آموزش زبان آلمانی با آلمانی زبان

0

رپورتاژ

آموزش زبان آلمانی یکی از پرمخاطب ترین آموزش ها در فضای مجازیست. بر این اساس تصمیم گرفتیم روند وب سایت های آموزشی موفق که دوره های غیرحضوری ارائه می کنند را بررسی کنیم. در اینجا یک سایت آموزشی که در طول 3 سال فعالیت خود آپولو هوا کرده را بررسی خواهیم کرد.

شروع راه آموزش آلمانی

در ابتدای راه آموزش زبان همیشه مهم ترین موضوع این بوده است که خود فردی که دارد آموزش میدهد به چه حدی از تسلط در زبان رسیده است. در زبان آلمانی استادی که می خواهد زبان آلمانی را آموزش بدهد آیا مدرک زبان آلمانی دارد؟ آیا تجربه و سابقه تدریس حضوری هم دارد؟ چند درصد دانشجویان این استاد از نحوه تدریس و تعامل با استاد راضی هستند؟ چرا بعضی وب سایت های آموزشی دانشجویان بیشتری دارند و بعضی ها در طول 5 سال به 100 عدد دانشجو هم نمیرسه؟ در اینجا می خواهیم این موضوعات را بررسی کنیم.

آموزش اصولی زبان آلمانی بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در دنیای مجازی که هر کسی به خودش اجازه میدهد جلوی دوربین بیاید و انواع زبان های خارجی را  آموزش بدهد، آیا این فرد آموزش دهنده صلاحیت لازم برای آموزش دادن را دارد؟ جدا از مهارتی که استاد برای زبان آلمانی باید داشته باشد، بایستی دارای فن بیان و صدای رسای خوبی هم باشد. این دو مهارت کاملا اکتسابی است و می توان آن را به دست آورد. همچنین داشتن مدرک زبان آلمانی برای تدریس زبان آلمانی کاملا ضروریست. دارا بودن مدرک C1 از موسسه گوته شرط لازم اما ناکافی برای تدریس آلمانی است.

جدا از مدرک زبان، استاد بایستی بتواند دانشجو را در مسیر درست آموزش زبان آلمانی قرار دهد. مسیر درست آموزش چیزی نیست که تنها با یادگیری قواعد و گرامر زبان آلمانی به دست آید، بلکه بایستی سال ها در راستای آموزش فعالیت نموده و روز به روز این مسیر را شفاف تر کرد. به نظر ما بهترین و مفید ترین خدمات برای دانشجویان پشتیبانی رایگان و کاملا تضمین شده و رفع سوالات دانشجویان در طول دوره است.

ما سایت های مختلف آموزشی را بررسی نموده ایم. حداقل 20 سایت مختلف داریم که آموزش زبان آلمانی می دهند. در این بین سایت آکادمی آلمانی زبان با دارا بودن بیش از 2000 دانشجو در طی 3 سال فعالیت خود توانسته نیازهای دانشجویان را برای یادگیری زبان آلمانی جوابگو باشد. در پایین هم لیست کتاب هایی که برای شرکت در آزمون گوته لازم هستند را معرفی می کنیم.

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی در ایران کدامند؟

کتاب های آموزشی که در ایران داریم به ترتیب متقاضی عبارتند از:

مجموعه کتاب های منشن :

دانشجو برای یادگیری زبان آلمانی بایستی از این کتب شروع کند. این کتاب ها محبوب ترین کتابهای یادگیری زبان آلمانی در ایران است. هر درس این کتب شامل موضوعات گرامری، واژگان و تمرین هایی برای تسلط بیشتر دانشجویان است. حجم کم هر درس این کتاب باعث میشه دانشجو در حین مطالعه خسته نشود.

کتاب بعدی (Menschen A1.2) است و دانشجو بعد از مطالعه این کتاب سطح A1 زبان آلمانی را پشت سر می گذراند. موضوعات مهم گرامری این کتاب برای تقویت مهارت نوشتاری و مکالمه بسیار ضروری هستند.در این کتاب دانشجو با مباحث مفعولی آکوزاتیو و داتیو آشنا می شود.

کتاب بعدی (Menschen A2.1) است. گرامر زبان آلمانی در کتاب منشن A2.1 یکی از مهم ترین موضوعات آزمون گوته سطح B1 است. سطح A2 زبان آلمانی یکی از سخت ترین سطوح زبان آلمانی است، چرا که حجم مطالب گرامری در این سطح بسیار زیاد است.

و همینطور تا آخر سطح B1.2 یادگیری آلمانی با کتب منشن ادامه خواهد داشت. پیشنهاد میکنیم دوره آموزش کتاب منشن که یکی از بهترین آموزش های زبان آلمانی از سطح صفر است را تهیه کنید.

مجموعه کتاب های اشتارتن ویا:

این کتاب ها از سال 1398 در ایران ورود پیدا کرده است و در حال حاضر بیشتر آموزشگاه های زبان آلمانی در ایران این کتب تدریس می کنند. این کتب برخلاف کتب منشن دارای یک کتاب واحد می باشد. یعنی برای سطح A1 دانشجو تنها بایستی کتاب اشتارتن ویا سطح A1 مطالعه کند. این کتب تا آخر سطح B1 زبان آلمانی وجود دارد. آموزش این کتاب تحت عنوان آموزش کتاب starten wir a1 شناخته می شود.

اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید بایستی روی مهارت sprechen یا صحبت کردن خودتون کار بکنید. کتاب های اشتارتن ویر برای این موضوع شدیدا پیشنهاد می شود.

مجموعه کتاب های شقیته نویه پلوس:

این مجموعه هم شبیه کتاب های اشتارتن ویر است، با این تفاوت که استقبال از آن در خارج از ایران، بخصوص در کشور آلمان بیشتر است. برای دسترسی به آموزش کتاب schritte لطفا وارد سایت آلمانی زبان شوید.

کلام آخر;

برای سرعت بخشیدن به دریافت مدرک گوته لطفا کتاب هایی که در بالا معرفی شدند را مطالعه کنید. هر کتاب را حداقل دو بار مطالعه کنید تا عمق موضوع در ذهن شما رخنه کند.

منبع: سایت آلمانی زبان

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.