جنیفر لوپز : بیوگرافی و فهرست بهترین فیلم‌های او

0

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود.

زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آن‌ها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود. وی در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی کرد.

دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند. پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آن‌ها به اجرای خوانندگی در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آن‌ها کمکی شایان توجه کردند.

جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانید – جایی که در تیم‌های ژیمناستیک و سافتبال عضویت داشت.

در آخرین سال دبیرستان متوجه شد که برای ساخت یک فیلم ناتمام به دنبال بازیگران نوجوان می‌گردند. او در نهایت موفق شد نقش کوتاهی در این فیلم بگیرد. این فیلم که دختر کوچکم نام داشت در سال ۱۹۸۶ ساخته شد و یکی از فیلم‌های درجه پایین، با بودجه کم است. بعد از پایان فیلم‌برداری جنیفر لوپز تصمیم گرفت به یک ستاره سینمایی تبدیل شود. جنیفر برای قانع کردن والدینش سعی بسیار کرد و با وجود اینکه به تازگی در کالج باروک ثبت‌نام کرده بود، پس از گذراندن تنها یک ترم، تصمیم به انصراف از تحصیل گرفت.

پدر و مادر جنیفر به شدت با بازیگری وی مخالف بودند و این تصمیم را احمقانه می‌دانستند. به اعتقاد آنها، هیچ لاتین‌تباری این کار را نمی‌کند. تفاوت شدید دیدگاه‌های جنیفر با خانواده‌اش منجر به این شد که وی از خانه خانوادگی خارج شده به آپارتمان خودش در محله منهتن نقل‌مکان کند. در این زمان است که روی به اجرای موسیقی در برخی مکان‌های محلی می‌آورد.

نخستین نقش حرفه‌ای جنیفر لوپز با بازی در فیلم گمشده در جنگل محصول سال ۱۹۹۳ رقم می‌خورد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیندسی واگنر و رابرت لاگیا اشاره نمود. از دیگر نقش‌های بزرگ جنیفر لوپز در این دوره، بازی وی در فیلم خانوادهٔ من است که به کارگردانی جورج ناوا، در سال ۱۹۹۵ ساخته شد.در این فیلم جنیفر در نقش کاراکتری به نام ماریای جوان ظاهر می‌شود.

در نوامبر همان سال نیز در فیلم قطار پول بازی کرد که در آن با وسلی اسنایپس و وودی هارلسون هم‌بازی بود.

در فوریه ۱۹۹۷ جنیفر لوپز همگام با بازیگرانی چون جک نیکلسون و استیفن درف در فیلم خون و شراب به ایفای نقش می‌پردازد. از منظر اقتصادی، فیلم یک شکست به تمام معنا بود، اگرچه که دیدگاه منتقدین به آن مثبت بود. فیلم بعدی جنیفر، سلنا نام داشت. اگرچه که وی و کارگردان فیلم سلنا، پیش‌تر و در فیلم خانواده من با هم همکاری داشتند، اما برای بازی در سلنا، جنیفر لوپز مجبور شد در آزمون بازیگری آغازین شرکت نماید؛ در نهایت با بودجه ۲۰ میلیون دلاری این فیلم ساخته شد. فیلم سلنا به شکل داخلی، موفق به کسب ۳۵ میلیون دلار شد.

در ماه آوریل بود که جنیفر لوپز در فیلم ترسناک آناکوندا به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم جنیفر با آیس کیوب و جان ویت هم‌بازی بود. فروش ۱۳۷ میلیون دلاری این فیلم، موفقیت عظیمی برای عوامل آن قلمداد می‌شد.

فیلم بعدی وی نیز دور برگردان نام داشت که در آن بازیگرانی چون شان پن و بیلی باب تورنتون نیز حضور داشتند. این فیلم بر اساس یک رمان ساخته شده بود و دیدگاه‌های مثبت منتقدین را دریافت کرد.

