این حقایق برای بسیاری تلخ یا گزنده و باورنکردنی هست، اما باید آنها را جایی فهرست می‌کردیم!

0

ما در بیشتر مدت زندگی در حال تعارف هستیم و با ایده‌آل‌های اجتماعی یا سنت‌های تاریخی و آرزوها، پرده‌ای روی واقعیات تلخ می‌کشیم و نمی‌خواهیم به صدای واقعیت گوش کنیم.

در شبکه اجتماعی ردیت یک ساب ردیت برای واقعیاتی که به سختی قابل هضم هستند، وجود دارد که خواندنی است.


1- اختیار کردن یک شغل با پرستیژ بالا به خودی خود از شما آدم بهتری نمی‌سازد. خواه این شغل آموزگاری و پزشکی باشد یا پلیس بودن یا نظامی بودن. این خود شما هستید که باید به کارتان ارزش بدهید و نه شغلتان به شما.

2- دروغ که به کرات به خورد ما می‌دهند و فقط زخم‌خورده‌ها می‌دانند که واقعیت ندارد: زمان زخم‌ها را بهبود می‌بخشد.

خیر! زمان فقط بافت جوشگاه یا به اصطلاح فرنگی‌ها بافت اِسکار درست می‌کند. یک زخم هیچ وقت خوب نمی‌شود و چینی شکسته هیچ وقت مثل اولش نمی‌شود.

فقط اگر بتوانید برخیزید و قوی شوید به مانند چینی بندزده شده به سبک ژاپنی، زخم‌هایتان هم می‌توانند زیبا به نظر برسند. استعاره‌ای از تجاربی که به سختی به دست آمده‌اند!

3- بیشتر ماها بسیار به فقیر شدن و بی‌خانمان شدن نزدیک‌تر هستیم تا ثروتمند شدن واقعی!

4- هر زوجی لایق پدر شدن و مادر شدن نیستند. حتی اگر باهوش باشید و روحیه خوب داشته باشید، اینها از شما پدر و مارد خوب نمی‌سازند.

لطفا برای بهبود روابط زناشویی؛ بچه‌دار نشوید! معمولا این راه حل کار نمی‌کند!

5- آدم‌ها بدهایی هستند که هیچ وقت در دنیا به سزای عملشان نمی‌رسند. به عبارتی دنیا دار مکافات نیست.

6- ممکن است هیچ اشتباهی نکرده باشید، اما بازنده شوید. این از ضعف شما نیست، بلکه قاعده زندگی است.

7- «نمی‌دانم» بسیاری اوقات بهترین پاسخ برای بسیاری سؤالات است. کلمه آسانی که معمولا خیلی کم از آن استفاده می‌کنیم.

8- بیشتر مردم هیچ اهمیتی به شما و نظرتان نمی‌دهند. این یک روند عادی است ونباید شما را عصبی کند.

9- ممکن است شما آدم واقعا دوست‌داشتنی‌ای باشید، اما گاهی اوقات مهر شما به دل کسی نمی‌افتد و دلیل خاصی هم ندارد. خودتان را اذیت نکنید که چرا شما را نمی‌بینید!

10- دانشگاه رفتن، اصلا تضمین پیدا کردن کار خوب نیست!

11- دنیا دیگر هیچ وقت شبیه قبل از همه‌گیری کرونا نمی‌شود.

12- جنگ‌ها فقط چیزی در تاریخ نیستند. هیچ کشوری در مقابل آن ایمن نیست. اینکه جنگ جهانی سوم تا حالا، حتی در اوج جنگ سرد رخ نداده، دلیل رخ ندادن آن در دوران زندگی ما نیست.

پس ما باید از صلح به صورت فعال مواظبت کنیم!

13- در ادامه زندگی ما به طور تمام عیار درگیر فاجعه‌های تغییرات اقلیمی خواهند بود. در دهه‌ها آینده میزان فجایع طبیعی تا 8 برابر افزایش می‌یابند!

14- مهم است که آدم مهم و جدی‌ای به نظر برسید، اما از آن مهم‌تر، بشاش بودن است!

15- دوستی‌ها ابدی نیستند. بسیاری از دوستان می‌آیند و می‌روند. شما برای همیشه از برخی دوستان خود جدا خواهید شد. مهم ادامه روند دوستی است، نه حفظ دوستی همیشگی با برخی.

16- شما هرگز نمی‌توانید از خودتان بگریزید. ممکن است شهر یا کشور محل زندگی‌تان را هم عوض کنید، اما اینها در واقع تغییرتان نمی‌دهند.

17- شما شخصیت اصلی در زندگی خودتان و بازیگر فرعی در زندگی هر شخص دیگری هستید.

18- آنچه در طی یک عمر یا قرن‌ها به دست آمده، می‌تواند در چند ثانیه از دست برود.

19- کارها را به تعویق نیازندازید. به قول معروف، امروز همان فردایی است که قرار بود کارهای مهمی در آن انجام دهید!

20- ادامه زندگی با کسی که به شما خیانت کرده، ایده خوبی نیست!

21- اکسی توسین را هورمون عشق نامیده‌اند، اما در عین حال میزان دشمنی شما را نسبت به کسانی که قبل «دیگران» تلقی‌شان کرده‌اید، افزایش می‌دهد. بیوشیمی عشق یا نفرت ساده نیست.

22- زندگی معمولا به آدم‌های خیلی زیبا روی خوش نشان می‌دهد و این نباید شما را عصبانی کند!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

10 عکس بسیار زیبا از درخت – انتخاب شده از عکاسان خلاق

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5