یک تیر و چند نشان با استفاده از شیر آب پدالی

0

رپورتاژ

با گذشت زمان و ایجاد تغییرات اقلیمی و بهداشتی و همچنین پیشرفت تکنولوژی تغییراتی در تولید محصولات سنتی به صورت اجتناب ناپذیر به وجود آمده که شاید ما در جریان تولید و متولد شدن این دسته از محصولات جدید در خیلی از مواقع نشویم و در نتیجه نتوانیم از مزایای استفاده از این محصولات جدید بهره‌مند گردیم.

شیر پدالی آب

یکی از محصولات که در سالیان اخیر در صنعت شیرآلات ظهور پیدا کرده است. شیر پدالی مورد استفاده در روشویی-آشپزخانه و حتی حمام است که بدون دخالت دست و صرفاً با استفاده از پدال می‌توان جریان آب را برقرار کرد که دارای مزایای بسیاری نسبت به شیرهای سنتی و رایج هستند و در ذیل مطالب اهم این مزایا را به اطلاع شما می‌رسانیم.

1)صرفه‌جویی در مصرف آب و آب بها

با توجه به خشکسالی‌های پیاپی و روند افزایش دما در کره زمین در کشورهایی مثل ایران که با محدودیت‌های منابع آبی مواجه هستند لزوم بهره برداری صحیح از منابع آبی خصوصاً آب شرب بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد، شیرهای پدالی آب اگر از برندی معتبر تهیه شوند که نکته‌های صرفه‌جویی در آنها در نظر گرفته شده باشد حداقل 70% صرفه‌جویی در مصرف آب خواهند داشت و صرفه‌جویی بیشتر یعنی حفظ منابع آبی کشور و صرفه‌جویی اقتصادی در منابع مالی.

2)رعایت بهداشت (شیر پدالی بدون دخالت دست)

استفاده از شیرهای پدالی نیازی به دخالت دست‌ها ندارد و با توجه به اپیدمی بیماری کرونا در جهان لزوم حفظ بهداشت فردی به خواننده گرامی توصیه می‌شود. حتماً از مزایای این شیرهای فوق‌العاده بهره ببرید و محافظت بیشتری را برای خود و خانواده خود در برابر بیماری‌های ویروسی واگیردار ایجاد نمائید. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از بیمارستان‌ها مراکز دولتی و مدارس و همچنین منازل و کارخانجات مواد غذایی از این نوع شیرها برای محافظت از افراد و محصولاتشان در برابر آلودگی‌ها استفاده می‌کنند و با توجه به بازگشایی مدارس و ادارات و مشاغل حتی بعد از فروکش کردن بیماری کرونا لزوم استفاده از این شیرها جهت پیشگیری و ابتلا به این نوع بیماری‌ها بیش از پیش احساس می‌گردد، غیر از مراکز عمومی در منازل و ساختمان‌های مسکونی هم در زمان قرنطینه افراد مبتلا کارایی بسیاری داشته و می‌تواند مثمرالثمر واقع شود.

3)بدون نیلز به انرژی برق و باطری و هزینه‌های جانبی

شیرهای پدالی آب به صورت مکانیکال ساخته می‌شود و نیاز به استفاده از برق و باطری نداشته و در نتیجه هزینه‌های بیشتری به مصرف کننده تحمیل نخواهد کرد و به دلیل عدم استفاده از وسایل و قطعات الکترونیک دارای دوامی بیشتر و مقرون به صرفه ‌تر است.