فیلم بعدی وی، حاصل همکاری‌اش با کارگردان هالیوود، استیون سودربرگ بود. نام این فیلم خارج از دید بود که در آن جورج کلونی نیز حضور داشت. بازی جنیفر لوپز در این فیلم بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفت و وی را به عنوان تنها بازیگر لاتین جهان قرار داد که بیش از یک میلیون دلار برای نقشش دریافت کرده‌است.

در مارس ۲۰۰۴ جنیفر لوپز نقش کوتاهی در فیلم دختر جرزی داشت که در این فیلم نیز افلک حضور داشت. شخصیتی که جنیفر نقش آن را بازی می‌کرد تنها ۱۵ دقیقه در فیلم بازی می‌کند و در هنگام وضع حمل از دنیا می‌رود. بودجه ساخت این فیلم ۳۵ میلیون دلار بود که موفق به فروش تنها ۳۶ میلیون دلار می‌شود و از نظر تجاری شکست می‌خورد. اما منتقدان به آن نظر مثبتی داشتند. در اکتبر همان سال وی در فیلم مایل هستید برقصیم؟ مقابل ریچارد گی‌یر ظاهر می‌شود. این فیلم بر اساس یک فیلم ژاپنی، تحت همین نام که محصول سال ۱۹۹۶ بود ساخته شده‌است. در نهایت نیز نظر مثبت منتقدان را کسب می‌کند.

شهر مرزی فیلم دیگر جنیفر لوپز است که در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. در این فیلم، جنیفر لوپز علاوه بر بازیگری، تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد. همچنین وی شخصیت یک زن خبرنگار به نام لورن را بازی می‌کند که اصرار به اعزام به خط مقدم جبهه جنگ عراق را دارد تا از آنجا گزارش تهیه کند. این فیلم در اروپا به شکل محدود در سینماها منتشر شد که البته در نهایت این فیلم نیز از نظر تجاری چندان موفق نبود.


فیلم زندگی ناتمام – UNFINISHED LIFE

سال تولید : ۲۰۰۵
کارگردان : لاسه هالستروم
هنرپیشگان : رابرت ردفورد، مورگان فریمن، جنیفر لوپز، دیمین لوئیس، بکا گاردنر، جاش لوکاس و لیندا بوید

̎آینار گیکیسن̎ (ردفورد) روزی روزگاری، مزرعه‌دار موفقی بوده که پس از مشکلاتی که با الکل پیدا کرده، زندگی‌اش در سرازیری سقوط افتاده است. حالا از آن سفرهٔ رنگین سابق، فقط دوستش ̎میچ̎ (فریمن) باقی مانده که پیش‌ترها در کار مزرعه‌داری به ̎آینار̎ کمک می‌کرده ولی پس از آن‌که خرسی مجروحش کرده، زمین‌گیر شده و حالا ̎آینار̎ از او مراقبت می‌کند. ̎آینار̎ پسری به نام ̎گریفین̎ داشته که سال‌ها پیش وقتی همسرش، ̎جین̎ (لوپز) پشت رل بوده، در تصادف اتوموبیل‌شان کشته شده است و ̎آینار̎ نیز هرگز نتوانسته ̎جین̎ را به خاطر مرگ پسرش ببخشاید. اما ̎جین̎ و ̎گریفین̎ صاحب دختر کوچکی نیز بوده‌اند که ̎آینار̎ هرگز او را ندیده تا این‌که یازده سال بعد جلوی در خانه‌اش پدیدار می‌شود. ̎جین̎ که با مرد خشنی به نام ̎گَری̎ (لوئیس) زندگی می‌کرده، از دستش فرار می‌کند و به خاطر نجات بچه‌اش هم که شده، به اتفاق دخترش، ̎گریف̎ (گاردنر)، به مزرعهٔ ̎آینار̎ پناه می‌برد. ̎آینار̎ با اکراه، ̎جین̎ و ̎گریف̎ را در خانه‌اش می‌پذیرد و در حالی‌که ̎جین̎ دنبال کار می‌گردد و سعی دارد به زندگی‌اش سر و سامانی بدهد، جائی در اختیارشان می‌گذارد. اما دردسرهای قدیمی به دو گونه راه خود را به آن شهر باز می‌کنند: ̎گَری̎ ردپای ̎جین̎ را گرفته و حالا می‌خواهد به خاطر آن‌که ̎جین̎ ترکش کرده، در پی یافتن طعمه‌ای جدید، از کوه‌ها پائین می‌آید.


