اگر از دکور منزلتان خسته اید این نوشته مخصوص شماست!

0

رپورتاژ

شاید خیلی از ما در این دوران کرونا، درست زمانی که بیش از هر وقت دیگری در خانه ماندیم به فکر تغییر دکوراسیون داخلی خانه افتاده باشیم.
خیلی ها معتقدند ایده های زیادی برای تغییر دکوراسیون خانه دارند، آن ها با جا به جا کردن مبل ها و تغییر جای گلدان و تابلوها شروع می کنند. اما در نهایت می بینند که یا چیزی تغییر چندانی نکرده یا هارمونی خانه بیش از پیش به هم ریخته است. گاهی تغییر وسایل خانه یا جا به جایی های زیاد برای ما گران تمام می شود. لوازممان آسیب می بینند، چیزهایی می خریم که به کارمان نمی آیند و ناامید و خسته بیخیال تغییر دکوراسیون داخلی می شویم.

دست نکشید! دکوراسیون داخلی بیش از آن چه فکر می کنید در روحیات و خلق و خوی شما تاثیرگذار است. با یک برنامه ریزی درست و کمک از یک متخصص یا حتی با تحقیق و مطالعه کافی در این زمینه می توانید از پس تغییر دکوراسیون منزل زیبایتان برآیید!

طراحی داخلی مانند بسیاری از تخصص های دیگر می تواند کار بسیار سختی باشد. اما مردم از دور طراحی های زیبا را می بینند و آن را کاری آسان و لذت بخش تلقی می کنند. با این حال درک می کنیم که شاید خیلی از ما توان کمک از یک متخصص معماری و طراح دکوراسیون داخلی را نداشته باشیم. به همین دلیل تیم دکوطرح تصمیم گرفته تا فوت و فن طراحی دکوراسیون را به زبان ساده برای شما عزیزان شرح دهد، با تیم دکوطرح همراه باشید!

لوازم دکوراسیون شامل مبلمان، پرده ها، فرش و غیره

در مقام مقایسه این دو قالب با هم، به لحاظ نقش دکوراسیونی شان در محیط، پوشش های فضا از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند زیرا که نسبت به لوازم دکوراسیونی ثابت تر بوده و به گونه ای نقش پس زمینه را برای آن لوازم اجرا می کنند.

در میان این پوشش ها، دیوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا، جایگاه ویژه ای داشته و میزان تأثیر گذاریشان بر دیگر لوازم دکوراسیونی بسیار چشمگیرتر است.

گذشته از موضوع تأثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و رنگ انتخابشان در تغییر وسعت و نور فضا نیز بسیار مؤثر است.

انتخاب کفپوش

جهت پوشش کف آپارتمان از مصالح گوناگونی میتوان بهره گرفت از جمله سرامیک ها، پارکتهای طرح چوب ، موکت و … اگر قصد تعویض کفپوش ساختمان را داشته باشید ، در صورت استفاده از سرامیک می بایست در انتخاب رنگ آن دقت زیادی شود، زیرا استفاده از رنگهای تیره در کف فضا را فشرده تر نشان می دهد.

معمولا استفاده از رنگ های بسیار روشن مثل سفید نیز معایبی به همراه دارند ، یکی از معایب آن یکدست شدن فضا است که جهت برطرف کردن یکدستی آن می توان از یک قالیچه در زیر میز مبل استفاده کرد.یا اینکه در میان سرامیک ها طرح هایی با رنگهای متفاوت را به کار گرفت.

در صورت استفاده از پارکت نیز می بایست نکات گفته شده را رعایت نمود و رنگ های روشن طرح چوب را انتخاب کرد.

چند توصیه کلی برای علاقه مندان به طراحی داخلی!

شما میتوانید تصاویر کوچک را با استفاده از حاشیه مقوایی، پارچه ای یا چرمی در قابی بزرگتر جای دهید.

تهیه چنین حاشیه هایی به کمی دقت و حوصله نیاز دارد و ممکن است یک روز کامل وقت بگیرد، اما نتیجه آن چنان درخشان است که ارزشش را دارد.

دیوار پتینه کاری شده پشت یک مبل راحتی نیز می تواند محل مناسبی برای نصب گروهی تابلو است.

نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون داخلی خانه یکی از مهم ترین عوامل زیبایی و دکوراسیون داخلی مبلمان ها می باشد، که میتواند نقش پر رنگی در طراحی خانه باشد.

وسایل همراه مبلمان مانند میزهای عسلی، چهار پایه ها، صندلی بار (صندلی های بلند) نیز جزئی از مبلمان به حساب می آیند.

در زیبایی دکوراسیون داخلی مبلمان ها و میزها نقش فوق العاده بالایی دارند.

نقش قاب در کنار پتینه کاری در دکوراسیون داخلی

هر خانه با استفاده از قاب عکس ها و تابلو های نقاشی میتواند روح طراحی داخلی خانه را زنده کند.

اگر از قاب ها و تابلو های با تناسب نسبت به دکوراسیون خانه استفاده شود میتوان روح خانه و صمیمیت را چند برابر کند.

قاب های عکس با طرح های سنتی، عکس های معروف، تابلو های خوش نویسی و خطاطی، تابلو فرش ها و بسیاری از این قبیل میتوانید نسبت به دکوراسیون و طراحی خانه ی خود با سلیقه خود در نظر بگیرید و از آن ها استفاده کنید. ما این مورد را به سنتی پسندان ایرانی بسیار توصیه می کنیم!

برای مشاوره ی رایگان می توانید با شماره های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹ | ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.

خوشحال می شویم که نظر ها و پیشنهادات خود را در ارتباط با این نوشته برای ما بنویسید.

موفق و پیروز باشید

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.