هر اپلی عاشق این اکسسوری‌های با طراحی منحصربه‌فرد می‌شود

بهترین هدیه برای کسانی که یک یا چند محصول از شرکت اپل دارند

0

بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به یک عاشق متعصب اپل بدهید؛ گجت یا اکسسوری است که طراحی هیجان‌انگیزی دارد و واقعا کاربردی است.

اپل همیشه طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی جذاب و شگفت‌انگیز داشته که باعث افزایش کارایی و بهره‌وری فرد می‌شوند. اتفاقا، عاشقان محصولات اپل، عاشق خرید این گجت‌ها هم هستند و آن‌ها را یک مزیت و برتری نسبت به محصولات ویندوزی و اندرویدی می‌دانند.

در این مطلب، می‌خواهیم چند اکسسوری واقعا جذاب و عجیب برای محصولات اپل معرفی کنیم. اکسسوری‌هایی که قطعا بهترین گزینه برای هدیه دادن به یک اپلی متعصب است:

کیس ایربادز Snapods

اکسسوری Snapods توسط Scendo طراحی شده و یک جفت TWS Earbuds با کیسی تخت ساخته است که درست در پشت بدنه آیفون وصل می‌شود. Snapods از ویژگی MagSafe استفاده می‌کنند که همراه با آیفون ۱۲ معرفی شد. Snapods را به بدنه پشتی آیفون محکم قرار داده و دیگر خیالتان راحت است که هرگز نخواهند افتاد.

در این Snapods یک جفت ایربادز قرار می‌گیرد تا همیشه همراه خود داشته باشید. این کیس می‌تواند هدفون‌های بی‌سیم را هم شارژ کند و بیش از ۴۵ ساعت زمان پخش به شما می‌دهد. قیمت اکسسوری Snapods حدود ۷۰ دلار است.

کابل ۶ در ۱

کابل Zeus-X Pro می‌تواند همه دستگاه‌های شما را شارژ کند. از قدرت ۱۰۰ واتی برخوردار است و سرعت انتقال اطلاعات آن ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است تا یک ویدئو 4K فورا منتقل شود.

این کابل ۶ در ۱ از پارچه کالیکو بافته شده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر خم شدن برخوردار است. قیمت این کابل ۳۷ دلار است.

مبدل آیپد پرو به مک‌بوک

اگر دوست دارید تبلت آیپد پرو خود را به یک لپ‌تاپ مک‌بوک تبدیل کنید؛ سراغ کیس DOQO بروید. این کیس از طراحی زیبایی برخوردار بوده و جنسی آلومینیومی دارد. صفحه‌کلید کامل و تمام صفحه، یک ترک‌پد نرم و به اندازه کافی درگاه‌های ارتباطی برای اتصال دستگاه‌های دیگر دارد.

حتی از یک اسلات کارت‌خوان SD و یک درگاه HDMI برخوردار است که روی برخی از مدل‌های مک‌بوک اپل نمی‌بینیم. شما می‌توانید با این درگاه HDMI تبلت آیپد پرو را به نمایشگر بزرگ‌تری وصل کنید و مستقیم روی آن کارهای خود را انجام دهید. دو درگاه USB-C برای شارژ آیپد پرو یا آیفون و دو درگاه USB 3.0 برای اتصال هارددیسک اکسترنال یا هر دانگل دیگری هم دارد. قیمت این کیس آیپد پرو  ۱۳۹ دلار است.

کمربند آیفون

حتما از دیدن این اکسسوری خنده‌تان می‌آید ولی باور نمی‌کنید چقدر کاربردی و مفید است.

این کمربند هم دور گوشی آیفون شما بسته می‌شود و هم یک بند دارد که به کمر یا دور گردن بیندازید و همیشه گوشی خود را همراهتان داشته باشید و دیگر نگران افتادن و گم شدن آیفون نباشید. قیمت این اکسسوری ۹ دلار است.

محافظ کیس ایرپادز

طراحی این گجت ادای احترام به کامپیوتر مکینتاش در سال ۱۹۸۴ است. این محافظ کیس ایرپادز باعث می‌شود در کیف و روی میز کمتر خراش دیده یا تحت فشار و ضربه قرار گیرد و سالم‌تر بماند.

یک خروجی هم دارد تا به شما اجازه دهد کیس ایرپادز را شارژ کنید. با شارژرهای بی‌سیم هم سازگاری کامل دارد. می‌توانید این اکسسوری را برای نسل دوم ایرپادزها هم استفاده کنید. در هنگام شارژ کیس ایرپادز می‌توانید چراغ سبز رنگی در صفحه‌نمایش مکینتاش ببینید. قیمت AW3 حدود ۱۳ دلار است.

بند اپل واچی از جنس آناناس

این بند ساعت اپل که بسیار زیبا و فوق‌العاده است؛ به جای استفاده از چرم طبیعی از جنس برگ آناناس است. الیاف سلولزی استخراج شده از برگ آناناس بهترین جایگزین برای چرم طبیعی هستند و بسیار پایدار و محکم است.

