۱۰ روش خوب برای یافتن نام و اطلاعات یک تماس از روی شماره تلفن

علاوه بر نام تماس گیرنده، سوابق، مکان و کلی اطلاعات دیگر هم به دست بیاورید

1

آیا دوست ندارید بدانید چه کسی با شما تماس گرفته است؟

وقتی یک شماره تلفن با شما تماس می‌گیرد؛ همیشه گیرنده تماس مشخص نیست و ممکن است هیچ اطلاعاتی درباره این شماره تلفن در گوشی شما یا حتی اپراتور تلفن همراه باقی نگذاشته باشد تا بتوان او را شناسایی کرد.

در ابتدایی‌ترین سطح، با نگاه کردن به صفحه ورودی تماس‌های خود می‌توانید بفهمید چه کسی با شما تماس گرفته است. اگر قبلا از این شماره تلفن با شما تماس گرفته باشند؛ حتما نام او یا اطلاعاتی درباره او را می‌توانید ببینید ولی گوشی‌های تلفن همراه گزینه‌های پیشرفته‌تری برای ردیابی شماره‌های ناشناس ندارند.

کارهای زیادی برای یافتن فردی که با این شماره تلفن به شما زنگ زده است؛ می‌توان انجام داد. در این مطلب می‌خواهیم ده روش یا بهتر است بگوییم ده اپلیکیشن و وب‌سایت به شما معرفی کنیم. همه این ترفندها فارغ از شماره تلفن ثابت یا شماره موبایل، کار می‌کنند و به شما می‌گویند چه کسی با این شماره تلفن با شما تماس گرفته است.

روش ۱: TruePeopleSearch

TruePeopleSearch یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین موتورهای جست‌وجوی افراد در اینترنت است و هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. TruePeopleSearch به سرعت به یکی از ۱۰۰ وب‌سایت برتر ایالات متحده تبدیل شده است و بیش از ۴ میلیون کاربر در سراسر جهان از خدمات آن استفاده می‌کنند.

TruePeopleSearch یک موتور جست‌وجوی رایگان افراد است و ثبت‌نام در آن اختیاری است. این وب‌سایت به یافتن اطلاعات هر شخصی در ایالات متحده کمک می‌کند. نتایج جست‌وجو شامل نام کامل، تاریخچه شماره تلفن، افراد نزدیک، نام مستعار و سایر اطلاعات تماس است. حتی می‌توانید سوابق کیفری یک فرد را مشاهده کنید.

بدون ایجاد حساب کاربری نمی‌توانید نتایج جست‌وجو را برای استفاده‌های بعدی ذخیره کنید. وقتی یک حساب کاربری در این وب‌سایت می‌سازید؛ اقدامات شما ناشناس هستند و توسط شخص ثالثی ردیابی نمی‌شوند؛ چون آدرس IP شما پنهان شده است. ردیابی افراد توسط TruePeopleSearch کاملا قانونی است و مالکان این وب‌سایت می‌گویند تمام اطلاعات از منابع عمومی جمع‌آوری شده و از حریم خصوصی کاربران خود محافظت می‌کنند. این وب‌سایت فقط اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند که در دسترس عموم و روی اینترنت قرار دارند.

ویژگی‌ها:

  • می‌توانید فهرستی از افرادی که در وب‌سایت TruePeopleSearch یافت می‌شوند را دانلود کنید.
  • هر فرد را با سایر افراد موجود در این وب‌سایت مقایسه کنید.
  • برای دیدن تصویر با جزئیات بزرگ‌تر از آن شخص، روی عکس کلیک کنید.
  • برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره یک شخص مانند تاریخ تولد، اعضای خانواده و سایر اطلاعات تماس، روی یک ویژگی کلیک کنید.

روش ۲: Numlooker

Numlooker یک وب‌سایت عالی برای کسانی است که فقط می‌خواهند پیش از پاسخ دادن به یک تماس، بدانند چه کسی تماس گرفته است. با یک جست‌وجوی سریع آنلاین می‌توانید شماره تلفن هر فردی را پیدا کنید و بهترین قسمت داستان، رایگان بودن آن است.

این وب‌سایت کوچک دارای دو مود خودکار و دستی است. مود خودکار با نمایش اطلاعات روی صفحه‌نمایش شما به محض دریافت تماس ورودی کار می‌کند ولی در مود دستی نیاز به فشار دادن کلیدی برای نمایش اطلاعات تماس‌گیرنده است.

