چگونه هدیه نوروزی متفاوت و اثرگذار تهیه کنیم؟

0

رپورتاژ

ساختن روابط تجاری قوی و ماندگار، قلب هر کسب‌وکار موفقی است و هدیه سازمانی یکی از راه‌های ارج نهادن به این روابط و ارتقای آن است. هدیه نوروزی متفاوت، سنتی زیباست که با گذر زمان و تغییر در کسب‌وکارها به وجود آمده و تا به حال حفظ شده است و کتاب یکی از این هدایای نوروزی تاثیرگذار است.

اما چه هدیه‌ای مناسب کسب‌وکار و مخاطب‌های شماست؟ آیا هر هدیه‌ای می‌تواند پیام‌تان را منتقل کرده و شما را به اهداف‌تان نزدیک کند؟ در ادامه این مطلب به برخی از نکات حائز اهیمت در رابطه با انتخاب مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

هنگام اهدای هدیه تبلیغاتی باید اطمینان داشته باشید که هدیه شما با اهداف‌تان و سلیقه مخاطبانتان هماهنگ است. هدایای تبلیغاتی علاوه بر کاربردهای مناسبتی یا موقعیتی، می‌تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. اما این شما هستید که هدیه‌ای مناسب را از میان تمام انواع مختلف آن انتخاب می‌کنید.

کافی‌ست در زمان انتخاب هدیه برای مشتریان، بعد از تشخیص اینکه کدام مشتریان گزینه‌های خوبی برای دریافت هدیه هستند، هدیه و نحوه اهدای آن را به دقت انتخاب کنید. ارسال هدایای تکراری همچون خودکار و سررسید، هیچ‌گاه تاثیری عمیق بر ذهن مخاطب نمی‌گذارند و به بیان دیگر اثربخشی این‌گونه هدایا بسیار کم است.

یکی از چالش‌هایی که مدیران برای انتخاب هدیه تبلیغاتی نوروزی با آن روبه‌رو هستند، وجود عنصر نوآوری است تا آن هدیه بتواند اثر مطلوبی بر جای بگذارد و منجر به وفادارسازی مخاطبان شود.

چنانچه شما نیز به دنبال یافتن هدیه نوروزی مناسب و همراه با نوآوری هستید و در عین حال ارزش معنوی این هدایا نیز برایتان حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌کنیم این‌بار کتاب هدیه دهید. کتاب‌ها به دلیل ماهیت و ارزشی که در ذهن همگان دارند، فراتر از ابزارها و وسایلی که هدیه داده می‌شوند، احساسات و توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند.

مزیت کتاب نسبت به دیگر هدیه‌های تبلیغاتی همچون سررسید:

  • برای تهیه هر سررسید، معادل چاپ یک یا بیش از یک کتاب، کاغذ مصرف می‌شود
  • سررسیدها دوره عمر کوتاهی دارند و بعد از یکسال غیرقابل استفاده هستند
  • اگر کتاب به همراه معرفی شرکت و به صورت اختصاصی برای شما چاپ شده باشد، برند شما با حس مفید و اثربخش بودن کتاب در ذهن مخاطب تداعی می‌شود
  • کتاب هدیه‌ای ماندگار، تبلیغی اثربخش، متفاوت و فرهنگی است که موجب تقویت تصویر برند شما می‌شود

نشر نوین ناشر کتاب‌های توسعه فردی، کسب‌وکار و مدیریت است و می‌توانید برای انتخاب هدیه نوروزی مناسب مخاطبان خود، این بار کتاب‌های اختصاصی تبلیغاتی این نشر را انتخاب کنید.

به طور کلی سازمان‌ها در تلاش هستند تا برای 3 دسته از مخاطبان خود هدایای نوروزی تهیه و ارسال کنند:

  • مدیران ارشد داخلی یا خارجی
  • کارکنان و اعضای سازمانی
  • مشتریان

با توجه به دغدغه و علاقه‌مندی هر دسته از مخاطبان، گاهی انتخاب بهترین و متناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی نوروزی دشوار است.

مجموعه مدیران ارشد

یکی از دغدغه‌های مدیران و صاحبان هر کسب‌وکار، انتخاب هدیۀ مناسب برای مدیران ارشد سازمان‌های دیگر یا مدیران داخلی است. عمدۀ مدیران به دنبال هدایایی تاثیرگذار هستند که ضمن تناسب داشتن با جایگاه شرکت، برای شخص هدیه‌گیرنده نیز مفید و اثرگذار باشد.

انتخاب مجموعه کتابی که موضوعات و دغدغه‌های مدیران را پوشش دهد، هدیه‌ای نفیس و اثرگذار است که موجب پیوند تصویر برند شما با مفاهیمی چون به‌روز بودن، دانایی و پویایی می‌شود.

مجموعه کسب‌وکار

مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار نشر نوین، علاوه بر اینکه موضوعات و دغدغه‌های فعالان حوزۀ کسب‌وکار را پوشش می‌دهد، هدیه‌ای نفیس و اثرگذار است و دغدغۀ کسب‌وکار شما را برای ساختن صنعتی حرفه‌ای به نمایش می‌گذارد (در اینجا می‌توانید توضیحات تکمیلی را ببینید هدایای تبلیغاتی – وبسایت نشر نوین).

مجموعه کتاب‌های برتر توسعه فردی

به دلیل گستردگی موضوعات پوشش داده شده در این دسته، می‌توان کتاب‌های این مجموعه را برای کارمندان سازمان یا مشتریان انتخاب و ارسال کرد. نشر نوین این مجموعه را با انتخاب برترین کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت، در چهار مجموعه گردآوری کرده تا با توجه به دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌های مخاطبان‌تان، بهترین مجموعه را انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نشر نوین

  • درج پیام، مقدمه یا تقدیم‌نامه مدیرعامل در ابتدای کتاب
  • معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب
  • امکان انتخاب تعداد و عنوان کتاب‌ها در هر بسته
  • طراحی بسته‌هایی زیبا و ماندگار
  • بازطراحی جلد کتاب و کاور بسته بر اساس نیاز شرکت یا سازمان

کافی‌ست مخاطبین خود و میزان بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید را مشخص کنید و سپس با نشر نوین ارتباط برقرار کنید. کارشناسان مجموعه نشر نوین شما را همراهی و راهنمایی خواهند کرد تا بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌ها را برای مخاطبین خود تهیه کنید. جهت دریافت راهنمایی یا مشاوره با واحد هدایای تبلیغاتی نشر نوین می‌توانید به صفحه هدایای تبلیغاتی در وبسایت نشر نوین مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02186120233 تماس حاصل فرمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5