شغل های اینترنتی برای دانشجویان

0

رپورتاژ

به طور حتم همه دانشجویان دوست دارند که در دوران دانشجویی خود درآمد مستقلی هرچند اندک داشته باشند، اما یافتن “کار دانشجویی” با شرایطی چون پراکندگی ساعات و روزهای کلاس‌های درسی برای دانشجویان کار سختی است، با این وجود یافتن شغلی که درآمد مناسبی داشته و با شرایط دانشجو هم‌خوانی داشته باشد امر دور از ذهنی نیست.

آشنایی با شغل‌های اینترنتی برای دانشجویان

می توان گفت که بهترین شغل‌ها برای دانشجویان، مشاغل اینترنتی، دورکاری یا همان مشاغل فریلنسر است، این مشاغل به گونه ای هستند که دانشجو می تواند به خوبی اوقات کاری و درسی خود را بدون تداخل هماهنگ کند. مشاغل دورکاری  معمولا به صورت اینترنتی و پروژه‌ای هستند. در این بخش شما را با برخی از این کارهای دانشجویی آشنا می‌کنیم.

ترجمه غیر حضوری

استخدام مترجم غیر حضوری از جمله آگهی‌های استخدامی است که بسیار دیده می‌شود، داشتن مهارت های زبانی برای دانشجویان امتیاز استخدام آنها به عنوان مترجم غیر حضوری را افزایش می دهد، این شغل عموما به صورت دورکاری است و به شکل پروژه ای انجام می‌گیرد. در حال حاضر زبان هایی چون انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی از جمله زبان‌هایی است که شانس استخدام مترجم به صورت غیر حضوری را افزایش می‌دهند.

مدیر سایت اینترنتی

از جمله مشاغل دورکاری مناسب برای دانشجویان مدیر سایت اینترنتی است، مشاغلی چون مدیریت وب سایت، پیج های اینستاگرامی یا مدیریت کانال ها در شبکه های اجتماعی از جمله مشاغلی است که می توان به صورت دورکاری انجام داد، معمولا داشتن مهارت و تخصص در زمینه آی‌تی و آشنایی با وردپرس، جوملا، پی اچ پی و از جمله امتیازاتی است که شانس استخدام شدن در این رده شغلی را افزایش می‌دهد.

کارشناس تولید محتوا

در حال حاضر کار به عنوان کارشناس یا تولید کننده محتوا برای سایت های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی از جمله مشاغل پر درآمد در سراسر دنیا است، تسلط به اصول نگارشی، دانستن قواعد دستور زبان و تمرکز و خلاقیت‌های ذهنی در کنار مهارت نوشتن به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک تولید کننده محتوا مشغول به کار شوید، البته نباید از امتیازاتی چون آشنایی با مباحث سئو، شناخت الگوریتم های موتورهای جستجو، روش های جستجو، کپی رایتینگ و … در این زمینه غافل بود.

طراحی سایت و برنامه نویسی

بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای استفاده از استعدادها و توانمندی های افراد در سراسر کشور سعی می کنند از نیروهای دورکار در این زمینه استفاده کنند. استفاده از امکان دورکاری کارمندان سبب می‌شود تا فرصت استفاده از استعدادهای درخشان بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی برای مدیران فراهم باشد. بنابراین استخدام طراح سایت یا برنامه نویس دورکار از جمله مشاغلی است که دانشجویان توانمند در این عرصه می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویراستاری و تایپ

دانشجویانی که توانایی ویراستاری  متون یا تایپ سریع دارند می توانند با استفاده از این مهارت خود کارهایی را به صورت پروژه‌ای در اختیار گرفته و با انجام آنها در مواقع بیکاری منبع درآمد خوبی داشته باشند.

بهترین راه برای یافتن کار دانشجویی

با تعدادی از کارهای دانشجویی که می توان آنها را به صورت دورکاری انجام داد، آشنا شدید، حال این سوال مطرح است که از کجا می‌توان کار دانشجویی پیدا کرد یا به عبارت دیگر به دنبال منبعی برای پیدا کردن آگهی‌های استخدامی دورکاری هستید.
منبعی که برای این کار انتخاب می‌کنید باید به روز بوده و کارفرمایان زیادی در ان به ثبت آگهی استخدام پرداخته باشند. در این سایت‌ها اصولا بخشی به ثبت  آگهی‌های استخدامی دورکاری یا کار دانشجویی اختصاص دارد و شما با مراجعه به آن بخش تمام مشاغلی که امکان همکاری به صورت دورکاری دارند را می‌یابید. در این صورت می توانید با ثبت رزومه در این سایت‌ها و ارسال آن برای کارفرما اولین قدم برای شاغل شدن در مشاغل فریلسنری را آغاز کنید.

در حال حاضر اکثر سایت‌های کاریابی آنلاین دارای بخش مشاغل دورکاری هستند. بنابراین پیدا کردن شغلی که با توانایی، مهارت و تخصص شما تناسب داشته باشد کار خیلی سختی نیست.

استفاده از امکانات سایت های کاریابی شرایط ثبت رزومه و یا ارسال رزومه برای تمام آگهی‌های مشابه شغلی را فراهم می‌کند، به علاوه اگر در رزومه خود به مهارت‌های خود اشاره کاملی کرده باشید، امکان این که رزومه شما مورد توجه کارفرمایانی که در بانک رزومه به دنبال یافتن فردی با مهارت های مورد نظر خود هستند، قرار گیرد بیشتر می‌شود.

جاب یابی منبع مطمئن آگهی های استخدام دورکاری

از آنجایی که جاب یابی با هدف تعامل مستقیم کارجو و کارفرما و همچنین ارائه خدمات مفید و کاربردی به هر دو قشر کارجو و کارفرما راه اندازی شده است، هم کارجویان و هم کارفرمایان می‌توانند با ثبت رزومه یا ثبت آگهی استخدام  در جاب یابی به هدف خود در یافتن کار دانشجویی یا تامین نیروی انسانی ماهر و با تخصص لازم دست پیدا کنند.

بانک رزومه قوی جاب یابی امکان دسترسی به نیروی انسانی در تمامی زمینه‌های تخصصی و مهارتی را برای کارفرمایان فراهم کرده است، ضمن این که به روز بودن آگهی‌های استخدامی در بخش های مختلف به تفیک عنوان شغلی و استان و شهرستان محل ثبت آگهی استخدام، هدف را برای یافتن کار دانشجویی دورکاری برای دانشجویان به خوبی پوشش می‌دهد.

با “ثبت روزمه“در جاب یابی فرصت اشتغال در زمینه‌های شغلی مورد علاقه را برای خود فراهم کنید، ضمن این که “ثبت آگهی استخدام” در جاب یابی شانس استخدام نیروی کارآمد و متخصص را در مشاغل مختلف برای کارفرما مهیا می‌سازد.  اگر به دنبال یافتن کار دانشجویی با درآمد بالا و مناسب هستید در جاب یابی به آدرس jobyabi.com آن را خواهید یافت.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5