با این ۱۰ اپلیکیشن و ویژگی بیشترین بهره را از گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا خود ببرید

وقتی قوی‌ترین سخت‌افزار را دارید؛ باید بهترین امکانات نرم‌افزار را هم داشته باشید

0

گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که تا کنون به دست گرفتید. تمام امکانات و ویژگی‌های خوب گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا را دارد؛ به اضافه اینکه بسیاری از باگ‌ها و کاستی‌ها رفع شدند. این گوشی را می‌توان یک منبع غنی از خلاقیت و توانمندی دانست.

با سخت‌افزاری که روی این گوشی سوار شده است؛ شما می‌توانید بالاترین انعطاف‌پذیری را روی یک اسمارت‌فون داشته باشید. فقط سخت‌افزار این گوشی تعریفی نیست؛ بلکه اپلیکیشن‌ها و امکانات نرم‌افزاری زیادی برای این گوشی وجود دارد که می‌توانید ازشان بهره ببرید و قدرتمندی و ارزش Galaxy S21 Ultra را دوچندان کنید.

در اینجا، سراغ ۱۰ اپلیکیشن و ویژگی مورد علاقه کاربران برای گلکسی اس ۲۱ اولترا رفتیم:

Infinite Painter

شما با گلکسی اس ۲۱ اولترا یک قلم S Pen دارید. S Pen مدت‌ها است بهترین قلم نوری در میان دستگاه‌های همراه است و هیچ رقیبی برای آن پیدا نمی‌شود. اگرچه این قلم از ویژگی بلوتوث بی‌بهره است ولی هنوز از قلم Apple Pencil روی آیپد بسیار بهتر است.

برنامه‌های زیادی روی گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کنند. در میان برنامه‌های اندرویدی می‌توان به اپ Infinite Painter اشاره کرد که با وجود اینکه ویژگی‌هایی مانند SketchBook ندارند ولی از رابط کاربری ساده و اعتبار بالایی برخوردار است (لینک دانلود).

PENUP

اگر شما یک تجربه نقاشی ساده‌تری نیاز دارید؛ اپلیکیشن PENUP سامسونگ انتخاب خوبی است. این نرم‌افزار محدوده انتخاب کوچکی از ابزارها و الگوها دارد ولی خیلی خوب کار می‌کنند و دارای مدهای رنگ‌آمیزی بسیار عالی است. اپلیکیشن PENUP علاوه بر گوگل‌پلی، روی Galaxy Store و APK Mirror نیز در دسترس است.

Pentastic

اپ‌های طراحی با قلم S Pen را کنار بگذاریم؛ به اپلیکیشن بسیار خوب Pentastic می‌رسیم. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد استایل Air Command را عوض کنید و یک استایل سفارشی مورد علاقه خودتان بسازید؛ نشانگر خودتان را ایجاد کنید و از افکت‌های صوتی در هنگام استفاده از قلم نوری بهره ببرید. یکی از اولین کارهای شما در این برنامه می‌تواند حلقه‌ای کردن Air Command باشد که دارای انیمیشن‌ رضایت‌بخشی است. اپلیکیشن Pentastic از طریق Galaxy Store و APK Mirror در دسترس است.

Hex Installer

مدت‌ها است اپلیکیشن Hex Installer برای گوشی‌های سامسونگ عرضه شده است و گزینه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی اسمارت‌فون دارد. این برنامه اجازه می‌دهد پوسته خود را برای رابط کاربری One UI بسازید و این کار را با استفاده از برنامه تم خود سامسونگ انجام می‌دهد. بنابراین، نیازی به روت کردن گوشی نیست. می‌توانید برای حالت‌های روشن و تاریک، طرح‌های پس‌زمینه شخص ثالث جداگانه بسازید و پلاگین‌های مختلفی را نصب کنید. به روش‌های مختلفی می‌توان UI گوشی را تغییر داد و مثلا از پوسته‌های کاربرپسند MIUI استفاده کرد (لینک دانلود).

Energy Ring

اپلیکیشن Energy Ring یک حلقه روشن اطراف سوراخ ناچ گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار می‌دهد که میزان شارژ باتری را نشان خواهد داد. می‌توانید ضخامت، رنگ و حالت گرافیکی این حلقه را تنظیم کنید تا همه‌چیز آن‌گونه باشد که دقیقا دوست دارید. این برنامه چندین سال است برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده و یک روش برای خلاص شدن از ناچ نازیبای گوشی‌ها است (لینک دانلود).