این وب‌سایت شما را از تماس‌های مزاحم بازاریاب‌های تلفنی یا افراد دیگری که ممکن است شماره شما را داشته باشند؛ نجات می‌دهد. در حالی‌که نمی‌تواند کاری بیشتر از فاش کردن نام افرادی که از راه دور تماس گرفتند؛ انجام دهد ولی در رساندن شما به هدف بسیار عالی است.

ویژگی‌ها:

مشاهده Caller ID همه تماس‌های ورودی

بررسی اینکه آیا تماس ورودی ضبط می‌شود

یافتن شماره ID شرکت‌هایی که با شما تماس گرفتند

روش ۳: PeopleFinders

PeopleFinders یک ارائه‌دهنده فهرست کسب و کار است و اطلاعات مرتبط با بیش از ۲۵ میلیون کسب‌وکار را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این اطلاعات شامل آدرس شرکت، شماره تلفن، ایمیل و وب‌سایت شرکت‌های محلی و ملی است. این وب‌سایت خدمات رایگان دیگری نیز ارائه می‌دهد. از جمله می‌توانید برای شماره تلفن یک کسب‌وکار از طریق نام یا آدرس ایمیل بگردید.

وب‌سایت PeopleFinders تمام اطلاعات ارزشمند را در یک فهرست قابل جست‌وجو گنجانده است که به راحتی می‌توان با استفاده از آن یک شرکت را یافت. آن‌ها می‌خواهند مصرف‌کنند در کمترین زمان و بدون نیاز به جست‌وجوی چندین وب‌سایت، بتواند همه اطلاعات مورد نیاز درباره یک شرکت را پیدا کند.

ویژگی‌ها:

  • فهرستی از شرکت‌های محلی و ملی
  • جست‌وجو برای همه نوع کسب‌وکاری
  • جست‌وجو برای شماره تلفن شرکت‌ها

روش ۴: TruthFinder

TruthFinder یک اپلیکیشن رایگان است که به شما امکان می‌دهد از نحوه کار یک شماره تماس سردربیاورید. با این ابزار، می‌توانید دریابیند چه کسی با شما تماس گرفته است و از تماس‌های تبلیغاتی و بازاریابی تلفنی جلوگیری کنید. کاربران می‌توانند شماره تلفن هر مخاطبی را وارد کرده و بررسی کنند آیا این شماره تلفن معتبر است یا خیر.

یک کاربرد ابزار TruthFinder این‌گونه است که می‌توانید بررسی کنید یک فرد به طور ناخواسته با شما تماس گرفته است یا احتمال کلاه‌برداری دارد. همین‌طور، می‌توانید اطلاعاتی مانند اینکه این شماره تلفن ثابت یا موبایل است؛ از کدام شهر است و چه جزئیات دیگری درباره آن در اینترنت یافت می‌شود را جمع‌آوری کنید.

می‌توانید بررسی کنید که آیا می‌خواهید به تماس ادامه دهید یا خیر و با وارد کردن اطلاعات آن در سایت دیگری، مطمئن شوید یک تماس تجاری قانونی است یا خیر! برنامه TruthFinder برای هر دو پلتفرم موبایل iOS و اندروید به طور رایگان در دسترس است؛ اگرچه خریدهای درون برنامه‌ای دارد که می‌تواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار بدهد. TruthFinder می‌تواند با فیسبوک یکپارچه شده و پس از بررسی شماره تلفن مخاطب خود، اطلاعات بیشتری از آن در این شبکه اجتماعی به دست بیاورید.

ویژگی‌ها:

  • مشخص می‌کند یک شماره تلفن ثابت یا موبایل است و از کجا تماس گرفته شده است.
  • نام تماس‌گیرنده روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود.
  • آدرس فیزیکی، شماره تلفن و شرکت مخابراتی تماس‌گیرنده را نشان می‌دهد.

روش ۵: Instant Checkmate

Instant Checkmate یک موتور جست‌وجوی سوابق عمومی افراد است و می‌تواند اطلاعات بیش از ۱۰۰ میلیون نفر اعم از زنده و مرده را ارائه دهد. به راحتی می‌توانید از خانه درباره سوابق و پیشینه افراد تحقیق کنید و درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

بسیاری از ما در مقطعی دوست داشتیم بدانیم چه کسی پشت یک تماس تلفنی است ولی فناوری این‌قدر پیشرفته نشده بود و این کار هرگز آسان نبود. برای بسیاری از افراد Instant Checkmate باعث می‌شود چندین روز را صرفه‌جویی کنند و نیازی به رفتن از یک شرکت به شرکت دیگری برای جمع‌آوری اطلاعات نداشته باشند.

