10+1 مورد از مهم ترین ابزار آرایش چشم و ابرو

0

رپورتاژ

چشم ها مهمترین قسمت صورت مارا تشکیل می­دهند و زیبایی چشم ها تا حد زیادی باعث زیباتر شدن صورت ما خواهد شد. دانستن این که چه لوازمی برای چشمانمان استفاده کنیم تا زیباتر و درشت تر به نظر برسند. برای ارایش چشم و ابروها برخی لوازم و ابزارهای آرایشی نیاز هستند تا دقت بالاتری برای کشیدن حط های باریک و حاشور های ابرو داشته باشیم. در ادامه بیشتر به اقلام مورد نیاز برای آرایش چشم و ابرو خواهیم پرداخت تا بتوانیم بدون رجوع به آرایشگاه های زیبایی زمانی که فرصت نداریم بهترین آرایش را برای چشم و ابروهایمان داشته باشیم.

1- فرمژه

داشتن یک فرموژه برای خیلی از افرادی که مژه های کوتاه و یا بی حالتی دارند لازم و ضروری است. زمانی که چشمانتان را به خوبی شسته و سپی خشک کرده اید می­توانید از فرمژه برای حالت دار کردن مژه های خود استفاده کنید. استفاده از فرم|ژه مژه هایتان را پرپشت و بلندتر نشان خواهد داد.

2- ریمل

پس از زدن فرمژه به سراغ ریمل می­رویم. ریمل ابزار مناسبی برای پررنگ کردن مژه های بور و کم رنگ شما خواهد بود. ریمل های انواع مختلفی دارند و در خرید آن باید به این موضوع توجه داشته باشید که میخواهید مژه هایی دانه دانه داشته باشید که بلند باشد یا مژه هایی که به هم چسبیده باشند و حالت پر پشتی داشته باشند. توجه به چگونه شسته شدن ریمل هم نکته مهمی است به این دلیل که اگر در فصل تابستان از ریمل هایی که پخش می­شوند استفاده کنید گرمای هوا باعث ریزش آن زیر چشمانتان خواهد شد پس تا حد امکان ریمل هایی را خریداری کنید که به صورت فیتیله ای کنده می­شوند و در هنگام خیس و یا مرطوب شدن پخش نخواهند شد.

3- خط چشم

خط چشم یکی از مهمترین ابزارهای آرایشی چشم است که تاثیر بسیار زیادی در حالت چشم شما می­گذارد و چشمانتان را درشت تر نشان می­دهد. مدل های مختلفی برای کشیدن خط چشم وجود دارد. شما می­توانید چشمان خود را کشیده کنید یا حتی فقط با یک خط باریک پشت مژه ها چشمانتان را درشت تر کنید. رنگ مشکی خط چشم باعث می­شود چشمانتان از بی روح و بی حالت بودن در بیاید و همچنین شما می­توانید از نمونه های رنگی خط چشم هم برای تابستان استفاده کنید. برای مثال رنگ زرد و آبی فیروزه ای خط چشم حالت تابستانی و جذابی به میکاپ شما می­دهد. سایه مدادی ساده با رنگ های درخشان هم از دیگر لوازم آرایشی است که می­توانید برای پشت چشمتان از آن استفاده کنید.

4- سایه های مایع

سایه های مایع از ترند های جدید آرایشی دوسال اخیر هستند که در ابتدا حالت خیسی دارند و پس از زدن پشت پلک حالت مخملی جذابی به خود می­گیرند و بدون حالت چسبندگی و سنگینی جذابیت زیادی به چشمانتان می‌دهند. برخی از این سایه ها حالت براق و شاین دارند و برخی دیگر جلوه مات جذابی پشت پلک ایجاد می­کنند. از طریق این لینک در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل می‌توانید به تهیه این مدل از سایه‌های چشم دسترسی داشته باشید.