فیلم مادرشوهر هیولا – MONSTER – IN – LAW

سال تولید : ۲۰۰۵
کارگردان : رابرت لوکتیک
هنرپیشگان : جنیفر لوپز، جین فاندا، مایکل وارتان، واندا سایکس، آدام اسکات، ویل آرنت، رندی هلر، الین استریچ و آنی پاریس

̎شارلوت کانتیلینی̎ (لوپر) ـ که دوستان، ̎چارلی̎ صدایش می‌زنند ـ هیچ‌وقت در زندگی عاطفی‌اش شانس نیاورده‌؛ ولی یک روز وقتی با ̎کوین فیلدز̎ (وارتان) پزشکی خوش‌سیما، جذاب و ثروتمند آشنا می‌شود، حس می‌کند بخت با سروصدای زیاد، در خانه‌اش را زده است. ̎کوین̎ ضمناً، مادر معروفی هم دارد: ̎وایولا فیلدز̎ (فاندا)، که سال‌ها، یکی از مجریان موفق و محبوب تلویزیونی بوده است. وقتی ̎کوین̎ و ̎چارلی̎ شیفتهٔ یک‌دیگر می‌شوند، ̎کوین̎ تصمیم می‌گیرد موقع صرف شام و در دیداری که برای معرفی ̎چارلی̎ به مادرش ترتیب داده، از ̎چارلی̎ تقاضای ازدواج کند. اما در باب آن‌چه به ̎وایولا̎ مربوط می‌شود، این خبر در موقعیتی بدتر از این نمی‌توانسته به اطلاعش رسانده شود ـ ̎وایولا̎ را تازه از کارش اخراج کرده‌اند و بنابراین پسرش را تنها و تکیه‌گاه خود در زندگی تلقی می‌کند. ̎وایولا̎ که حاضر نیست پسرش را با کسی تقسیم کند، تصمیم می‌گیرد به هر ترتیب شده رابطهٔ ̎کوین̎ را با ̎چارلی̎ به‌هم بزند و در این زمینه از ̎روبی̎ (سایکس) منشی خود نیز کمک می‌گیرد؛ ولی وقتی ̎چارلی̎ به نقشه‌های ̎وایولا̎ پی می‌برد، به نظر می‌رسد که این بازی را دونفره بهتر اجرا می‌کنند.


فیلم خدمتکاری در منهتن – MAID IN MANHATTAN

سال تولید : ۲۰۰۲
کارگردان : وین ونگ
فیلمنامه‌نویس : کوین وید، برمبنای داستانی جان هیوز
هنرپیشگان : جنیفر لوپز، رالف فاینز، ناتاشا ریچاردسن، استنلی توتچی، تایلر پوزی، فرانسس کانروی، پریسیلا لوپز ماریسا ماترونه و باب هاسکینز