اگر فردی هستید که می‌خواهید بدانید پیش از پاسخ دادن به یک تماس، چه کسی در حال تماس است؛ ابزار Instant Checkmate کمک زیادی خواهد کرد. همین‌طور، می‌توانید تماس‌های بازاریابی را تشخیص داده و آن‌ها را مسدود کنید.

ویژگی‌ها:

  • مسدودکننده تماس‌های ناخواسته
  • جست‌وجوی اثر انگشت
  • جست‌وجوی سوابق کیفری

روش ۶: SearchPeopleFree

SearchPeopleFree وب‌سایتی است که به شما کمک می‌کند بفهمید چه کسی تماس گرفته است. این وب‌سایت دارای ویژگی‌های متنوعی است و از بهترین فناوری‌های روز استفاده می‌کند و دائما در حال به‌روزرسانی است. تنها با دو کلیک متوجه می‌شوید که تماس‌گیرندگان چه کسانی هستند. با استفاده از نسخه رایگان SearchPeopleFree می‌توانید بدون پرداخت هزینه، به تماس‌ها پاسخ دهید.

SearchPeopleFree تنها سرویس Caller ID است که اطلاعات خصوصی شما را برملا نمی‌کند. وقتی از این ابزار استفاده می‌کنید؛ تماس‌گیرندگان می‌توانند شماره تلفن شما را ببینند ولی نمی‌توانند بفهمند چه کسی با آن‌ها تماس می‌گیرد.

ویژگی‌ها:

  • می‌توانید بدون پرداخت هزینه، به تماس‌ها پاسخ دهید و Caller ID تماس‌گیرنده را مشاهده کنید.
  • SearchPeopleFree می‌تواند شماره تلفن‌های نامناسب را مسدود کند.
  • می‌توانید به پیام‌های صوتی گوش کنید و آن‌ها را در تلفن یا کامپیوتر ذخیره کنید.

روش ۷: PeopleFindFree

احتمالا به نظر آسان می‌رسد بهفمید چه کسی با تلفن شما تماس گرفته است: شماره خود را وارد کنید و در عرض چند ثانیه نام و آدرس شخص یا شرکتی را که ممکن است با تلفن شما تماس بگیرد؛ پیدا کنید. اما این کار دشوارتر از آن چیزی است که گفته شد. گاهی اوقات هیچ اطلاعاتی درباره شماره تلفن یافت نمی‌شود؛ انگار اصلا این شماره تلفن وجود ندارد. در این شرایط، باید با اپراتور تلفن خود تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید درباره شناسایی تماس‌گیرنده همکاری کنند.

PeopleFindFree یک راه‌حل جایگزین برای یافتن تماس‌گیرنده است. این ابزار امکان دسترسی به شماره تلفن واقعی را فراهم می‌کند و شما فورا متوجه می‌شوید چه کسی با شما تماس گرفته است. این سرویس تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک سرویس واقعا سریعی است و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه متوجه شوید چه فردی با تلفن شما تماس گرفته است.

PeopleFindFree یک سرویس رایگان است که می‌توانید از آن برای جست‌وجو براساس نام یا شماره تلفن یا هر دو استفاده کرد. وارد کردن نام کامل افراد می‌تواند شما را به شماره تلفن تماس‌گیرنده برساند اما اگر نام فرد را ندارید یا شماره تماس نامشخص و پنهان است؛ از PeopleFindFree برای جست‌وجوی نام‌های موجود در فهرست تماس خود استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

  • جست‌وجو براساس شماره تلفن یا نام
  • مشاهده نتایج به صورت بی‌درنگ
  • کاملا رایگان است و می‌توانید هر زمان که خواستید استفاده کنید

روش ۸: FastPeopleSearch

FastPeopleSearch یک ابزار آنلاین رایگان جست‌وجو برای افرادی است که از طریق ایمیل، پیامک و شماره تلفن با شما ارتباط برقرار کردند. خدمات این ابزار رایگان است و به شما کمک می‌کند متوجه شوید چه افرادی قبلا با شما تماس گرفتند و در ارتباط بودند یا ایمیل زدند؛ حتی اگر اصلا یادتان رفته باشد.

