این یوپی‌اس‌های ماژولار می‌توانند برقی مصرفی کل یک خانه را تامین کنند و خیلی ساده با یک گوشی موبایل مدیریت شوند

برحسب برق مصرفی خانه، باتری‌های ماژولار به سیستم یوپی‌اس پایه اضافه کنید

0

جدیدترین ایستگاه‌های انرژی شرکت Bluetti به گونه‌ای طراحی شدند تا به آرامی مصرف برق مورد نیاز کل خانه را تامین کنید و در زمان قطعی برق سراسری، فقط نگران روشن نگه داشتن وسایل ضروری نباشید.

در ماه اخیر، دو مدل یوپی‌اس جدید این شرکت به نام‌های AC200MAX و AC300 با پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسخه‌های اولیه، روانه بازار شدند. بیشترین تمرکز شرکت Bluetti در ساخت این ایستگاه‌های برق، قابلیت ماژولار بودن سیستم برق آن‌ها است.

شما با تقسیم وزن می‌توانید به راحتی یک یوپی‌اس بسازید که قابلیت حمل و جابه‌جایی از یک نقطه به نقطه دیگر را داشته باشد و فقط در یک اتاق یا خانه استفاده نشود.

این یوپی‌اس‌های ماژولار به گونه‌ای طراحی شدند که می‌توانید از یک مدل پایه مانند AC200MAX شروع کنید که ۲ هزار وات توان مصرفی برق را تامین می‌کند و دارای باتری داخلی ۲۰۴۸ وات ساعتی است. بعد، در صورت نیاز به تامین برق بیشتر، بسته‌های نظیر B230 با ظرفیت ۲۰۴۸ وات ساعت یا B300 با ظرفیت ۳۰۷۲ وات ساعت را به ایستگاه اولیه اضافه کنید تا به یک سیستم برق‌رسانی ۸۱۹۲ وات ساعت برسید.

اگر نیاز به یوپی‌اس قدرتمندتری هستید؛ می‌توانید از مدل بسیار قدرتمندی مانند AC300 استفاده کنید که توان خروجی ۳ هزار وات داشته و اگرچه باتری داخلی ندارد ولی می‌توانید چهار باتری Bluetti B300 به آن اضافه کنید تا به ظرفیت ۱۲۲۸۸ وات ساعت برسد.

حتی با کمک Fusion Box Pro می‌توانید ایستگاه AC300 دوم را هم به ایستگاه اول اضافه کنید تا ظرفیت شما به ۲۴۵۷۶ وات ساعت و خروجی ۶ هزار وات برسد. به همین صورت، می‌توانید سیستم‌های برق پشتیبان را افزایش دهید تا برق ۲۴۰ وات مورد نیاز هر دستگاهی در خانه تامین شود.

البته، باید بتوانید این یوپی‌اس‌های قدرتمند را در زمان معقولی دوباره شارژ و برای استفاده آماده کنید. سیستم AC300 علاوه بر روش‌های شارژ معمول مانند اتصال به پریز برق یا ژنراتور، از شارژ در ایستگاه‌های EV، نیروگاه‌های توربین بادی، پنل‌های خورشیدی و حتی سیستم‌های سقف خورشیدی پشتیبانی می‌کند. با تعداد مناسبی پنل خورشیدی در یک روز آفتابی، می‌توانید خانه خود را کاملا از یک شبکه برق معمولی مستقل کنید.

این یوپی‌اس‌ها از انواع درگاه‌ها و اتصالات بهره می‌برند تا مطمئن شوید هر دستگاه و وسیله‌ای که فکرش را می‌کنید؛ خواه برق AC یا DC را شارژ می‌کنند. به طور مثال، شامل یک درگاه NEMA TT-30 برای تغذیه RV شما، حداکثر ۶ خروجی AC استاندارد، اتصالات USB-A و USB-C و دو پد شارژ سریع Qi هستند.

بسته‌های باتری ماژولار جداگانه B230 و B300 شرکت Bluetti نیز برای فراهم کردن بالاترین انعطاف‌پذیری و داشتن قابلیت‌های چندمنظوره، از یک درگاه USB-A با QuickCharge 3.0 برای گوشی اندرویدی شما و یک درگاه USB-C تا ۱۰۰ وات USB-PD برای لپ‌تاپ و درگاه‌های سبک برای خودرو برخوردار هستند.

اپلیگیشن Bluetti روی اندروید و iOS به شما کمک می‌کند به راحتی از طریق وای‌فای یا بلوتوث به هر ایستگاه یوپی‌اس متصل شده و وضعیت شارژ باتری و دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

این سیستم‌های برق‌رسانی جدید از سپتامبر ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شوند. سیستم AC300 با قیمت ۲۸۹۹ دلار به همراه یک باتری ماژولار BLUETTI B300 عرضه خواهد شد. قیمت واقعی این پکیج ۳۶۹۹ دلار است که برای پیش‌خرید به قیمت ۲۸۹۹ دلار فروخته می‌شود.

سیستم BLUETTI AC200 MAX نیز در پیش‌خرید ۱۶۹۹ دلار است و در بازار با قیمت ۲۰۹۹ دلار عرضه می‌شود. سفارش این سیستم‌ها از هفته آخر آگوست باز شده و تحویل آن‌ها سه هفته بعد است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

عکس‌هایی از طراحی‌های داخلی و خارجی بسیار زیبا و بی‌نظیر

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

همکاران سمی چه بلایی می‌توانند سرتان بیاورند + گالری عکس

همکاران شما ممکن است زیاد آدم‌های بدی به نظر نرسند و جلوه خارجی‌شان خیلی محبوب و موجه هم باشد. اما باید کسی مدتی نزدیک آنها کار کرده باشد تا بداند که چه بلایی سر زندگی و آسایش شما می‌توانند بیاورند. هیچ وسیله‌ای را نباید به آنها قرض داد و…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…
منبع 9to5google
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.