̎ماریزا ونچورا̎ (جنیفر لوپز) زنی است که از همسرش جدا شده و پسرش، ̎تای̎ (پوزی) را نیز ـ که با استعداد است ولی اعتماد به نفس ندارد ـ به‌تنهائی و با کمک مادرش، ̎ورونیکا̎ (پریسیلا لوپز) بزرگ می‌کند. ̎ماریزا̎ به‌عنوان نظافتچی در هتلِ لوکسِ برسفورد در منهتن کار می‌کند. رئیس‌اش، ̎پولا برنز̎ (کانروی) و سرپیشخدمت هتل، ̎لایونل بلیک̎ (هاسکینز)، ̎ماریزا̎ و دوست صمیمی و هم‌کارش، ̎استفانی̎ (ماترونه) را تشویق می‌کنند تا حد ممکن، با کفایت و کارا باشند و سعی کنند به چشم نیایند. یک روز ̎استفانی̎ در حال تمیز کردن اتاقِ ̎کارولاین لین̎ (ریچاردسن) ـ زنی ثروتمند که با آدم‌های سرشناس رفت‌وآمد دارد ـ چشمش به لباس رسمی زیبائی می‌افتد و ̎ماریزا̎ را ترغیب می‌کند آن را امتحان کند. ̎ماریزا̎ با اکراه لباس را به تن می‌کند و با همان سر روی شیک، به‌طور تصادفی، با ̎کریستوفر مارشال̎ (فاینز) مجرد با تربیتی اشرافی روبه‌رو می‌شود که خیال دارد سناتور شود. ̎کریستوفر̎ که بلافاصله از او خوشش آمده ـ و در واقع ̎ماریزا̎ را با ̎کارولاین̎ اشراف‌زاده عوضی گرفته ـ از او می‌خواهد تا در گشتی در پارک مرکزی هم‌راهی‌اش کند. ̎ماریزا̎ و به دنبالش ̎تای̎ موفق می‌شوند همان روز بعدازظهر به ̎کریستوفر̎ ملحق شوند. ̎کریستوفر̎ که تحت تأثیر ملاحت شخصیت خاکی ̎ماریزا̎ و دانش و هوش ̎تای̎ راجع‌به سیاست قرار گرفته، بعداً با اتاق ̎کارولاین̎ تماس می‌گیرد تا قرار ناهاری با او بگذارد ولی بلافاصله پی می‌برد که این ̎خانم لین̎ افاده‌ای، آن زنی نیست که قبلاً ملاقات کرده است. ̎ماریزا̎ نیز به ̎کریستوفر̎ علاقه‌مند شده ولی در حالی‌که دوستانش او را تشویق می‌کنند به ̎رُمانس̎اش ادامه دهد، مادرش، ̎ورونیکا̎ معتقد است که دخترش با کوشش برای به‌دست آوردن مردی از یک طبقهٔ اجتماعی بالاتر، در واقع دنبال دردسر می‌گردد.


فرشته چشمان – ANGEL EYES

سال تولید : ۲۰۰۱
کارگردان : لوئیس مندوکی
هنرپیشگان : جنیفر لوپز، جیمز کاویزل، جرمی سیستو، ترنس هوارد، سونیا براگا، ویکتور آرگو و شرلی نایت

̎شارون پوگ̎ (لوپز)، مأمور پلیس، گذشتهٔ پر درد و رنجش را با چنان خشمی پنهان کرده که ناخودآگاه بر اجرای مأموریت‌هایش در یکی از خشن‌ترین منطقه‌های شیکاگو تأثیر گذاشته است. اگرچه هم‌کارش، ̎رابی̎ (هوارد) نگرانی‌هائی درباره‌اش دارد ولی ̎شارون̎ حتی برای صمیمی‌ترین دوستش نیز درددل نمی‌کند و به او اعتماد ندارد. اما وقتی در یک درگیری، ̎کچ‌ لمبرت̎ (ماویزل) او را از مرگ نجات می‌دهد، تغییر و تحول مثبتی در زندگی‌اش رخ می‌دهد. ̎لمبرت̎، مرد خیّر مرموزی است که برای برخی ـ مثلاً ̎الانورا دیویس̎ (نایت) که طی زدوخوردی فلج شده ـ حکم قهرمان، فرشتهٔ نجات را داشته است. ̎شارون̎ به ̎کچ̎ علاقه‌مند می‌شود و پی می‌برد بیش از آن‌چه فکرش را می‌کند با او وجه اشتراک دارد؛ چراکه ̎کچ̎ نیز گذشته‌ای غم‌انگیز دارد و اتفاقاتی که برایش رخ داده، لطمهٔ روحی فراوانی به او زده است.


فیلم سلول – the cell

سال تولید : ۲۰۰۰
کارگردان : تارسم سینگ
هنرپیشگان : جنیفر لوپز، وینس وون، وینسنت دانوفریو، جیک وبر، دیلان، ماریان جین باژتیست و جیمز گامن.