AOD Notify

با افزایش قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن، قابلیت چراغ LED اعلان‌ها در حال خاموشی است. خوش‌بختانه، برنامه AOD Notify اجازه می‌دهد برخی افکت‌های نوری را به اطراف دوربین سلفی یا حاشیه گوشی اضافه کنید تا بتوانید هنوز در هنگام دریافت یک اعلان، با رنگ LED متوجه شوید. همانند نرم‌افزار Energy Ring شما می‌توانید هاله نوری در اطراف بریدگی ناچ صفحه‌نمایش بسازید یا یک نقطه نورانی در گوشه‌ای از صفحه‌نمایش قرار دهید (لینک انلود).

Good Lock

بسیاری از کاربران اندروید با اپلیکیشن Good Lock کاملا آشنا هستند. با این اپلیکیشن می‌توانید هر بلایی که دوست دارید؛ سر گوشی گران‌قیمت خود بیاورید. از تغییر پس‌زمینه و پوسته اندروید تا سفارشی‌سازی آیکون‌ها و منوها، افزودن حرکات ناوبری شخصی، صفحه‌کلید جدید با میانبرهای کاربردی و دنیایی از تغییرات که حتما باعث سرگرمی شما می‌شوند. اپ Good Lock را می‌توانید از روی Galaxy Store یا APK Mirror دانلود کنید.

Microsoft Your Phone

اپلیکیشن Your Phone هم در میان کاربران اندرویدی جا افتاده است و یک روش عالی برای اشتراک‌گذاری گوشی تلفن همراه روی دسکتاپ است. این برنامه برای بسیاری از گوشی‌های اندرویدی در دسترس است ولی برای One UI سامسونگ دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی است. شما علاوه بر مشاهده اعلان‌ها روی مانیتور دسکتاپ، می‌توانید تماس تلفنی داشته باشید، به پیامک‌های دسترسی پیدا کنید و اپلیکیشن‌های باز شده روی گوشی را در دسکتاپ ببینید و استفاده کنید. همزمان می‌توانید روی گوشی‌های سامسونگ چهار اپلیکیشن را باز کنید.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های کاربردی برنامه مایکروسافت Your Phone، انتقال عکس‌ها از روی گوشی به روی دسکتاپ است. ویرایش عکس‌ها روی گوشی کمی سخت است ولی وقتی گوشی را به اشتراک می‌گذارید؛ به راحتی می‌توان هر عکسی روی گوشی را در دسکتاپ باز کرد؛ ویرایش‌های لازم را انجام داد و دوباره روی گوشی ذخیره کرد تا در برنامه‌های مختلف به کار برد.

Samsung DeX

قابلیت و اپلیکیشن DeX از زمان گلکسی S8 وجود داشته است. از آن زمان تا کنون مسیر طولانی برای توسعه طی نموده است. در سال ۲۰۱۷، شما مجبور بودید گوشی را روی یک داک سخت‌افزاری قرار دهید تا کار کند اما این روزها بی‌سیم شده و در One UI 2.5 به DeX اجازه اتصال به هر دستگاه Miracast مبتنی بر وای‌فای را می‌دهد.

گوشی اس ۲۱ با آوردن این ویژگی به ویندوز، یک گام جلوتر رفته است. کلاینت DeX را روی سیستم‌عامل ویندوز نصب می‌کنید و شروع به جفت‌سازی دستگاه با دسکتاپ خواهید کرد. در عرض چند ثانیه می‌توانید از DeX با صفحه‌کلید و ماوس استفاده کنید. DeX به طور پیش‌فرض روی گوشی اس ۲۱ نصب شده است. تنها کاری که باید بکنید؛ یافتن تنظیمات آن است.

Gboard

اپلیکیشن‌های زیادی برای جایگزینی با اپ‌های گوگل در اکوسیستم اندروید وجود دارد ولی درباره صفحه‌کلید مصداق ندارند. صفحه‌کلید سامسونگ به هیچ وجه بد نیست ولی Gboard بسیار جلوتر است. این صفحه‌کلید، قابل اعتماد، سرگرم‌کننده و سریع است. حتما مجذوب بخش Emoji Kitchen آن خواهید شد و ویژگی‌هایی دارد که در کمتر صفحه‌کلید اندرویدی پیدا می‌کنید؛ مانند پیش‌بینی کلمات، تصحیح خودکار، دقت بالای تایپ با انگشت و …

اگر از قلم S Pen استفاده می‌کنید؛ حتما ورودی دست خط را از منوی زبان‌ها فعال کنید. در رمزگشایی دست خط من دقیق‌تر از خود سامسونگ است و با تمام ویژگی‌های S Pen سازگاری دارد (لینک دانلود).


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

یادآوری داستان تصویر تولیدشده زنی که در اینترنت وحشت آفرید و تفسیر کنونی آن ماجرا در عصر انفجار…

او در جایی بیرون است و در جهان موازی احتمالا به کمین شما نشسته. تنها کاری که باید انجام دهید تا او را به وجود بیاورید این است که دستور درست را در یک تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی تایپ کنید!مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات شما مانند یک «ورد…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…
منبع androidpolice
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.