حالا دیگر با نسخه جدید اپلیکیشن ارسال پیامک گوگل می‌توانید ارسال پیامک‌های خود را زمان‌بندی کنید

1

بله! ما می‌توانیم آلارم گوشی خود را تنظیم کنیم که تا ارسال یک پیام یا ایمیل ضروری را به دوستان یادآوری کنید. می‌توانیم از یکی از اپلیکیشن‌های مدیریت کارهای روزهای استفاده کنیم تا همین تذکر را به ما بدهد. اصلا در همین تلگرام ویژگی زمان‌بندی مدت‌هاست فعال شده.

اما هنوز که هنوز است ارسال پیامک، برای بعضی کارها بهتر است. برای مثال خیلی ترجیح می‌دهند مناسبت‌ها و اعیاد را با پیامک تبریک بگویند یا روز تولد همسر و اعضای خانواده و دوستانشان را.

اما مشکل این است که حافظه ما محدود است و معمولا یادمان می‌رود که به موقع پیامک بفرستیم و شرمنده شویم.

خوشبختانه گوگل با به‌روزرسانی اپلیکیشن ارسال پیامک خود، دیگر کار زمان‌بندی پیامک‌ها را خیلی ساده کرده است.

به تازگی برخی اپلیکیشن‌های گوگل مانند گوگل مپ و دستیار گوگل و TalkBack به روز شده‌اند و در کنار آنها Google Messages هم به‌روز شده است.

خب، همان اول بگویم که منظور ما اپلیکیشن ارسال پیام گوگل است و آن را با اپلیکیشن ارسال پیام پیش‌فرض اشتباه نکنید.

شما وقتی بار اول Google Messages را باز می‌کنید می‌بینید که به شما پیشنهاد می‌شود که این اپلیکیشن، تبدیل به اپلیکیشن پیش‌فرض ارسال پیامک شما بشود.

بعد باید شما چک کنید که نسخه جدید Google Messages را دارید یا نه. راه ساده برای چک کردن این کار این است که به My Apps بروید و بعد گزینه check for updates را بزنید. ویژگی زمان‌بندی ارسال پیامک از نسخه 7.4.050 فعال شده است.

باقی کار آسان است و تقریبا شبیه ویژگی‌ زمان‌بندی در تلگرام است. به این ترتیب که بعد از نوشتن پیامک، به جای یک تپ ساده روی دکمه ارسال پیام، باید این دکمه را لکس کنید و اندگی نگه دارید.

این طوری کادر ارسال زمان‌بندی شده می‌آید و شما می‌توانید زمان مناسب را انتخاب کنید تا دقیقا در این زمان پیامک شما ارسال شود.

پیامک‌های زمان‌بندی شده در قسمت conversation thread برای شما ذخیره می‌شوند و ساعتی که در کنارشان تاکید می‌کند که زمان‌بندی شده‌اند. برای ویرایش پیامک‌ها، شما باید روی آیکون ساعت کلیک کنید. اینجا می‌توانید پیامک را ویرایش کنید، آن را در همان زمان بفرستید یا کلا حذفش کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. افشین می گوید

    سلام.
    من نسخهٔ 7.4.51 را نصب کردم؛ اما وقتی دستم را روی دکمهٔ فرستادنِ پیامک نگه می‌دارم، باز هم این قابلیت برایم فعال نشده است!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.