5- سایه های پودری

سایه های پودری از گذشته تا امروز محبوبیت خود را حفظ کرده اند و هنوز هم طرفدار بسیاری دارند. این سایه های جذاب با پد های مخصوص سایه پشت پلک قرار می­گیرند و تا ساعت ها باقی می­مانند. اگر از یکی از برند های معروف یک سایه پودری تهیه کنید بی شک پشت پلکتان احساس سنگینی، خارش و یا التهاب نخواهید داشتو برند آرایشی کایلی و همچنین برند هدی بیوتی از برند های پیشرو در تولید سایه های تکی و سایه های پودری هستند و تنوع رنگی بالایی هم دارند.

6- ژل ابرو

ژل ابرو که جدیدا وارد دنیای لوازم آرایشی شده ابزاریست که به راحتی چندسالی از سن شما کم خواهد کرد. با این روش که ابروهایتان را بالا می­برد و آن هارا مرتب نگاه می­دارد. با این روش هم ابروهای شما پرپشت­تر و هم زیباتر و مرتب تر به نظر می­رسد.

7- صابون ابرو

صابون ابرو یکی دیگر از ابزار های لیفت ابرو است که کارایی آن شبیه به ژل ابرو می­باشد و دقیقا به همان شکل ابرو را بالا برده و مرتب تر می­کند. برای آشنایی بیشتر با روش کارکرد این ابزار آرایشی این مطلب را بخوانید.

8- ریمل ابرو و حاشور ابرو

ریمل های ابرو بسیار پرکاربرد تر از لوازم لیفت ابرو مانند صابون ها و ژل های هستند. از این جهت که علاوه بر مرتب و یکدست کردن ابرو می­توانند به وسیله ی شتی که دارند رنگ مناسبی را به ابرویتان بدهند که دیگر نیازی به رنگ کردن ابرو نداشته باشیدو بسیاری از افراد حتی با لیفت کردن هم باز ابروهای خالی و کمی پستی دارند برای این افراد بهترین کار این است که بعد از لیفت کردن از ریمل های ابرو استفاده کنند. حاشور ابرو هم می­تواند همین کار را انجام دهد و ابروهایتان را پرپشت تر نشان دهد. حاشور ابرو شبیه به تار های ابرو نازک است و جلوه طبیعی روی قاب ابروهایتان خواهد داشت.

9- سایه ابرو

سایه ابرو هم از دیگر ابزار های آرایش ابروست که می­تواند ابروهای شما را پرپشت تر نشان دهد با این تفاوت که با شت مخصوص زده می­شود و حالت طبیعی را به ابروها نمی­دهد اما بسیاری از خانم ها ترجیح می­دهند که داخل ابروهایشان پر باشد و حاشور نداشته باشند. برای خرید انواع سایه ابرو آرایشی می‌توانید به سراغ برندهای معتبری چون گلدن رز، رولوشن و اتود که از تولیدکنندگان این محصول آرایشی با کیفیت بالا هستند بروید.

10- پاک کننده آرایش چشم

در کنار تمام ابزارهای آرایش چشم و ابرو باید در نظر داشته باشیم از یک پاک کننده مناسب پوست برای پاک کردن این مواد آرایشی استفاده کنیم و از طرفی باید در نظر بگیریم پاک کننده ای که تهیه می­کنیم برای پوست حساس دور چشم ضرری نداشته باشد و به این قسمت آسیب نرساند.

11- تاتو ابرو و خط چشم

هرچند تاتو کردن شبیه به یک ابزار آرایشی به نظر نمی­رسد اما باید در نظر بگیریم این روش به نوعی یک روش دائمی برای زیبا به نظر رساندن چشم و ابروهای ما بدون هزینه سنگین چه از نظر مالی و چه از نظر سلامتی پوست می­باشد. در واقع با یکبار تاتو کردن دیگر نیازی نیست هر بار از لوازم آرایشی استفاده کنیم و پوست حساس چشم خود را با قلمو های خط چشم بکشیم. نکته مثبت دیگر در مورد تاتو زیبایی دائمی آن است که همیشه چهره شمارا آماده و مرتب نشان می­دهد و باعث می­شود اعتماد به نفس شما بالاتر رود.

بدون این که وقت و هزینه اضافه برای رفتن به آرایشگاه صرف کنید می­توانید تمام مواردی که گفته شد را متناسب با نیاز خود  برای یک آرایشی زیبا استفاده کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.