جدیدترین آموزش های برنامه نویسی را در راکت دنبال کنید

0

رپورتاژ

آیا فکر می‌کنید برای آموزش برنامه‌نویسی، سایت یا منبع مناسب فارسی‌زبانی در سطح دنیای مجازی وجود ندارد؟ سایت راکت دات آی آر، چند سالی است که با پشتکار در خدمت برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به این دنیای جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با عضویت در سایت راکت می‌توانید با انواع و اقسام زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا شده و تسلط پیدا کنید. در ضمن اگر سایت راکت را مرور کنید، احتمالا با محتواهای جذابی روبه‌رو خواهید شد که قطعا برخی از دوره‌های آموزشی رایگان برنامه‌نویسی موجود در راکت، یکی از برگ برنده‌های این وب‌ سایت محسوب می‌شود.

عضویت و بازدید روزانه از سایت راکت، مزیت‌های بسیار زیادی دارد. از بخش «بحث و گفتگو» برای حل مشکلات و ارورهای برنامه‌نویسی گرفته تا مقالات مختلف و همچنین پادکست راکت کست، همگی در خدمت کمک به برنامه‌نویسان جوان است. اگر هیچ ایده‌ای هم ندارید که برنامه‌نویسی چیست و صرفا از روی کنجکاوی می‌خواهید وارد این دنیا شوید، در همان صفحه اصلی وب سایت راکت در انتها مطلبی در قالب پرسش و پاسخ وجود دارد که به اساسی‌ترین سوالاتتان مثل «آیا آموزش برنامه‌نویسی سخت است» یا «چقدر می‌توان از برنامه‌نویسی پول در آورد» پاسخ می‌دهد.

با این حال همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، برگ برنده راکت در محتواها و دوره‌های آموزشی خاصی است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ برای مثال آموزش گیت و گیت هاب، جزء یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی سایت راکت تلقی می‌شود که در قالب ۱۰ قسمت تهیه شده و این دوره نیز در وب سایت راکت رایگان است. دوره آموزش git که ۳ ساعت محتوا دارد، درباره‌ی همه چیز به شما اطلاعات می‌دهد اما شاید بپرسید گیت (git) چیست؟

گیت را می‌توان به عنوان یک ابزار کنترل پروژه به حساب آورد که در کنار کنترل، به ما کمک می‌کند با دوستانمان به سادگی پروژه‌های خود را توسعه دهیم. امروزه می‌توان ادعا کرد که اگر فردی نحوه کار با git را بلد نباشد، رسما برنامه‌نویس نیست. شما برای استفاده از دوره آموزش git موجود در وب سایت راکت به هیچ پیش نیاز دیگری احتیاج ندارید. تنها کافیست وارد وب سایت راکت شده و ثبت نام کنید. همچنین حسام موسوی، مدرس این دوره توصیه می‌کند دوره آموزش مدیریت git و github را نیز از سایت راکت تماشا کنید تا در این زمینه به فردی کارکشته و خبره تبدیل شوید. شاید البته شما در تماشای دوره مقدماتی گیت همچنان مردد هستید. وب سایت راکت برای این‌که شما از کاری که در سایت انجام می‌دهید اطمینان حاصل کنید، در انتهای پست معرفی دوره، به سوالات رایج شما پیرامون آموزش git نیز پاسخ می‌دهد. برای مثال شاید این سوال شما هم باشد که آیا آموزش گیت سخت است یا خیر؟ مدرس دوره‌ آموزش git حتی در این رابطه نیز با شما صحبت می‌کند و چه چیزی بهتر از این؟

شما در وب سایت راکت می‌توانید حتی به زبان پایتون نیز به صورت کامل، آن هم به صورت کاملا رایگان مسلط شوید! حسام موسوی در قالب یک دوره‌ی نزدیک به ۷ ساعته، هر آنچه که باید درباره زبان پایتون بدانید را با شما مطرح می‌کند. دوره آموزش پایتون موجود در وب سایت راکت، ۲۶ قسمت دارد و شما از ساده‌ترین مبانی تا نحوه کار با دیتابیس mysql در پایتون را به خوبی یاد می‌گیرید. ولی اگر در دنیای برنامه‌نویسی یک فرد بیگانه و تازه‌وارد باشید شاید بپرسید پایتون چیست و اصلا چرا باید پایتون را یاد بگیریم؟

پایتون، یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در مقیاس بین‌المللی محسوب می‌شود و در ایران نیز عده بسیاری از متخصصین تازه‌وارد، به یادگیری‌اش علاقه نشان می‌دهند. کمپانی‌های بزرگ دنیا مثل گوگل نیز برای توسعه‌ی انجین‌های خود از زبان پایتون استفاده می‌کنند و بنا به همین دلایل، اگر می‌خواهید در حوزه برنامه‌نویسی، اسم و رسمی برای خود پیدا کنید، قطعا یادگیری پایتون می‌تواند قدم مهمی برای این هدف باشد. شما برای یادگیری پایتون احتیاجی به پیش‌نیاز خاصی اصلا ندارید. اگر واقعا به برنامه‌نویسی و یادگیری زبان‌های مختلف علاقه‌مند هستید و خلاصه عاشق این علم هستید، قطعا به راحتی پایتون را در وب سایت راکت یاد خواهید گرفت. شما پس از یاد گرفن زبان پایتون، می‌توانید علاوه بر توسعه‌ وب‌سایت، اپلیکیشن‌های سیستم عامل‌های مختلف را نیز طراحی کنید. می‌توان به شما اطمینان خاطر داد که صفر تا صد پایتون ورژن ۳ را در وب سایت راکت فرا خواهید گرفت.

شما قطعا در حین یادگیری برای‌تان سوالات زیادی پیش می‌آید یا شاید هم با یک سری مشکل مواجه می‌شوید. وب سایت راکت جوابگوی تمامی کامنت‌ها خواهد بود و قطعا مشکل شما در سریع‌ترین زمان ممکن از سمتِ مدرس دوره یعنی حسام موسوی حل خواهد شد. قطعا این مسئله یکی دیگر از برگ برنده‌های وب سایت راکت محسوب می‌شود. شما در آنِ واحد هم می‌توانید به صورت کاملا رایگان دوره آموزشی پایتون را در سایت راکت یاد بگیرید و هم مشکلات احتمالی‌تان که در روند یادگیری ایجاد می‌شود را برطرف کنید؛ شما تنها کافیست در وب سایت راکت ثبت نام کنید تا به دریایی از اطلاعات پیرامون برنامه‌نویسی آگاه و مسلط شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5