افرادی که به خاطر مسایل اخلاقی و زیست محیطی دوست ندارند از بندهای چرم طبیعی استفاده کنند؛ می‌توانند سراغ بندهایی از برگ آناناس یا حتی نارگیل بروند. قیمت این بند اپل واچ ۷۷ دلار است.

پاوربانک قابل حمل Airbox

با این کیس می‌توانید چندین محصول اپ را با هم به طور بی‌سیم شارژ کنید و همه‌جا همراه خود ببرید. البته، امکان شارژ آیپد از طریق کابل را هم خواهید داشت تا کلا یک جایگزین کامل برای همه شارژرهای اپل باشد.

ایده طراحی آن از روی AirPower برداشته شده است ولی کارایی بهتری دارد. از جنس کیس ایرپادزها ساخته شده است و به اندازه کیف عینک‌های معمولی است. آیفون، ایرپادز، قلم نوری، اپل واچ و دستگاه‌های دیگر را می‌توانید درون این کیس قرار دهید تا به راحتی و زیبایی شارژ شوند. قیمت این اکسسوری ۹۹ دلار است.

صفحه‌کلید Mokibo Folio

با یک چهارم قیمت صفحه‌کلید اصلی Magic Keyboard اپل برای آیپد پرو، همان قابلیت‌ها و کارایی را ارائه می‌دهد. با استانداردهای جهانی سازگار است و یک صفحه‌کلید QWERTY در اختیار شما قرار می‌دهد؛ سبک است و به راحتی جابه‌جا می‌شود؛ قابلیت دسترسی بالایی دارد و می‌تواند برای چندین دستگاه آیپد مورد استفاده قرار گیرد.

کلیدهای نیمه راست صفحه‌کلید این کیس لمسی هستند و می‌توانند نقش یک ترک‌پد را هم ایفا کنند. با این ترک‌پد می‌توانید به راحتی و فقط با لمس ساده انگشتان خود کارهای بسیار جالبی انجام دهید. قیمت این صفحه‌کلید آیپد پرو ۸۹ دلار است.

استندی نوستالژی برای اپل واچ

وقتی ساعت هوشمند اپل را از روی دست باز کرده و روی میز می‌گذارید؛ برای هر بار مشاهده ساعت یا اعلان‌ها باید آن را بردارید و نگاه کنید و دوباره جای خودش بگذارید که چندان جالب نیست.

استند W6 از شرکت Elago با آن طراحی نوستالژی و خاطره‌آمیزش از آی‌پاد می‌تواند برای شما جذاب باشد. از جنس سیلیکون ساخته شده است و به راحتی روی میز قرار گرفته تا با یک نگاه بتوانید ساعت و اعلان‌ها را بخوانید. در ضمن، صفحه‌نمایش ساعت اپل را محکم محافظت می‌کند تا خط و خشی روی آن نیفتد. قیمت این استند ۱۵ دلار است.

پایه آیفون VogDUO

افرادی که به دنبال کیفیت هستند؛ حتما برند VogDUO را خوب می‌شناسند. پایه آیفون VogDUO که مناسب همه آیفون‌های ۱۲ است؛ از چرم اصل ایتالیایی ساخته شده است. یک کیف نگهداری کیس ایرپادز پرو هم همراه این استند آیفون است تا به کمر ببندید و بتوانید ایرپادز پروها را همیشه همراه خود داشته باشید. قیمت این دو اکسسوری جالب و کاربردی ۴۵ دلار است.

بند اپل واچ و نگهدارنده ایرپادزها

هنگامی که اپل هدفون‌های بی‌سیم ایرپادز را با طراحی منحصربه‌فردشان معرفی کرد؛ مورد انتقاد قرار گرفت که نگهداری از این ایربادزهای کوچک بسیار سخت است و خطر گم شدن آن‌ها بالا است. همین عامل باعث تولید طیف وسیعی از محصولات برای نگهداری ایرپادزها شد؛ از جمله Elago Airpods که کمک می‌کند ایرپادزها را به طور محکمی روی بند ساعت اپل نگهداری کنید.

اپل واچ را به دست می‌بندید؛ پس طبیعی است که بخواهید ایرپادزها را هم روی بند ساعت اپل قرار دهید تا هم در دسترس باشند و هم در حرکت و فعالیت شما گم نشوند و همیشه یک چشم شما به آن‌ها باشد. قیمت این گجت ۹ دلار است.

درگاه‌های اضافی برای مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی

وقتی اپل ۶ ماه پیش مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی را معرفی کرد؛ قابل انتظار بود اکسسوری‌های زیادی برای آن وارد بازار شود. یکی از بهترین آن‌ها داک و آداپتور DGRule است.

DGRule همانند یک هاب عمل کرده و مجموعه‌ای از درگاه‌های ارتباطی را برای استفاده روی مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی فراهم می‌کند. لپ‌تاپ روی آن قرار می‌گیرد و درگاه‌های از پشت در دسترس هستند. از دو طرف کناری لپ‌تاپ هم این داک بیرون زده تا محکم در جای خود قرار گیرد و مشکل‌زا نباشد. می‌توانید این داک را روی میز یا پای خود قرار دهید و دستگاه‌های مختلف به آن وصل شوند. قیمت این داک ۹۹ دلار است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…
منبع yankodesign
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5