̎کاترین دین̎ (لوپز)، روان‌شناس کودکان، به شیوه‌ای دست‌یافته که از طریق آن می‌تواند به جست‌وجو در ذهن بیمارانش بپردازد. ̎کارل استارگر̎ (دانوفریو)، قاتل زنجیره‌ای. قربانیانش را به شیوه‌هائی منحصر به فرد می‌کشد و بلاهای عجیب و چندش‌آوری بر سر اجساد آنان می‌آورد. زمانی که ̎استارگر̎ دچار حادثه می‌شود و به اغما فرو می‌رود، ̎پیتر نوواک̎ (وون)، مأمور FBI، از ̎دین̎ می‌خواهد وارد ذهن ̎استارگر̎ شود و دریابد چه بلائی بر سر دختر گم‌شده‌ای آمده که ̎استارگر̎ چندی پیش او را ربوده است. زیرا اگر نتوانند به موقع، دخترک را بیابند، در سلول محل شکنجه‌اش خواهد مرد. ̎دین̎ می‌پذیرد و وارد دنیای ذهنی عجیب و غیر متعارف ̎استارگر̎ می‌شود، اما نمی‌تواند به سادگی از ذهن او خارج شود…


خارج از دید – Out OF Sight

سال تولید : ۱۹۹۸
کارگردان : استیون سودربرگ
فیلمنامه‌نویس : اسکات فرانک، برمبنای رمانی نوشته المور لنرد
هنرپیشگان : جرج کلونی، جنیفر لوپز، وینگ رامس، دان چیدل، دنیس فارینا، آلبرت بروکس، استیو زان، مایکل کیتن و ساموئل ل. جسکن.

̎جک فولی̎ (کلونی) پس از سرقت یک بانک، دستگیر می‌شد و سر از زندانی در فلوریدا در می‌آورد. او با کمک دوستش، ̎بادی براگ̎ (رامس) از زندان می‌گریزد، در حالی که ناچار می‌شود یک پلیس زن، ̎کارن سیسکو̎ (لوپز)، را به گروگان بگیرد. خیلی زود مشخص می‌شود که ̎جک̎ با دوستانش در زندان ـ از جمله میلیاردری به نام ̎ریچارد ریپلی̎ (بروکس) ـ چه رابطه‌ای داشته است. او در جست‌وجوی گاوصندوقی در خانهٔ ̎ریپلی̎ است و در این بین ̎کارن̎ به ̎جک̎ علاقه‌مند شده…


فیلم چرخش کامل – U TURN

سال تولید : ۱۹۹۷
کارگردان : آلیور استون
فیلمنامه‌نویس : جان ریدلی، بر مبنای کتابی نوشتهٔ خودش
آهنگساز(موسیقی متن) : انیو موریکونه
هنرپیشگان : شان پن، نیک نولتی، جنیفر لوپز، پاورز بوت، کلر دینز، جواکین فینیکس، جان وویت و بیلی باب تورنتن

یک مرد سرگردان (پن) پس از فرار از دست مأموران مالیات و خراب شدن اتوموبیلش، برای گذراندن وقت وارد شهری کوچک می‌شود و در آنجا با زن و شوهری ناراضی و یک تاجر (نولتی) و زن دل‌ربایش (لوپز) آشنا می‌شود. هم‌چنین یک دختر جوان سبک‌سر (دینز) برای راحت‌شدن از شر دوست‌پسر بددهنش (فینیکس) به او تمایل پیدا می‌کند. نگرانی و اضطراب در شهر بالا می‌گیرد و به مرگ بعضی‌ها منجر می‌شود…


مار آناکوندا – anaconda

سال تولید : ۱۹۹۷
کارگردان : لوئیس لوسا
هنرپیشگان : جنیفر لوپز، آیس کیوب، جان وویت، اریک استولتس، جاناتان هاید، اوئن ویلسن و کاری وورر.

