فصل دوم سریال کمدی «Mythic Quest» هفتم ماه می روی اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود

اپل تریلر این فصل را منتشر کرد

1

باید آماده دیدن فصل دوم کمدی جذاب و خلاقانه Mythic Quest شویم. سریالی محصول اپل تی‌وی‌پلاس با همکاری شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت که در فصل نخست خوش درخشید و توانست رضایت مخاطب عام و خاص را جلب کند.

در فصل دوم داستان با محوریت شخصیت‌های «پالی لی»، «لن» و دیگر اعضای تیم بازی‌سازی پیش می‌رود. داستان کلی این سریال، در یک استودیوی بازی‌سازی می‌گذرد و تلاش یک تیم برای ساخت یک بازی بسیار محبوب و فوق‌العاده هیجان‌انگیز به نام Mythic Quest: Raven’s Banquet بودند که عنوان فصل نخست هم بود.

ظاهرا فصل دوم در دوران پاندمی کووید-۱۹ اتفاق می‌افتد و بازگشت اعضای تیم به دفتر بازی‌سازی تا ببینند چگونه می‌توانند برای این دوران سریعا یک بازی موفق بسازند و بازی قبلی را گسترش دهند. تضادها و چالش‌های توسعه یک بازی و جهت‌گیری‌های کلی، بن‌مایه اصلی فصل دوم Mythic Quest است. در این میان، شاهد برخی ارتباطات عاشقانه و شخصیت‌های چند وجهی حل نشده در فصل اول هستیم.

این سریال کمدی براساس ذهنیت‌های پشت ساخت فیلم Always Sunny در فلادلفیا ساخته شده است که باز در آن استودیو بازی‌سازی یوبی‌سافت در آن مشارکت داشت.

همکاری یک شرکت فناوری و یک بازی‌ساز موفق

همکاری شرکت فناوری‌محوری مانند اپل با یک شرکت بازی‌ساز موفقی مانند یوبی‌سافت روی یک سرویس استریم فیلم تازه‌ای مانند اپل تی‌پی‌ پلاس با چشم‌انداز و جاه‌طلبی‌های بزرگ؛ می‌تواند بهترین فیلم و سریال‌ها را خلق کند؛ همان‌طور که در فصل اول شاهد تلاقی خیال و واقعیت بودیم و مخاطب عام ناآشنا با دنیای بازی‌های ویدئویی توانست با آن ارتباط بسیار خوبی برقرار کند و دروازه‌ای برای ورود به دنیای بازی‌ها باشد.

در بسیاری از صحنه‌ها و اپیزودهای فصل اول، شاه رگه‌هایی از دنیای بازی‌ها و اصول حاکم بر دنیای بازی‌سازی بودیم. مثلا، در یک قسمت شاهد تلاس اعضای استودیو بازی‌سازی برای فروش یک سلاح با قیمت بسیار دیوانه‌واری در قالب خریدهای درون‌برنامه‌ای هستیم و در قسمت دیگری سراغ کرانچ‌های معروف استودیوهای بازی‌سازی می‌رویم.

در فصل اول، «راب مک‌الهنی» نقش «ایان گریم» را بازی کرد؛ یک کارگردان خلاق بازی Mythic Quest و «شارلوت نیکادو» در نقش «پاپی لی» و یک برنامه‌نویس ماهر ایفای نقش کردند.

از دیگر بازیگران سرشناس این سریال کمدی می‌توان به «دنی پودی» در نقش «برد بکشی» و یک مدیر طراحی خریدهای درون‌برنامه‌ای؛ «اف. موری آبراهام» در نقش «سی. دبلیو. لانگ‌باتم» در نقش نویسنده بازی و «دیوید هورنسبی» در نقش «دیوید بیتلزبی» تهیه‌کننده اجرایی بازی اشاره کرد.

پس از مثبت شدن آزمایش کرونای برخی از اعضای این فیلم، تولید فصل ۲ بارها تعطیل و متوقف شد اما سرانجام با انتشار تریلری از آن توسط اپل، شاهد آماده شدن آن برای نمایش از هفتم ماه می روی اپل‌تی‌وی پلاس هستیم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
منبع انگجت
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. مریم ز. می گوید

    میتیک کوئست سریال بامزه‌ای بود، تا حالا با این موضوع سریال ندیده بودم. تا اینجا که نوآورانه و خوش ساخت بود و از ترک‌های موسیقی جذابی هم توش استفاده شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.