سامسونگ از لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو و بوک پرو ۳۶۰ رونمایی کرد: اوج زیبایی، قدرت، قابلیت حمل آسان و مقاوم‌پذیری

مدل گلکسی بوک پرو ۳۶۰ به صفحه‌نمایش لمسی سوپر آمولد و پشتیبانی از قلم نوری مجهز است

0

سامسونگ لحظاتی پیش در اولین مراسم Unpacked 2021 از لپ‌تاپ‌های رده بالای سری گلکسی بوک پرو خود رونمایی کرد. این سری شامل دو لپ‌تاپ بوک پرو و بوک پرو ۳۶۰ هستند که در اندازه‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شوند.

یکی از تفاوت‌های مدل ۳۶۰ با بوک پرو معمولی در لولاهای ۳۶۰ درجه‌ای است که به کاربر اجازه می دهد به طور کامل نمایشگر را چرخانده و لپ‌تاپ را به یک تبلت تبدیل کند. مدل بوک پرو ۳۶۰ از نمایشگر لمسی برخوردار بوده و می‌توان با قلم نوری روی آن کار کرد.

این لپ‌تاپ‌ها با تمام محصولات سری گلکسی سامسونگ از جمله گوشی‌های هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت و دستگاه‌های اینترنت اشیا همگام‌سازی می‌شوند تا سامسونگ هم از یک اکوسیستم یکپارچه برخوردار باشد.

کاربران می‌توانند برحسب نیاز خود مدل‌های 4G LTE یا 5G این لپ‌تاپ‌ها را تهیه کنند. سامسونگ سعی کرده از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی مانند وای‌فای Wi-Fi 6E با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه در این لپ‌تاپ‌ها استفاده کند تا کاربران به راحتی بتوانند در محل کار و خانه یک ارتباط سریع داشته باشند.

به وزن و ضخامت این لپ‌تاپ بسیار توجه شده است؛ به‌طوری‌که مدل ۱۳ اینچی لپ‌تاپ بوک پرو فقط ۸۷۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۱.۲ میلی‌متر است.

این لپ‌تاپ‌ها از نمایشگرهای آمولد بسیار روشن و با کیفیتی FHD برخودار هستند و البته مدل ۱۳.۳ اینچی لپ‌تاپ بوک‌پرو ۳۶۰ برای اولین بار از یک نمایشگر سوپرآمولد بهره می‌برد. سامسونگ انواع فناوری‌های نمایشگرها را در این مدل‌ها به خدمت گرفته است تا تجربه کاربری بهبودیافته‌ای در اختیار کاربران قرار دهد.

این نمایشگرها گواهی محافظت از چشم دارند و با حذف نور آبی می‌توانند از خستگی چشم و آسیب رسیدن به آن بر اثر استفاده طولانی‌مدت از لپ‌تاپ، جلوگیری کنند. همین‌طور، از موتور رنگ هوشمند یا Intelligent Color Engine برای بهبود کیفیت بصری استفاده شده است. این موتور کمک می‌کند تصاویر در هنگام تماشای ویدئو یا بازی، شفاف‌تر و گیراتر باشند.

سامسونگ می‌گوید روی این لپ‌تاپ‌ها از تراشه‌های نسل یازدهم Core اینتل بهره برده است و با پیکربندی حافظه رم ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت وارد بازار می‌شوند. هر دو سری لپ‌تاپ به پردازشگر گرافیکی Iris X مجهز شده و یک ترابایت حافظه SSD داخلی دارند.

این دو لپ‌تاپ از باتری‌های با ظرفیت بالایی سود می‌برند تا کاربران با خیال آسوده بتوانند در هر کجا و هر زمان کارهای خود را پیش ببرند. مدل‌های ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ‌ها به باتری با ظرفیت ۶۸ وات ساعت مجهز شدند و مدل ۱۳ اینچی باتری ۶۳ وات ساعتی دارند. برای شارژر این باتری‌ها هم سامسونگ شارژر سریع ۶۵ وات با درگاه USB-C در نظر گرفته است.

صفحه‌کلید این لپ‌تاپ‌ها به صورت کلیدهای قیچی شکل هستند و یک تجربه کار روان و نرم و راحت به کاربر می‌دهند. تاچ‌پد سری جدید لپ‌تاپ‌های گلکسی سامسونگ ۲۳ درصد بزرگ‌تر شده است تا کاربر آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های ممتاز این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به جنس بدنه آلومینیومی سری ۶ هزار اشاره کرد که به گفته سامسونگ مقاومت‌پذیری در سطح نظامی دارند. این لپ‌تاپ‌ها سبک و باریک هستند ولی به هیچ‌وجه کیفیت یا مقاومت آن‌ها در برابر ضربه و فشار کاهش پیدا نکرده است. سامسونگ می‌گوید از این جنس آلومینیوم فقط در صنعت هواپیمایی و فضایی استفاده می‌شود.

لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و صورتی وارد بازار می‌شوند ولی مدل‌های گلکسی بوک پرو ۳۶۰ به رنگ آبی، نقره‌ای و برنزی هستند. همه این مدل‌ها از ۲۴ اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شوند.

مدل پایه گلکسی بوک پرو ۱۳ قیمت ۹۹۹ دلاری و مدل پایه ۱۵ اینچی قیمت ۱۰۹۹ دلاری خواهد داشت اما مدل پایه ۱۳.۳ اینچی گلکسی بوک پرو ۳۶۰ با قیمت ۱۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد و مدل ۵G این لپتاپ قیمت پایه ۱۳۹۹ دلاری و مدل پایه ۱۵.۶ اینچی ۱۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

اگر گوشی‌های موبایل، دهه‌ها زودتر اختراع می‌شدند

در دوره‌ای پس از همگانی شدن استفاده از گوشی‌های موبایل، تنوع ظاهری آنها بسیار زیاد بود و هیچ گوشی‌ای شبیه گوشی دیگر نبود. اما الان شکل همه گوشی‌ها تقریبا یکی شده است.ما خیلی منتظر گوشی‌های تاشو یا رول‌شونده ماندیم تا این یکنواختی را به…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.