روشی آسان برای شناخت افرادی است که در اطراف شما هستند. می‌توانید در یک صفحه، فهرستی از افرادی که اخیرا با تلفن همراه شما تماس گرفته‌اند یا پیامک ارسال کردند را مشاهده کنید و افراد یا شماره تلفن‌های ناخواسته را مسدود کنید.

ویژگی‌ها:

  • گزارش تماس افرادی که در دفترچه تلفن شما هستند.
  • اطلاعات تماس‌های اخیر از جمله شماره تلفن، سن، جنسیت، شغل، آدرس ایمیل و نام شرکت را نشان می‌دهد.
  • نام مخاطبین همراه با عکس آن‌ها در کنارشان نمایش داده می‌شود تا بتوانید فورا با آن‌ها تماس بگیرید.

روش ۹: Whitepages

Whitepages به روش جست‌وجوی معکوس بفهمید یک شماره تلفن متعلق به چه کسی است. این وب‌سایت در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر فرد تماس گیرنده را ردیابی نمی‌کند و فقط به شما می‌گوید یک شماره تلفن متعلق به کیست. می‌توانید از این وب‌سایت برای تعیین اینکه آیا شخصی سعی در هک کردن حساب شما داشته است یا خیر؛ استفاده کنید.

این سایت در پایگاه داده‌های سوابق عمومی و شرکت مخابرات جست‌وجو کرده و دنبال این است که چه کسی با شما تماس گرفته است. یک بخش تلفن‌تاب هم دارد که می‌توانید شماره تلفن‌های یک شرکت خاص یا کسب‌وکار را پیدا کنید. تنها نکته Whitepages این است که همیشه به‌روز نیست.

ویژگی‌ها:

  • جست‌وجوی معکوس برای شماره تلفن
  • Caller ID، قبل از اینکه با یک فرد تماس بگیرید یا تماس ناخواسته‌ای از او داشته باشید؛ اطلاعاتی درباره شماره آن دریافت کنید.
  • خصوصی و ناشناس، اطلاعات شخصی خود را با ابزارهای حفاظت از حریم خصوصی ایمن نگه دارید.

روش ۱۰: Spydialer

Spydialer یک سرویس رایگان است که به شما امکان می‌دهد بدون پاسخ دادن به تلفن یا از دست دادن یک تماس، بدانید چه کسی با شما تماس گرفته است. کار با آن ساده است؛ یک شماره تلفن را وارد می‌کنید و سریعا به شما نشان می‌دهد در آن طرف خط چه کسی است. با Spydialer می‌توانید تصمیم بگیرید که به یک ناشناس جواب بدهید یا خیر و مکان تماس‌گیرنده کجا است.

Spydialer یکی از بهترین افزودنی‌ها برای تلفن همراه شما است. چه یک تلفن خانگی معمولی یا یک تلفن هوشمند!

ویژگی‌ها:

  • وقتی کسی به شما تماس می‌گیرد؛ نام گیرنده را به شما اطلاع داده و فهرستی از تماس‌های ورودی را نشان می‌دهد.
  • به طور خودکار کد منطقه تماس دریافتی را شناسایی کرده و به کاربر نشان می‌دهد.
  • نام کامل تماس‌های فردی را نشان می‌دهد.

اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

همه چیز در مورد رمان رابینسون کروزوئه، نوشته دانیل دفو + روجلدهای خاطره‌انگیز این کتاب

رابینسون کروزوئه رمانی نوشته دانیل دفو است که اولین بار در سال 1719 منتشر شد. این رمان داستان مرد جوانی به نام رابینسون کروزوئه را روایت می‌کند که بر خلاف میل خانواده‌اش راهی دریا می‌شود و در جزیره‌ای متروک در سواحل آمریکای جنوبی غرق…

تراژدی ایگناتس زملوایس: پزشکی که پیشگام شستن دست ها بود

نزدیک به ۱۵۰ سال از اقدامات پیشگامانه لوئی پاستور و رابرت کخ می‌گذرد که به پایه‌گذاری نظریه میکروب بیماری کمک کرده است. با این حال، متقاعد کردن ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای جدی گرفتن شستن دست‌ها هنوز یک چالش است. مراکز کنترل و…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…
منبع pocket-lint
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. روحی می گوید

    این اپ های که شما معرفی کردید بدرد ایران اصلا نمیخوره و کارایی نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.