روش های مهاجرتی به کانادا

0

رپورتاژ

کانادا کشوری، وسیع و کم جمعیت است که شرایط اقتصادی قوی و مستحکمی دارد. همین امر موجب شده متقاضیان زیادی قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشند. کانادا یکی از کشور هایی است که در شاخص رضایت از زندگی در جهان، رتبه 10 را به خود اختصاص داده است. این کشور بسیار مهاجر پذیر می باشد و بهترین دانشگاه ها و مدارس را در خود جای داده است. نرخ بیکاری در این کشور نزدیک به 5 درصد است و این عدد نشان دهنده وجود فرصت های شغلی زیاد در این کشور می باشد.

متقاضیان زیادی هستند که قصد مهاجرت و اخذ اقامت کانادا را دارند؛ اما آگاهی مناسبی را از راه های مهاجرت به کانادا ندارند. ما در این مطلب به بررسی روش های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا می پردازیم تا شما عزیزان با مطالعه آن بتوانید بهترین راه را برای مهاجرت به کانادا انتخاب نمایید.

راه های مهاجرت به کانادا

راه های مهاجرت به کانادا به طور کلی، در 6 دسته قرار می گیرد که عبارت است از:

متقاضیان می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود، یکی از راه های مهاجرتی را انتخاب نمایند. البته لازم به ذکر است که انتخاب روش مهاجرتی به کانادا بهتر است با وجود یک وکیل مهاجرت بررسی شود؛ چرا که وکیل مهاجرت با تمامی قوانین کشور مبدا و مقصد آشنایی دارد و می تواند به صورت تخصصی به شما مشورت دهد.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

یکی از روش های اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد. متقاضیان می توانند با داشتن رزومه تحصیلی قوی و نمرات بالا به کشور کانادا مهاجرت نمایند. کانادا دارای بهترین دانشگاه ها در جهان است که همین امر موجب افزایش متقاضیان برای مهاجرت تحصیلی به کانادا شده است. هزینه های تحصیل در این کشور به رشته دانشگاهی و دانشگاه محل تحصیل دانشجو بستگی دارد و می تواند مبالغ متفاوتی باشد. به طور کلی، متقاضیان می توانند از طریق اخذ ویزا تحصیلی برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت نمایند.

مهاجرت کاری به کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا، کار در این کشور است. متقاضیان می توانند از طریق اکسپرس اینتری و جاب آفر به کانادا مهاجرت نمایند. مهاجرت کاری به کانادا از طریق اکسپرس اینتری بدین صورت است که شما در دو مرحله بر اساس ویژگی هایی مثل سن، سابقه کاری و… مورد ارزیابی قرار میگیرید و اگر در مرحله اول امتیاز لازم را کسب نمایید به مرحله دوم می روید. در مرحله دوم نیز اگر بتوانید امتیاز لازم را کسب نمایید، کشور کانادا برای شما دعوت نامه ارسال کرده و پس از ورود به این کشور اقامت دائم کسب می کنید.

اخذ اقامت از طریق جاب آفر نیز بدین صورت است که کارفرمای کانادایی برای شما پیشنهاد شغلی می فرستد. اگر شما سابقه و تخصص کافی را دارا باشید می توانید به کانادا مهاجرت کرده و پس از گذشت 3 سال از طریق اکسپرس اینتری اقامت دائم خود را دریافت نمایید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. برای سرمایه گذاری در کانادا شما دو راه پیش رو دارید.

  • سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری در استان کبک
  • سرمایه گذاری 100 هزار دلاری در استاد بریتیش کلمبیا

این روش نیاز به سرمایه زیادی دارد. همچنین افراد پس از سرمایه گذاری 1 تا 2 سال نمی توانند به پول خود دست بزنند. متقاضیانی که از این طریق به کانادا مهاجرت کنند، می توانند اقامت این کشور را نیز اخذ نمایند.

مهاجرت از طریق تولد در کانادا

از دیگر راه های مهاجرت به کانادا، تولد فرزند در این کشور است. سیستم تولد در تمامی کشور ها با یک دیگر متفاوت است. به طور کلی، سیستم تولد به دو دسته خاک و خون تقسیم می شود. کشور کانادا نیز از سیستم خاک تبعیت می کند و به کودکانی که در این کشور به دنیا می آیند، تابعیت کانادا را اعطا می کند. همچنین اگر والدین این کودک واجد شرایط باشند، می توانند اقامت دائم این کشور را نیز اخذ نمایند.

مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا

از دیگر راه های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا، ازدواج با شهروند کانادایی است. متقاضیان می توانند به کانادا سفر کرده و در این کشور با یکی از شهروندان ازدواج کنند. متقاضی پس از ازدواج با شهروند کانادایی و اثبات صوری نبودن ازدواج شان می تواند اقامت این کشور را اخذ نماید.

مهاجرت از طریق پناهندگی به کانادا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی است. این روش یکی از خطرناک ترین روش ها محسوب می شود؛ چرا که جان و مال متقاضی را به خطر می اندازد. همچنین متقاضیان پس از ورود به کانادا باید به کمپ های پناهندگان بروند تا پاسخ درخواست پناهندگی آنان بیاید.

به طور کلی، متقاضیان می توانند از تمامی این روش ها به کانادا مهاجرت نمایند؛ اما روش مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از روش هایی است که هیچ موسسه مهاجرتی آن را قبول نمی کند.

تحصیل پزشکی در کانادا

به طور کلی، تحصیل پزشکی در کانادا نزدیک به 4 سال به طول می انجامد. متقاضیان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا، باید معدل GPA بالایی داشته باشند. این معدل حداقل باید بین 3/80 یا 4 از 4 نمره باشد. متقاضیان پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا می توانند، در این کشور مشغول به تحصیل شوند. متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کانادا را از طریق تحصیل دارند، می توانند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در کانادا مشغول به کار شده و پس از گذشت چند سال اقامت دائم خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که قصد تحصیل پزشکی در کانادا را دارند، باید در آزمون بین المللی MCAT شرکت کنند. این آزمون تمام مهارت های فردی و عملی متقاضیان را می سنجد. متقاضیان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا باید در این آزمون نمره قبولی را کسب نمایند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.