۱۰ افزونه برتر گوگل کروم برای افزایش بهره‌وری

با نصب این افزونه‌ها مانع از تلف شدن وقت خود شوید و تمرکزتان را افزایش دهید

0

موثرترین و بهترین افرادی که از نظر بهره‌وری و بازدهی می‌شناسید؛ از همان روز اول و به طور ذاتی منظم و کارآمد نبودند.

آن‌ها مجموعه کاملی از ابزارها، عادت‌ها و ترفندها برای افزایش بهره‌وری در زندگی دارند که باعث شده در مسیر درست قرار بگیرند. این حقیقت می‌تواند بهترین فرصت برای من و شما باشد تا ما هم به فردی با بهره‌وری بالا تبدیل شویم.

مرورگر گوگل کروم مجموعه گسترده‌ای از افزونه‌ها برای افزایش بهره‌وری دارد که می‌توانند به کمک هر فردی بیایند تا او هم در مسیر درست قرار بگیرد. این افزونه‌های کوچک روی مرورگر وب شما می‌توانند قابلیت‌های جدید و مفیدی برایتان بسازند و برخی از مشکلات بازدهی شما را حل کنند.

در این مقاله می‌خواهیم بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای بهره‌وری را معرفی کنیم. خبر خوش اینکه همه این افزونه‌ها رایگان هستند و شما برای استفاده از آن‌ها نیازی به پرداخت پول ندارید.

نکته دیگر اینکه شما به همه این افزونه‌ها نیازی ندارید و بهتر است از میان آن‌ها، فقط چند افزونه مفید و بسیار پربازده برای خودتان را انتخاب کنید.

ایده‌آل برای افرادی که تایپ‌های تکراری دارند: Auto Text Expander 2

اگر متوجه شدید چیزهای تکراری در وب‌سایت‌ها یا بازی‌های تایپ می‌کنید؛ با این افزونه می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی جدی داشته باشید و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

افزونه Auto Text Expander 2 کمک می‌کند به راحتی میانبرهایی برای صفحه‌کلید خود تعریف کنید و هنگام تایپ متن، از متن‌های تایپ شده قبلی استفاده کنید و نیازی به تایپ دوباره متن‌ها نداشته باشید.

می‌توانید این افزونه را طوری سفارشی‌سازی کنید تا به طور خودکار نام شرکت، آدرس ایمیل و جملات تکراری هر روزه را وارد فروم‌ها و سایت‌ها کند. به عنوان مثال، وقتی عبارت «mc@» را تایپ می‌کنید؛ به طور خودکار آدرس ایمیل «bossmcbossface@workemail.com» نوشته شود.

ایده‌آل برای افرادی که هر روز وقت زیادی در اینباکس ایمیل‌های خود صرف می‌کنند: Checker Plus for Gmail

هر فردی فکر می‌کند وقت زیادی از زمان خود را با ایمیل‌ها تلف می‌کند؛ باید این افزونه مفید را نصب و استفاده کند. به شما این امکان را می‌دهد که پنجره‌های پاپ‌اپ اعلان کاملا سفارشی برای جی‌میل خود دریافت کنید تا کاملا در جریان ایمیل‌های رسیده قرار بگیرید و دیگر نیازی نباشد مرتبا به جی‌میل سر بزنید.

در همان پنجره پاپ‌اپ می‌توانید ایمیل‌های رسیده را باز کرده و دیگر نیازی به باز کردن برگه جداگانه نباشد. همین‌طور، می‌توانید روی آیکون افزونه کلیک کنید تا چند ایمیل آخر دریافتی در اینباکس جی‌میل را به صورت پیش‌نمایش ببینید و خلاصه آن‌ها را بخوانید. افزون بر این، می‌توانید در این پنجره ایمیل‌ها را پاک کرده؛ جواب دهید و مرتب‌سازی کنید.

این افزونه کاملا کمک می‌کند بدون حواس‌پرتی بتوانید به ایمیل‌های خود رسیدگی کنید.

ایده‌آل برای افرادی که به دو مانیتوری علاقه دارند: Dualless

این افزونه یک هدیه عالی به افرادی است که می‌خواهند از تنظیمات دو مانیتوری سود ببرند ولی پول کافی برای خرید مانیتور دوم را ندارند.

این افزونه با تقسیم پنجره مرورگر وب شما به دو بخش که هریک می‌تواند یک صفحه مستقل باشد؛ می‌تواند بهره‌وری شما را دو برابر کند. به علاوه، براساس نیاز شما می‌تواند صفحه‌نمایش به دو بخش با اندازه‌های مانند 3:7 و 4:6 و 5:5 و 6:4 یا 7:3 تقسیم شود.

ایده‌آل برای افرادی که نیاز به تمرکز زیاد دارند: Focus To-Do: Pomodoro Timer & To Do List

این افزونه با آموزش نحوه مدیریت بهتر زمان در هنگام کار، بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد. یک تایمر است که به شما کمک می‌کند روز خود را به قطعات نیم ساعته تقسیم کنید و ۲۵ دقیقه آن را مشغول کار باشید. وقتی تایمر خاموش می‌شود؛ ۵ دقیقه برای استراحت وقت دارید و دوباره باید مشغول به کار شوید.