̎تری فلورس̎ (لوپز)، مستندساز جوان مأمور ساختن فیلمی دربارهٔ قبیله‌ای از سرخ‌پوستان در آمازون می‌شود. ̎تری̎ و دیگر عوامل فیلم ـ ̎دانی ریچ̎ (کیوب)، تصویربردار، ̎گاری دیکسن̎ (ویلسن)، صدابردار، ̎استیو کیل̎ (استولتس)، انسان‌شناس، ̎دنیزکالبرگ̎ (وورر)، مدیر تولید و ̎وارن وستریج̎ (هاید)، مجری ـ به رودخانه‌ای می‌رسند و مردی را می‌یابند که قایقش غرق شده و نیاز به کمک دارد. مرد غریبه که ̎پل سارون̎ (وویت) نام دارد، ادعا می‌کند قبیلهٔ مورد نظر را می‌شناسد و گروه فیلم‌برداری را به آن‌جا خواهد برد. اما در عوض، گروه را به محل اختفای ̎آناکوندا̎ می‌برد. ̎آناکوندا̎ مار غول پیکری است که آدم‌ها را در دسته قوت می‌دهد…


خون و شراب – BLOOD AND WINE

سال تولید : ۱۹۹۶
کارگردان : باب رافلسن
هنرپیشگان : جک نیکلسون، استیون دورف، جنیفر لوپز، جودی دیویس، مایکل کین، هارولد پرینیو جونیر و روباین پیترسن

̎الکس گیتس̎ (نیکلسن)، یک فروشندهٔ رند و باکلاس که مشکل مالی پیدا کرده، به اتفاق دوستش، یک گاوصندوق‌زن حرفه‌ای به نام ̎ویکتور̎ (کین)، نقشه می‌ریزند تا گردن‌بندی یک میلیون دلاری را بدزدند. پس از دعوا و جر و بحث ̎الکس̎ با همسرش (دیویس) ـ که از شیطنت‌های شوهرش به ستوه آمده ـ نقشهٔ بی‌عیب و نقص دزدی، تغییر ماهیت می‌دهد و به خشونتی غیر قابل وصف می‌گراید. گردن‌بند دست‌به‌دست می‌گردد و به طعمه‌ای وسوسه‌انگیز ـ که بی‌رحمانه‌ترین غرایز را پدیدار می‌کند ـ تبدیل می‌شود…


جک – JACK

سال تولید : ۱۹۹۶
کارگردان : فرانسیس فورد کوپولا
هنرپیشگان : رابین ویلیامز، دایان لین، رایان کروین، جنیفر لوپز، بیل کازبی، فران، درشر،آدام زولوتین و ست اسمیت.

̎جک̎ (ویلیامز) پسری است که با سرعتی غیر معمول رشد می‌کند، وقتی مادرش ده هفته باردار بوده، او را به دنیا آورده است. سال‌ها از مدرسه دور نگه داشته شده وبنابراین از سوی بچه‌های در و همسایه، یک بچه غیر عادی تلقی می‌شود و از او دوری می‌کنند. بالاخره وقتی به مدرسه دولتی می‌رود، او را سر کلاس چهارم دبستان می‌نشانند؛ گرچه او بچه‌ای ده ساله است اما شکل و شمایل یک مرد کامل چهل و اندی ساله را دارد. هم شاگردی‌هایش، بی‌رحمانه او را اذیت می‌کنند تا آن که بالاخره، حسن و امتیاز هم شاگردی بودن با او را در می‌یابند. ̎لارنس وودراف̎ (کازبی)، یکی از معلمانش می‌کوشد به ̎جک̎ کمک کند تا با شرایطش نار بیاید…


قطار پول – Money Train

سال تولید : ۱۹۹۵
کارگردان : جوزف روبین
هنرپیشگان : وسلی اسنایپس، وودی هارلسن، جنیفر لوپز، رابرت بلیک، کریس کوپر، وینسنت پاتریک و جو گریفاسی.