4)دوام و طول عمر زیاد

اگر شما یک شیر پدالی ساخته شده 100% از فلز برنج از یک برند معتر تهیه کنید و مطمئن باشید که از هیچگونه مواد پلاستیک و پلیمر در ساخت آن استفاده نشده می‌توانید اطمینان داشته باشید که آن شیر سالیان طولانی برای شما کار خواهد کرد و برای پیدا کردن برند مناسب می‌توانید رزومه شرکت‌ها و زمان و تجربه آنها در تولید شیرهای پدالی و همچنین مشتریان آنها مراجعه نموده و به این ترتیب پس از مطالعه و تحقیق در مورد سابقه، متریال شیر و مشتریان و خدمات پس از فروش می‌توانید بهترین شیر آب پدالی موجود در بازار را پیدا کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت شیر پدالی فنری

قیمت یک دستگاه شیر پدالی بستگی به امتیازات آن از جمله ساخته شدن 100 درصدی از فلز برنج داشتن پدال فنری، عدم استفاده از سیم و کابل، مراحل تولید، سابقه تولید کننده و… دارد ولی در مجموع قیمت یک شیر پدالی با توجه به امتیازات و صرفه جویی  که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

تقریباً هم قیمت با یک شیر معمولی ولی دارای مزایای بسیار است و کمتر از یک شیر چشمی قیمت دارد، بنابراین گزینه‌ای مناسب جهت خرید می‌باشد.

در پایان مطالبی در مورد لزوم استفاده مدیران و مسئولین اقتصادی و بهداشتی جامعه از تولیدات جدید همچون شیر پدالی به شما هموطن عزیز ارائه می‌گردد.

اگر تمامی مدیران در سمت‌های خود احساس مسئولیت و تمایل به سلامت جامعه و مراجعین داشته باشند بدون شک از کالایی با این همه مزایا به راحتی نخواهند گذشت به عنوان نمونه در مدارس با توجه به کثرت دانش آموزان و امکان انتقال ویروس‌ها و آلودگی‌ها از طریق دخالت دست در باز و بسته کردن شیرهای آب سرویس بهداشتی و همچنین با توجه به هدر رفت گسترده آب آشامیدنی در اینگونه مکان‌ها این نوع شیرآلات می‌تواند ضمن صرفه جویی در آب و رعایت بهداشت با توجه به عمر طولانی مشکلات کم‌تری نسبت به دیگر شیرها از لحاظ سرویس و نگهداری داشته و موجبات رضایت مصرف کنندگان را فراهم آورد، البته در انتخاب نوع شیر پدالی جهت مکان‌های مختلف باید دقت نمود تا به علت خرید اشتباه محصول مصرف کننده متضرر نگردد و مثلاً برای مدارس، خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها به علت موارد مورد استفاده بسیار از شیر بهتر است از شیرهای پدالی با پدال فنری استفاده نمود. به این ترتیب پا از هر طرف به پدال برخورد نماید پاگیر نخواهد بود و موجب جدا شدن شیر و پدال از دیوار نخواهد شد و اینکه برای دیگر مکان‌ها مثل اتاق عمل بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها و یا ظرفشویی منازل باید از پدال بلند با علمک بلند استفاده نمود که زحمتی برای رسیدن به پدال برای مصرف کننده نداشته باشد، در ضمن شیرهای آب پدالی در کارخانجات مواد غذایی و بیمارستان‌ها بسیار مورد توجه و استفاده است، در یکی از برندهای موجود در بازار این امکان در زمان استفاده از شیر پدالی وجود دارد که مصرف کننده قبل از مصرف آب تنظیم شده‌ی گرم دسترسی به آب سرد جداگانه داشته باشد. به طور مثال در یک بیمارستان شاید نیاز باشد همراه بیمار آب سرد برای شرب و داخل یخچال نیاز داشته باشد که این خود یک امکان فوق‌العاده در این نوع از شیرآلات است و یا اینکه مصرف کننده دیگری در فصل گرما از محیط بیرون به محل کار خود برگشته و علاقه مند است برای شستشوی دست و صورت خود از آب سرد استفاده نماید، به هرحال همه‌ی شیرهای پدالی دارای امکانات و کارایی یکسانی نیستند و از متریال گرفته تا مراحل ساخت و امکانات استفاده با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

مطالب فوق از طرف شیرپدالی معین جمع آوری و تقدیم شما خواننده گرامی گردید. همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ذیل مراجعه فرمایید.

moeinshir.com

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.