مینگ چی کو: هدست واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۲ و با قدرت محاسباتی مشابه مک‌ها، بدون نیاز به آیفون معرفی می‌شود

با نمایشگرهای اولد 4K و وای‌فای ۶ روی یک اکوسیستم مستقل

0

«مینگ چی کو»، تحلیل‌گر ارشد شرکت اپل طی یادداشتی برای سرمایه‌گذاران که به دست سایت 9to5Mac افتاده است؛ جزئیاتی درباره برنامه‌های اپل برای دنیای واقعیت افزوده و پروژه هدست AR این شرکت بیان کرده و از جمله گفته است اپل در سال ۲۰۲۲ سرانجام از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی خواهد کرد.

به گفته «کو»، هدست AR اپل دارای پردازنده‌ای با همان قدرت محاسباتی دستگاه‌های مک خواهد بود و طراحی تراشه آن، مهم‌ترین تفاوت بین هدست واقعیت افزوده اپل و دیگر رقبا است:

«توان محاسباتی در سطح دستگاه‌های مک (کامپیوترهای شخصی) باعث می‌شود این هدست AR بدون تکیه بر پی‌سی‌های مک یا گوشی‌های آیفون کار کند و از طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها نیز پشتیبانی کند.»

«مینگ چی کو» پیش‌بینی کرده است تا ۱۰ سال آینده، اپل واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند و عرضه هدست AR اولین قدم این شرکت برای رسیدن به این چشم‌انداز ست. این تحلیل‌گر معروف و شناخته شده اپل، می‌گوید هدست اپل در فصل چهارم سال ۲۰۲۲ عرضه شده و دارای دو پردازنده فیزیکی است.

پردازنده نخست از خانواده M1 مشابه مک بوده و قدرت محاسباتی بالایی دارد ولی پردازنده دوم یک تراشه رده پایین برای انجام محاسبات مربوط به حسگرها است.

نمایشگرهای اولد 4K و وای‌فای ۶

«کو» درباره صفحه‌نمایش این هدست پیش‌بینی می‌کند که به دو نمایشگر میکرو 4K OLED سونی مجهز باشد و از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی کند:

«هدست AR اپل به یک پردازنده جداگانه نیاز دارد؛ چون قدرت محاسبانی مورد نیاز سنسورها به طور قابل توجهی بیشتر از آیفون است. به عنوان مثال، هدسه AR حداقل به ۶ تا ۸ ماژول نوری نیاز دارد تا بتوانند خدمات مورد نیاز واقعیت افزوده را پیوسته به کاربران ارائه دهند. برای مقایسه، آیفون فقط سه ماژول نوری دارد که به طور همزمان کار کرده و نیازی به محاسبات مداوم ندارند.»

این تحلیل‌گر محصولات اپل به نکته مهم دیگری در این یادداشت اشاره کرده است و می‌گوید اگر هدست AR فقط یک محصول جانبی برای مک یا آیفون باشد؛ برای رشد محصول خوب نخواهد بود. یک هدست AR که به طور مستقل از تجهیزات دیگر کار می‌کند؛ برای خودش یک اکوسیستم منحصربه‌فرد خواهد داشت و کامل‌ترین و منعطف‌ترین تجربه کاربری را ارائه می‌دهد.

البته، این پیش‌بینی «مینگ چی کو» در تضاد با گزارش نشریه The Information است که گفته بود محصول هدست واقعیت افزوده اپل برای اینکه درست کار کند؛ باید به آیفون متصل شود.

از دیگر پیش‌بینی‌های «مینگ چی کو» درباره ویژگی‌های هدست اپل این بوده که به ارتباطات بی‌سیم وای‌فای ۶ و وای‌فای ۶ ای (Wi-Fi 6E) مجهز است.

نظر شما درباره هدست AR اپل چیست؟ آیا برای رونمایی از این محصول کوپرتینو هیجان‌زده هستید؟ فکر می‌کنید یک هدست AR مستقل از آیفون بهتر است یا اینکه با گوشی و iOS کار کند؟


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…
منبع 9to5mac
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.