سرویس اشتراکی «توییتر آبی» از پنج‌شنبه آغاز به کار می‌کند: مهم‌ترین ویژگی این سرویس چیست؟

لغو ارسال، دسته‌بندی و خواندن آسان‌تر رشته‌ای از توییت‌ها

0

توئیتر به طور رسمی سرویس اشتراکی Twitter Blue را معرفی کرد. سرویسی که اجازه دسترسی به چندین ویژگی جدید مانند لغو یک توییت منتشر شده یا مشاهده رشته‌ای از توییت‌های یک موضوع در مود Reader Mode را به آسانی می‌دهد.

توئیتر بسیاری از خدماتی که کاربران انتظار داشتند را در این سرویس گنجانده است ولی برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت شود.

سرویس Twitter Blue از پنج‌شنبه در دو کشور استرالیا و کانادا در دسترس و هزینه آن ۳.۴۹ دلار کانادا یا ۴.۴۹ دلار استرالیا برای یک ماه است.

ویژگی undo send به شما امکان می‌دهد توییت‌های خود را پیش از مشاهده زنده توسط دیگران، پس بگیرید و لغو کنید. به علاوه، شما می‌توانید یک زمان‌سنج (تایمر) برای لغو یک توییت تنظیم کنید که حداکثر می‌تواند ۳۰ ثانیه باشد.

ویژگی جدید Bookmark Folders به شما اجازه می‌دهد توییت‌های ذخیره شده را در پوشته‌های مختلفی دسته‌بندی کرده تا در آینده آن‌ها را راحت‌تر پیدا کنید.

ویژگی Reader Mode نیز به شما اجازه می‌دهد رشته‌ای از توییت‌های متنی را در یک صفحه و به طور پیوسته بخوانید. خود توئیتر می‌گوید در این مود قابلیت خواندن رشته‌ای از توییت‌ها به صورت «turning them into easy-to-read text» فراهم می‌شود.

سایر ویژگی‌های سرویس Twitter Blue بیشتر به مباحث زیباشناختی برمی‌گردند. گزینه‌های جدیدی برای تغییر رنگ پوسته در اختیار خواهید داشت؛ می‌توانید رنگ آیکون توییتر را تغییر دهید و نظایر این‌ها تا سازگاری بیشتری با رنگ‌های دلخواه شما داشته باشد.

توئیتر آبی فعلا در دست آزمایش

توئیتر می‌گوید مشترکان سرویس «توئیتر آبی» به پشتیبانی اختصاصی مشتریان دسترسی خواهند داشت. یعنی این مشترکان در زمان سریع‌تری شاهد حل مشکلاتی مانند دسترسی به حساب کاربری یا اشتراک خود خواهند بود. این پشتیبانی شامل بررسی و گزارش‌های رسیدگی به موارد آزار و اذیت توییتی نمی‌شوند.

همان‌طور که گفته شد؛ این سرویس جدید شبکه اجتماعی توییتر ابتدا از کشورهای کانادا و استرالیا شروع می‌شود تا این شرکت درک عمیقی از تجربه کاربری مشترکان به دست بیاورد و آن را بهبود دهد. هنوز هیچ جدول زمانی برای عرضه این سرویس در سایر کشورها ارائه نشده است.

توییتر روی این مدل تجاری گرفتن اشتراک و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده حساب ویژه‌ای باز کرده است. پیش از این، توییتر فقط از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کرد ولی رقابت سخت با فیسبوک و مشاغل تبلیغاتی اسپ‌چت باعث شد سرمایه‌گذاران فشار زیادی به مدیران توییتر وارد کنند تا منابع درآمدی جدیدی باز شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…
منبع Theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5