ویژگی Easy Mode در گوشی‌های گلکسی سامسونگ چیست و چه زمانی باید آن را فعال کرد؟

Easy Mode یک ویژگی ویژه در گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ است ولی چه زمانی به کار می‌آید؟

0

پوسته One UI سامسونگ یکی از بهترین نرم‌افزارهای شخص ثالث ساخته شده برای اندروید است. اگر تجربه کار با اندروید اصلی گوگل را از دست داده‌اید؛ باز این پوسته ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. برخی از این ویژگی‌ها در عمق اپلیکیشن Settings پنهان شدند و هر کاربری از آن‌ها اطلاع ندارد.

Easy Mode یکی از این ویژگی‌ها است. این ویژگی بخشی از پوسته و رابط کاربری One UI سامسونگ است و تاریخچه آن به گوشی گلکسی S4 برمی‌گردد. در ادامه می‌خواهیم بیشتر درباره Easy Mode و مزایای و نحوه استفاده‌اش صحبت کنیم.

Easy Mode چیست؟

Easy Mode ویژگی است که در گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ یافت می‌شود و می‌خواهد رابط کاربری را به نسخه ساده‌تری تبدیل کند.

لانچر سامسونگ را از بین می‌برد و رابط کاربری ساده‌تر پیش‌روی کاربر قرار می‌گیرد. همچنین، مود Easy اندازه فونت در سطح سیستم را افزایش داده تا سالمندان و کاربرانی که دارای مشکلات بینایی هستند؛ بتوانند راحت‌تر و ساده‌تر با گوشی کار کنند. این ویژگی برای افرادی که اولین بار است یک گوشی هوشمند به دست می‌گیرند؛ نیز بسیار مفید خواهد بود.

برای مدتی Easy Mode یک ویژگی منحصربه‌فرد در One UI بود و روشی آسان برای ساده‌سازی سیستم‌عامل و رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ در اختیار کاربران آن‌ها قرار می‌داد. وقتی از این حالت استفاده می‌کنید؛ رابط کاربری اسمارت‌فون از زرق و برق کمتری برخوردار است و شاهد شلوغی‌ها و ویجت‌های زیاد درهم نیستید.

این حالت، در صفحه اصلی، امکان دسترسی سریع‌تر به چیزهایی که می‌خواهید را فراهم می‌کند و صفحه‌کلید گوشی کنتراست بالاتری دارد تا به خوانایی بهتر کمک کند. مقداری تاخیر در لمس نمایشگر ایجاد می‌شود تا از لمس‌های تصادفی یا لمس‌های طولانی اشتباه بکاهد.

چرا و چه زمانی باید از Easy Mode استفاده کنید؟

حالا که متوجه شدیم Easy Mode چیست و چه مزایایی دارد؛ چه زمانی باید از آن استفاده کرد؟

در حالت اول، افرادی که مشکل بینایی دارند، Easy Mode یک راه‌حل ایده‌آل است.

حالت دوم، برای سالمندان و افرادی که با گوشی‌های هوشمند سروکار نداشتند یا توانایی مدیریت آن‌ها را ندارند؛ Easy Mode یک سکوی پرتاب است. آن‌ها دیگر با بسیاری از ویژگی‌های پیچیده اسمارت‌فون‌های کنونی درگیر نمی‌شود و یک گوشی ساده برای انجام کارهای خود دارند.

اگر خود شما هم دنبال یک گوشی ساده‌تر از نظر رابط کاربری هستید؛ می‌توانید حالت Easy را تست کنید. تمام پوسته‌های سفارشی‌سازی شده در صفحه اصلی از بین می‌روند. به علاوه، شارژ باتری گوشی شما بیشتر می‌شود.

چگونه Easy Mode را فعال کنیم؟

۱- اپلیکیشن Settings را باز کنید.

۲- از منوی Settings روی Display بزنید.

۳- Easy Mode را انتخاب کنید. شما وارد صفحه تنظیمات اختصاصی Easy Mode خواهید شد.

۴- اسلایدر Easy Mode را تغییر دهید تا این ویژگی فعال شود.

اکنون، شما یک صفحه ساده و بی‌آرایش روی گوشی گلکسی سامسونگ خود مشاهده می‌کنید.

کدام گوشی‌های سامسونگ از Easy Mode پشتیبانی می‌کنند؟

اگر شما یک گوشی گلکسی سامسونگ داشته باشید؛ به احتمال زیاد از Easy Mode پشتیبانی می‌کند. این ویژگی درون رابط کاربری One UI قرار داده شده است و برای همه گوشی‌های سری گلکسی این شرکت قابل استفاده است. از گوشی‌های پرچم‌دار و رده بالای Galaxy S و سری Note تا گوشی‌های میان‌رده سری Galaxy A این ویژگی را دارند.

ساده‌سازی رابط کاربری گوشی‌های گلکسی سامسونگ

بخواهیم یک جمع‌بندی داشته باشیم؛ گوشی‌های گلکسی سامسونگ با رابط کاربری شلوغ و پر زرق و برق One UI عرضه می‌شود. One UI یکی از قوی‌ترین پوسته‌های سفارشی‌سازی شده برای اندروید است ولی گاهی دل کاربران را زده و آن‌ها آرزوی یک رابط کاربری ساده‌تر را دارند.

Easy Mode دقیقا در نقطه مقابل One UI قرار دارد و می‌خواهد همه‌چیز را ساده و راحت کند. شما بدون هیچ هزینه‌ای یا از دست دادن چیزی می‌توانید یک گوشی سری گلکسی سامسونگ ساده شده داشته باشید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
منبع makeuseof
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.