربالگری است، PCR نام دارد. نمونه آزمایش برای انجام این تست از مایعات ته حلق و مخاط انتهای بینی گرفته می شود. جاهایی که محل تجمع ویروس شناخته شده اند. در روش PCR متخصصان آزمایشگاه به دنبال قطعات ویروس در نمونه آزمایش خواهند بود. در صورت پیدا شدن ویروس در نمونه گرفته شده، نتیجه آزمایش فرد مثبت است و باید هر چه سریعتر وارد قرنطینه شود تا از آلوده شدن دیگر افراد خانواده و محل کار خود، جلوگیری به عمل آورد.

قیمت تست کرونا در منزل کرج

انجام تست کرونا در منزل کرج ازحضور افراد متقاضی در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها جلوگیری می کند و افراد بسیاری می توانند با استفاده از این خدمات بدون خروج از منزل، تست بدهند. همان گونه که می دانیم ویروس کرونا به شدت در حال پیشرفت و شیوع می باشد و خارج نشدن از خانه مهم است. این موضوع بر اساس تحقیقات انجام شده مانع حضور افراد در جامعه و بالا رفتن احتمال انتقال ویروس کرونا می شود.

مجموعه هوم کا قیمت خدمات را به گونه ای تعیین کرده است که افراد از اقشار مختلف جامعه و با هر توان مالی ای بتوانند از خدمات تست کرونا در منزل کرج استفاده کنند. قیمت خدمات تست کرونا در منزل کرج مجموعه هوم کا بر اساس قیمت های مصوب از سوی وزارت بهداشت و درمان تنظیم می شوند.

گروه های بهره گیرنده از خدمات تست کرونا در منزل کرج

بدون شک در شرایط کنونی و حضور ویروس کرونا در تمام شهرهای مختلف و بیشتر از هر جایی شهرهای پر جمعیت و پر رفت و آمدی مانند کرج و تهران، کمتر فردی علاقه به حضور داشتن در محیط آزمایشگاه برای انجام آزمایش کرونا را دارد. به این دلیل که حضور در آزمایشگاهی که بیماران و افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند، می تواند منجر به انتقال ویروس از فردی شود که در آن میان مبتلا به کرونا است. اما افرادی وجود دارند که علاوه بر محدودیت برای خروج از خانه و طی مسافت زیاد و پر دردسر برای رسیدن به آزمایشگاه، سختی های زیادی را در تجربه خواهند کرد. این افراد می توانند جزو گروه های پر خطر ابتلا به کرونا باشند. این افراد نباید در مراکز عمومی حاضر شوند. به این علت که در صورت ابتلا به کرونا ممکن است عواقب بدی در انتظارشان باشد. سالمندان و بیماران قلبی، بیماران کلیوی، بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و فشار خون، در صورت مشاهده علائم مربوط به کرونا در خود و به جهت اطلاع از سلامتی خود و به جهت عدم حضور در مراکز آلوده، می توانند از خدمات آزمایش در منزل کرج استفاده کنند.

مراحل انجام تست کرونا در منزل کرج مجموعه هوم کا

برای شروع کار، فرد متقاضی می بایست ثبت درخواست نماید. در هنگام فرآیند ثبت درخواست این افراد مشاوره های لازم را از کارشناسان مجموعه هوم کا دریافت خواهند نمود.

سپس پرستار نمونه گیر به محل اعزام می شود. نمونه گیری را بر اساس نوع آزمایش انجام می دهد و نمونه را با حفظ شرایط استاندارد به آزمایشگاه می رساند.

انجام کارهای آزمایشگاهی برای شناسایی ویروس مدتی طول می کشد و پاسخ آزمایش پس از مدت زمان معلوم کوتاهی به دست فرد آزمایش دهنده خواهد رسید.

 

مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج هوم کا

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا یکی از مجموعه های با تجربه و پیشرو در ارائه خدمات تست کرونا در منزل کرج است و این خدمت، یکی از ده ها خدمت آزمایشگاهی قابل ارائه در منزل از سوی این مجموعه می باشد.

مجموعه هوم کا حساسیت بالایی در انتخاب پرستاران و متخصصان انجام آزمایشات دارد. به همین جهت، نمونه گیری را بر عهده فردی قرار می دهد که آموزش های لازم را دیده باشد و با نکات نمونه گیری آشنایی کامل داشته باشد. چرا که نحوه و دقت نمونه گیری تاثیر مستقیمی بر روی دقت انجام تست دارد و نمونه گیری اشتباه بدون شک نتیجه آزمایش را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

از جمله دیگر مزایای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل کرج هوم کا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرارداد با آزمایشگاه های تخصصی سطح شهر تهران و کرج
  • امکان ارسال نمونه به آزمایشگاه مورد نظر فرد متقاضی
  • حساسیت بالا در انجام با کیفیت مراحل مختلف خدمات
  • قیمت مناسب و معقول خدمات تست کرونا در منزل کرج
  • انجام تست در محل حضور فرد متقاضی و به درخواست او (منزل یا محل کار)

خدمات تست کرونا در منزل کرج مجموعه هوم کا

بر اساس پروتکل های اعلام شده از سوی سازمان جهانی بهداشت، تنها راه مبارزه با گسترش این ویروس، عدم حضور در مراکز پر تردد و شلوغ است. شاید با خودتان بگویید انجام آزمایش که کار غیر ضروری ای نیست اما باید در پاسخ بگوییم که تست کرونا کودکان در منزل کرج این امکان را برای متقاضیان به وجود می آورد که برای انجام این کار نیز از خانه بیرون نروند. فرد متقاضی در محیط آرام خانه یا محل کار خویش، نمونه را براساس نوع آزمایش می دهد و در اسرع وقت جواب تست کرونا در منزل کرج را دریافت خواهد نمود.

اکنون که با مزایای بهره گیری از خدمات مجموعه هوم کا به دلیل حساسیت بالا در انجام خدمات آشنا شدیم، با نحوه دسترسی به خدمت تست کرونا در منزل کرج مجموعه هوم کا آشنا می شویم.

برای دسترسی، تماس با شماره تلفن 91025595-021 کافیست. با انجام تماس، کارشناس مجموعه هوم کا شما را در با چگونگی انجام خدمات آشنا کرده و بر اساس نیاز شما، مشاوره رایگان مورد نیاز را در اختیارتان قرار خواهد داد.

راه دیگر برای دستیابی به خدمات تست کرونا در منزل کرج، ورود به سایت مجموعه هوم کا به آدرس www.homeca.ir است. فرد متقاضی با ورود به سایت، می بایست اطلاعات مورد نیاز برای ثبت درخواست خود را وارد نماید و در ادامه خدمت درخواست داده را ثبت کند. پس از آن کارشناس مجموعه هوم کا با او تماس گرفته و هماهنگی های نهایی لازم برای ارائه خدمات تست کرونا در منزل کرج را انجام داده و در انتها پرستار برای نمونه گیری به محل حضور فرد متقاضی اعزام می گردد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5