“جان” سیاه‌پوست (اسنایپس) و “چارلی” سفیدپوست (هارلسن) که خود را برادر هم می‌‌دانند، دو پلیس مخفی هستند که برای شرکت قطار زیرزمینی نیویورک کار می‌کنند و کارشان دستگیری دزدان، جیب‌بران یا جنایت‌کارانی است که در ایستگاه‌‌ها و خود قطار، خلاف‌کاری می‌کنند و در عین حال آن دو باید مراقب قطار حامل پول‌های بلیت‌فروشی ایستگاه‌ها که هر شب جمع‌آوری می‌شود، باشند. آن دو هنوز نتوانسته‌اند یک جانی روانی دیوانه را که باجه‌های بلیت‌فروشی را به آتش می‌کشد و بلیت‌فروش‌ها را به قتل می‌رساند، دستگیر کنند. خیلی زود یک پلیس زن به‌نام “گریس سانتیاگو” (گوپز) برای کمک به آن دو می‌پیوندد و “چارلی” به او علاقه‌مند می‌شود. “چارلی” عادت به قمارهای کلان دارد و در یکی از قمارها پانزده هزار دلار بدهکار می‌شود. همین ماجرا باعث می‌شود تا در هر حادثه‌ای در قطار، به او مظنون شوند از آن جمله وقتی یک کیسه پول محتوی بیست و پنج هزار دلار گم می‌شود، “پاترسن” (بلیک)، رئیس شرکت فورأ به او مشکوک می‌شود. اما “گریس” کم‌کم به “جان” دل می‌بازد و “چارلی” از این بابت با او درگیر می‌شود. “جان” به “چارلی” پول قرض می‌دهد که قرضش را بپردازد، اما یک جیب‌بر حرفه‌ای پول او را در قطار می‌رباید و نتیجه‌اش کتک خوردن “چارلی” از دست دزدان است. وقتی “چارلی” موفق نمی‌شود سارق جنایت‌کار باجه‌های بلیت‌فروشی را دستگیر کند، اخراج می‌شود. “چارلی” که در عشق هم شکست خورده، مضمحل و پریشان تصمیم می‌گیرد به قطار حامل پول دست برد بزند. “جان” متوجه اقدام او می‌شود و خود را قطار حامل پول‌ها که “چارلی” آن را دزدیده، می‌رساند و سعی می‌کند مانع دزدی شود…


فیلم شهر مرزی – Bordertown

کارگردان: گرگوری ناوا
بازیگران: جنیفر لوپز -مارتین شین – مایا زاپاتا – سونیا براگا -آنتونیو باندراس

شهر مرزی یک فیلم درام آمریکایی است که در سال ۲۰۰۶ اکران شد. در این فیلم گریگوری نوا علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلم‌نامه را نیز برعهده داشته‌است. داستان این فیلم از ماجرای واقعی قتل‌های متعدد زنان در شهر سیوداد خوارز مکزیک الهام گرفته شده‌است و داستان یک خبرنگار آمریکایی کنجکاو را که توسط یک روزنامه برای تحقیق دربارهٔ قتل‌ها به منطقه فرستاده شده را به تصویر می‌کشد.


فیلم برنامه‌ریز عروسی – The Wedding Planner

کارگردان: آدام شنکمن
بازیگران: جنیفر لوپز – متیو مک‌کانهی -جاستین چیمبرز -بریجت ویلسون – جودی گریر -آلکس روکو -جوانا گلیسون – چارلز کیمبرو -فرد ویلارد

برنامه‌ریز عروسی فیلمی به کارگردانی آدام شنکمن محصول سال ۲۰۰۱ است.

ماری فیوری (جنیفر لوپز) طراح مراسم ازدواج خانواده‌های ثروتمند است و مشتریان زیادی دارد در یک تصادف رانندگی پزشکی به نام استیو ادیسون (متیو مک‌کانهی)، جان ماری (جنیفر لوپز) را نجات می‌دهد و بین آنها روابط عاشقانه‌ای شکل می‌گیرد چند روز بعد خانمی از ماری برای مدیریت مراسم ازواجش دعوت به عمل می‌آورد و در عین تعجب استیو ادیسون (متیو مک‌کانهی) را به عنوان همسر آینده‌اش معرفی می‌کند. از طرفی پدر ماری هم اصرار دارد او با جوانی به نام ماسیمو (جاستین چیمبرز) ازدواج کند که ماری اصلاً او را دوست ندارد و…


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.