پیشگام نگار نامی پیشرو در حوزه سلامتی پوست و مو

0

رپورتاژ

توجه و مراقبت به‌ سلامت پوست و مو به‌ویژه در میان زنان از اهمیت زیادی برخوردار شده است. مراقبت از پوست در سلامت جسمی نیز بسیار مؤثر بوده و جالب است بدانید که مراقبت از پوست نسبت به درمان آن از هزینه بسیار کم‌تری برخوردار است. مراقبت از پوست و مو نیازمند استفاده از محصولات با کیفیت و بدون عارضه است. برندهای گوناگونی اقدام به تولید محصولاتی در حوزه پوست و مو نموده‌اند.

شرکت پیشگام نگار در زمینه محصولات بهداشتی، آرایشی و مراقبتی پوست، مو و بدن فعالیت می‌نماید. این شرکت در سال 1393 وب‌سایت خود را راه‌اندازی نمود و هدف اصلی آن نیز قراردادن بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصل در اختیار مصرف‌کننده است. تنوع محصولات ارائه شده در سایت پیشگام نگار نسبت به سایر سایت‌های مشابه بسیار زیاد است.

مراجع کنندگان به سایت سایت پیشگام نگار می‌توانند انواع ماسک زغال از برندهای مختلف را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایند و یا اقدام به خرید سرم ویتامین c کنند. وب‌سایت پیشگام نگار درواقع یک مرجع تخصصی و قابل اطمینان در زمینه ارائه محصولات سلامت پوست، مو و بدن محسوب می‌شود که در ادامه این مطلب به بیان جزئیات بیشتری در مورد این وب‌سایت خواهیم پرداخت.

برخی از مزیت‌های وب‌سایت پیشگام نگار

  • وب‌سایت پیشگام نگار تلاش می‌کند تا محصول را به‌صورت تخصصی و با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار دهد. این بررسی تخصصی کمک می‌کند تا مشتری با دیدی باز اقدام به انتخاب و خرید محصول موردنظر خود نماید.
  • تلاش بر این است که در سایت پیشگام نگار عکس‌های واضح و با کیفیتی قرار داده شده تا خریدار از جزئیات بسته‌بندی و اطلاعات درج شده بر روی محصول نیز مطلع باشد.
  • یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهمی که در این سایت در نظر گرفته شده و در انتخاب محصول بسیار مهم است، بخشی است که در آن بیان می‌شود این محصول برای استفاده چه افرادی مناسب است.
  • نحوه استفاده محصول در سایت پیشگام نگار به‌گونه‌ای بیان شده که اگر به ‌دقت رعایت شود سبب می‌شود تا مصرف‌کننده به بهترین نتیجه ممکن از مصرف آن دست یابد.
  • یکی از بخش‌های جذاب در سایت پیشگام نگار بخشی با عنوان محصولات مرتبط است، در این بخش سایر محصولات مشابه با کالای مدنظر مشتری به نمایش گذاشته می‌شود تا با دید وسیع‌تری اقدام به انتخاب نماید و با سایر محصولات نیز آشنا شود.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت پیشگام نگار این است که مسئولین این سایت نسبت به خریدار متعهد هستند تا کالاهای بسیار با کیفیت، اصل و استاندارد داخلی و خارجی را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهند به همین دلیل خریدار می‌تواند با اطمینان خاطر در این سایت، اقدام به خرید نماید.
  • سعی شده تا شیوه سفارش کالا در سایت پیشگام نگار به ساده‌ترین شکل ممکن باشد تا افراد ناآشنا به این شیوه خرید نیز به‌راحتی اقدام به انتخاب و سفارش محصول موردنظر خود نمایند.
  • این فروشگاه اینترنتی نه تنها محصولات درجه یک و استاندارد را به دست مشتریان می‌رساند، بلکه در بلاگ خود بخشی در نظر گرفته تا آن‌ها را سرگرم کند و مقالات معتبر و به روزی در اختیارشان قرار دهد.

