با راه اندازی تلفن ابری سامانه تلفن گویا به صورت مجازی داشته باشید

1

رپورتاژ

یکی از خدمات های بسیار پرکاربرد و مناسب برای کسب و کارهای مختلف به خصوص کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها، تلفن ابری یا تلفن اینترنتی است. شما با استفاده از تلفن ابری،می­توانید یک خط تلفن ثابت مجازی شهر تهران و یا شهرستان های دیگر را داشته باشید و بدون نیاز به اینکه یک دفتر فیزیکی،  به راحتی بتوانید به نیازهای مشتریان خود پاسخ بدهید. در صورتی که در مورد تلفن ابری تلفن اینترنتی و فکس اینترنتی هیچ اطلاعاتی ندارید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید در ادامه مزایا و معایب تلفن ابری را برای شرح می­دهیم.

تلفن ابری چیست و با تلفن ثابت چه تفاوت هایی دارد؟

برای اینکه بفهمیم تلفن ابری دقیقاً چیست کافی است که در ابتدا آن را با یک تلفن ثابت مقایسه نماییم. همگی ما به خوبی می­دانیم جهت تهیه تلفن ثابت،  باید در ابتدا یک مکان معین برای خط تلفن در نظر گرفته شود تا مخابرات برای ما یک شماره مخصوص ایجاد کرده و ثبت نماید.

به دلیل اینکه این خط تلفن فقط در یک مکان مشخص محدود قابل استفاده است به آن خط تلفن ثابت گفته می­شود. تلفن های ثابت برای منازل گزینه های مناسبی هستند زیرا اغلب افراد برای چند سال در یک خانه زندگی می­‌کنند و یا در صورت تغییر مکان زندگی خود می­توانند شماره جدید را به دوستان و آشنایان خود اعلام نمایند.

اما امروزه کسب و کار ها مدام در حال حرکت بوده و حالت پویا دارد و تلفن ثابت نمی‌تواند برای کسب و کارهای امروزی گزینه مناسبی باشد به دلیل اینکه شما برای گرفتن یک خط اختصاصی برای کسب و کار خود به یک دفتر و یک مکان مشخص نیاز دارید و در صورتی که بخواهید محل کار خود را مدام تغییر دهید، متحمل هزینه‌های زیادی خواهید شد.

در چنین شرایطی،  اهمیت تلفن ابری تلفن اینترنتی و فکس اینترنتی برای ما مشخص می­شود. تلفن های ابری یک مکان خاص و مشخص محدود نیستند و یک گزینه بسیار عالی برای کسب و کارهای مختلف به حساب می­آیند. به همین دلیل است که به آنها تلفن اینترنتی یا مجازی گفته می‌شود.

مرکز تلفن ابری چگونه کار می کند و سرویس تلفن ثابت ابری چیست؟

تلفن ابری ثابت، با برقرار نمودن تماس در بستر Cloud این امکان را فراهم می‌کند که شما بتوانید از تلفن ثابت مجازی با امکانات تخصصی تلفن ویپ با سانترال مجازی و تلفن گویا با هزینه بسیار کمتری استفاده نمایید.

شما با خرید تلفن اینترنتی مالکیت یک خط تلفن ثابت را به صورت دائمی در اختیار می­گیرید و دیگر دغدغه تغییر دفتر کار و تغییر یافتن شماره تلفن ثابت خود را ندارید. علاوه بر این دیگر نیازی سخت افزار و تجهیزات جانبی مثل سیم کشی آیفون و… نخواهید داشت.

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ارائه انواع خدمات در کشور شرکت جوان تل است. شما می­توانید برای خرید تلفن ابری و فکس اینترنتی به این شرکت معتبر مراجعه کنید و از انواع خدمات تلفن ابری و تلفن اینترنتی بهره مند شوید.

