فصل دوم سریال کمدی «Mythic Quest» هفتم ماه می روی اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود

اپل تریلر این فصل را منتشر کرد

1

باید آماده دیدن فصل دوم کمدی جذاب و خلاقانه Mythic Quest شویم. سریالی محصول اپل تی‌وی‌پلاس با همکاری شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت که در فصل نخست خوش درخشید و توانست رضایت مخاطب عام و خاص را جلب کند.

در فصل دوم داستان با محوریت شخصیت‌های «پالی لی»، «لن» و دیگر اعضای تیم بازی‌سازی پیش می‌رود. داستان کلی این سریال، در یک استودیوی بازی‌سازی می‌گذرد و تلاش یک تیم برای ساخت یک بازی بسیار محبوب و فوق‌العاده هیجان‌انگیز به نام Mythic Quest: Raven’s Banquet بودند که عنوان فصل نخست هم بود.

ظاهرا فصل دوم در دوران پاندمی کووید-۱۹ اتفاق می‌افتد و بازگشت اعضای تیم به دفتر بازی‌سازی تا ببینند چگونه می‌توانند برای این دوران سریعا یک بازی موفق بسازند و بازی قبلی را گسترش دهند. تضادها و چالش‌های توسعه یک بازی و جهت‌گیری‌های کلی، بن‌مایه اصلی فصل دوم Mythic Quest است. در این میان، شاهد برخی ارتباطات عاشقانه و شخصیت‌های چند وجهی حل نشده در فصل اول هستیم.

این سریال کمدی براساس ذهنیت‌های پشت ساخت فیلم Always Sunny در فلادلفیا ساخته شده است که باز در آن استودیو بازی‌سازی یوبی‌سافت در آن مشارکت داشت.

همکاری یک شرکت فناوری و یک بازی‌ساز موفق

همکاری شرکت فناوری‌محوری مانند اپل با یک شرکت بازی‌ساز موفقی مانند یوبی‌سافت روی یک سرویس استریم فیلم تازه‌ای مانند اپل تی‌پی‌ پلاس با چشم‌انداز و جاه‌طلبی‌های بزرگ؛ می‌تواند بهترین فیلم و سریال‌ها را خلق کند؛ همان‌طور که در فصل اول شاهد تلاقی خیال و واقعیت بودیم و مخاطب عام ناآشنا با دنیای بازی‌های ویدئویی توانست با آن ارتباط بسیار خوبی برقرار کند و دروازه‌ای برای ورود به دنیای بازی‌ها باشد.

در بسیاری از صحنه‌ها و اپیزودهای فصل اول، شاه رگه‌هایی از دنیای بازی‌ها و اصول حاکم بر دنیای بازی‌سازی بودیم. مثلا، در یک قسمت شاهد تلاس اعضای استودیو بازی‌سازی برای فروش یک سلاح با قیمت بسیار دیوانه‌واری در قالب خریدهای درون‌برنامه‌ای هستیم و در قسمت دیگری سراغ کرانچ‌های معروف استودیوهای بازی‌سازی می‌رویم.

در فصل اول، «راب مک‌الهنی» نقش «ایان گریم» را بازی کرد؛ یک کارگردان خلاق بازی Mythic Quest و «شارلوت نیکادو» در نقش «پاپی لی» و یک برنامه‌نویس ماهر ایفای نقش کردند.

از دیگر بازیگران سرشناس این سریال کمدی می‌توان به «دنی پودی» در نقش «برد بکشی» و یک مدیر طراحی خریدهای درون‌برنامه‌ای؛ «اف. موری آبراهام» در نقش «سی. دبلیو. لانگ‌باتم» در نقش نویسنده بازی و «دیوید هورنسبی» در نقش «دیوید بیتلزبی» تهیه‌کننده اجرایی بازی اشاره کرد.

پس از مثبت شدن آزمایش کرونای برخی از اعضای این فیلم، تولید فصل ۲ بارها تعطیل و متوقف شد اما سرانجام با انتشار تریلری از آن توسط اپل، شاهد آماده شدن آن برای نمایش از هفتم ماه می روی اپل‌تی‌وی پلاس هستیم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…
منبع انگجت
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. مریم ز. می گوید

    میتیک کوئست سریال بامزه‌ای بود، تا حالا با این موضوع سریال ندیده بودم. تا اینجا که نوآورانه و خوش ساخت بود و از ترک‌های موسیقی جذابی هم توش استفاده شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5