ایده‌آل برای افرادی که مرتبا نیاز دارند آدرس‌های URL را به اشتراک بگذارند: Google Tone

Google Tone یک ابزار جادوگری مبتنی بر فناوری است و به شما امکان می‌دهد با یک کلیک هر آدرس URL را به دیگران به اشتراک بگذارید و دیگر نیازی به کپی و جایگذاری و ارسال نداشته باشید.

این افزونه می‌تواند آدرس URL را به یک کد صوتی برای میکروفون‌های دیگر تبدیل کند. در کامپیوترهای دیگر، وقتی کد صوتی ارسال شده توسط بلندگو پخش می‌شود؛ کد صوتی به صورت منحصربه‌فردی به یک آدرس URL تبدیل می‌شود.

ایده‌آل برای افرادی که وقت زیادی صرف تصحیح غلط‌های املایی می‌کند: Grammarly

غلط‌های املایی و اشتباهات دستوری می‌توانند اعتبار شما را زیر سوال ببرند و وقت زیادی تلف کنند. بازگشت به متون و تصحیح غلط‌های املایی و دستوری زیاد وقت می‌گیرد و دقیقا دشمن بهره‌وری است.

با این افزونه می‌توانید در هنگام تایپ در توییتر، جی‌میل، گوگل داکس، فیسبوک، لینکدین، وردپرس و میلیون‌ها سایت دیگر، اشتباهات املایی خود را به طور خودکار تصجیج کنید. حتی می‌توانید دستورات نگارشی و علائم اختصاری درون متن را درست کرده و علامت‌گذاری کنید.

ایده‌آل برای افرادی که با سروصدای محیط دست و پنجه نرم‌ می‌کنند: Noisli

سروصدایی که در حین کار می‌شنوید؛ می‌تواند به طور جدی در کارتان اختلال ایجاد کند افزونه Noisli کمک می‌کند یک صدای پس‌زمینه تولید کنید تا صداهای آزاردهنده محیط را مسدود کرده و بهتر تمرکز کنید. این صداها می‌توانند متنوع و از دل طبیعت بیرون آمده باشند.

صداهایی مانند باران، امواج دریا، جنگل، شعله‌های آتش و … صداهای ضعیفی که فقط برای افزایش تمرکز شما پخش می‌شوند. شما می‌توانید صداهای دیگری مانند صدای قطار، کافی‌شاپ و غیره هم به آن اضافه کنید.

ایده‌آل برای افرادی که از سرویس‌های ابری گوگل استفاده می‌کنند: Office Editing for Docs, Sheets & Slides

این ابزار هوشمندانه برای افرادی مناسب است که زندگی خود را به «گوگل درایو» بردند. بدون نیاز به نصب نرم‌افزار آفیس روی کامپیوتر می‌توانید اسناد مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت را با گوگل داکس، گوگل شیت و گوگل اسلاید ویرایش کنید.

هر فایل را به راحتی در همان مرورگر وب باز کرده و ویرایش می‌کنید و همان‌جا با همان فرمت ذخیره کرده و می‌بندید تا در زمان خود صرفه‌جویی کرده و بهره‌وری بیشتری در حین کار داشته باشید.

ایده‌آل برای افرادی که وقت زیادی در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند: StayFocusd

افزونه StayFocusd مانع از اتلاف وقت شما در وب‌سایت‌هایی می‌شود که مدیریت زمان را خراب می‌کنند. شما می‌توانید آدرس‌های URL سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را به این افزونه بدهید و یک محدودیت زمانی تعریف کنید تا دیگر امکان باز کردن و مشغول شدن به آن‌ها وجود نداشته باشد.

می‌توانید در برخی ساعت‌های روز این سایت‌ها را باز کرده و باقی روز مسدود شوند.

ایده‌آل برای افرادی که از نرم‌افزار Zoom استفاده می‌کنند: Zoom Scheduler

افزونه کروم Zoom به هر کاربر اجازه می‌دهد تا جلسات آنلاین خود را به طور مستقیم از داخل Google Calendar برنامه‌ریزی کنند. با یک کلیک ماوس می‌توانید یک جلسه فوری را همان‌جا شروع کرده یا برای جلسات آینده برنامه‌ریزی کنید.

پس از تنظیم جلسه، آدرس URL از طریق یک دعوت‌نامه گوگل کلندر برای افراد ارسال می‌شود. با یک کلیک می‌توانید هر فردی را به جلسه اضافه کنید. این افزونه روی بهره‌وری شما تاثیر بسیار زیادی دارد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سلبریتی‌ها در دهه‌های بعد چگونه به نظر می‌رسند

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند. عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

مشهورترین ستاره‌های هالیوود قبل از اینکه مشهور شوند (طنز!)

با میدجرنی می‌شود چهره‌ها را جوان کرد، اما تصور کنید که این کار را در مورد شخصیت‌های تخیلی فیلم‌ها انجام بدهیم و تصور کنیم آنهایی که جوانی‌شان را ندیده‌ایم، قبل از پا به سن گذاشتن چگونه بوده‌اند.یودادوایت شروتتانوس…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…
منبع mashable
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.