امکانات شگفت انگیز تلفن ابری؛ چرا باید تلفن اینترنتی داشته باشیم؟

با نگاه به لیستی از امکانات تلفن ابری متوجه می­شویم که این سرویس فقط و فقط یک تلفن مجازی نیست و می­تواند برای افراد امکاناتی در حد یک دفتر کار مجازی، برای کسب و کار آنها فراهم نماید. همان طور که می­دانید، برای کسب و کارهایی که تازه تشکیل شده اند امکان راه اندازی دفتر کار کمی سخت و دشوار است اما شما با مراجعه به سایت جوان تل می توانید به آسانی بر روی اینترنت، به صورت ابری یک مرکز تماس داشته باشید.

مزایای تلفن ابری یا همان تلفن اینترنتی

شما می­توانید با خرید یک تلفن ابری از مزایای بسیار زیادی بهره مند شوید. این مزایا عبارتند از:

  • حذف تمامی هزینه های سخت افزاری و نگه داری از آن ها
  • امکان اتصال کاربران مختلف با تبلت و موبایل به این مرکز
  • امکان راه اندازی نمودن کسب و کارهای مجازی به آسانترین حالت ممکن
  • امکان پیاده سازی کردن پلتفرم های تلفنی یکپارچه برای استفاده مکان هایی که چندین شعبه دارند.
  • بی نیازی نسبت به خرید تجهیزات و لوازم سانترال
  • امکان دریافت فکس اینترنتی بر روی ایمیل
  • پایداری و دوام بسیار بالای سیستم طبق شرایطی که در دیتا سنترها موجود است.

تا این قسمت از متن به طور کامل با تلفن ابری و مزایای آن آشنا شدید. در ادامه درمورد فکس اینترنتی یا فکس ابری توضیحاتی را شرح خواهیم داد.

فکس اینترنتی یا فکس ابری

فکس اینترنتی با ابری برعکس فکس های قدیمی که از دستگاه فکس و اتصال به تلفن ثابت استفاده می­کردند، از پروتکل های اینترنتی و اینترنت جهت ارسال و یا دریافت فکس استفاده می­نمایند. این فکس ها همانند تلفن ابری و یا تلفن اینترنتی هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی های فکس اینترنتی نسبت به ارتباطات دیگر همانند ایمیل، توانایی تبادل نمودن پیام های فکس توسط دستگاه های فکس قدیمی است. در واقع فکس اینترنتی، یک سرویس میزبانی است، به این معنا که دیگر به خرید و نصب سرور فکس، نرم افزار و مودم هیچ نیازی نیست. در فکس اینترنتی، شما به عنوان یک شخص ثالث به حساب می­آیید.

 

چرا باید از فکس‌ اینترنتی استفاده کرد؟

فکس ها، دارای هیچ گونه مزایای فنی نسبت به سایر ابزارهای ارسال اطلاعات نیستند. اما با این حال استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و با سهولت کافی انجام می­شود.

در حال حاضر استفاده از فکس از طریق شبکه های تلفن در مکان هایی که اینترنت و کامپیوتر ندارند، رواج دارد. و برخی اوقات به دلیل موارد قانونی، سندی با امضای دست نویس شخص الزامی و ضروری است. اما ارسال فکس به وسیله فکس اینترنتی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. زیر کاربر می­تواند با خیال راحت و بدون وجود نگرانی بابت هک شدن سند و اطلاعات مورد نظر خود را ارسال کند.

مزایا فکس اینترنتی

  • کاهش بسیار چشم گیر هزینه ها
  • نداشتن نیاز به لوازم و تجهیزات سخت افزاری و مدیریت آن ها
  • امنیت بسیار بالا و خیالی راحت از بابت هک شدن

ما در این مقاله از سایت جوان تل، در مورد تلفن ابری، تلفن اینترنتی و فکس اینترنتی توضیحاتی را برای شما بیان کردیم. امیدواریم از این مطلب اطلاعات کافی را به دست آورده باشید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. سمیرا می گوید

    پیشنهاد خوبی بود با مدیر این تکنولوژی رو مطرح میکنم
    با تشکر از مطالب خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.