  • در بخش جست‌و‌جوی سایت فیلترهایی قرار داده شده که خریدار در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای خود را بیابد و دچار سردرگمی در حین خرید نشود.
  • محصولات موجود در سایت پیشگام نگار علاوه بر تهران به سایر شهرستان‌ها نیز ارسال می‌شود و در واقع محدودیت مکانی خاصی برای ارسال محصولات وجود ندارد.
  • محصولات خریداری شده از سایت پیشگام نگار به سریع‌ترین شکل ممکن به دست مشتری می‌رسند.
  • تنوع محصولات ارائه شده در این سایت بسیار زیاد است و انتخاب هریک از کالاها نیز با حساسیت و وسواس زیاد صورت‌گرفته است و درواقع سایت پیشگام نگار به این دلیل به عنوان یک سایت مرجع شناخته می‌شود.
  • تنوع محصولات سبب شده تا سایت پیشگام نگار پاسخگوی انواع سلیقه‌های گوناگون باشد.
  • برای افرادی که به دنبال خرید کالاهای شامل تخفیف هستند بخشی با عنوان تخفیف تایم قرار داده شده تا به‌راحتی به این نوع از محصولات دسترسی داشته باشند بدون اینکه نیازی به جست‌و‌جوی زیاد باشد.
  • در سایت پیشگام نگار برای خریدار این امکان فراهم است تا در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل به‌راحتی اقدام به انتخاب و سفارش محصول نماید.
  • وب‌سایت پیشگام نگار امکانی با عنوان چت آنلاین در نظر گرفته که خریدار می‌تواند از ساعت 9:30 تا ساعت 23:59 هرگونه سؤالی را از کارشناس مربوطه پرسش نماید.

در سایت پیشگام نگار محصولات، در 5 دسته کلی مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از بدن، محصولات آرایشی و بهداشتی و برند تقسیم‌بندی شده‌اند که هرکدام دارای زیرمجموعه‌های فراوانی هستند، به طور مثال محصولات بهداشتی شامل بهداشت جنسی، بهداشت قاعدگی، بهداشت فردی و بهداشت دهانی است.

 

  • مسئولین شرکت پیشگام نگار سعی کرده‌اند در کنار وب‌سایت راه‌های ارتباطی دیگری مانند شبکه‌های اجتماعی آپارات، توییتر، تلگرام، اینستاگرام و پینترست را نیز راه‌اندازی نمایند.
  • قیمت محصولات ارائه شده در وب‌سایت پیشگام نگار بسیار مناسب است زیرا سعی شده تاحدامکان واسطه‌ها حذف شوند و محصولات مستقیماً از تامین کننده به دست مصرف‌کننده واقعی برسند.
  • در وب‌سایت پیشگام نگار علاوه بر امکان چت آنلاین، امکان مشاوره تلفنی نیز فراهم شده که در ساعات اداری، کارشناسان در نظر گرفته شده آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان خواهند بود.

شیوه خرید از وب‌سایت اینترنتی پیشگام نگار

ابتدا آدرس سایت پیشگام به نشانی www.pishgamnegar.com را وارد کرده و پس از ورود به آن به بخش جست‌و‌جوی محصول بروید و نام کالای مدنظر خود را وارد نمایید، پس از مشاهده نتیجه جست‌و‌جو کالای موردنیاز خود را انتخاب کرده و به مشاهده بررسی تخصصی، ویژگی‌ها، ترکیبات و شیوه مصرف بپردازید، در صورتی که محصول مطابق با نیازتان بود آن را به سبد خرید خود افزوده و بقیه مراحل سفارش کالا را به‌دقت انجام دهید در پایان مراحل خرید کد پیگیری داده می‌شود که می‌توان با واردکردن آن وضعیت سفارش را به‌راحتی مشاهده نمود.

برخی از قوانین خرید از سایت پیشگام نگار

  • ارسال محصولات در تهران با پیک و در شهرستان با پست پیشتاز و یا سفارشی صورت می‌گیرد.
  • هزینه ارسال به وزن بسته و میزان مسافت بستگی دارد.
  • امکان تعویض و یا کنسل کردن سفارش تا قبل از ارسال کالا فراهم است و در صورتی که کنسل شدن کالا تأیید شود کل مبلغ به خریدار پس داده می‌شود.
  • توجه نمایید که دریافت کد رهگیری به معنی تأیید سفارش انجام شده است و در غیر این صورت سفارش تأیید نشده است.
  • برچسب: پیشگام نگارماسک صورتماسک ذغالسرم ویتامین C
  • توجه تگ های هدینگ داخل متن صرفا جهت راهنمای بارگزاری میباشد
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.