۱۱ اپلیکیشن اندروید جادویی که نحوه استفاده شما از گوشی هوشمندتان را تغییر می‌دهند

شگفت‌انگیزترین اپ‌های اندرویدی برای تغییر تعامل روزانه با گوشی

0

میلیون‌ها اپلیکیشن در فروشگاه گوگل‌پلی عرضه شده است؛ از بازی‌های اعتیادآور گرفته تا ابزارهایی برای افزایش بهره‌وری شخصی و روش‌هایی برای سفارشی‌سازی تلفن همراه شما.

در این میان، اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که حتی نحوه استفاده و تجربه کاربری شما از گوشی‌تان را به طور کامل تغییر می‌دهند. برخی از این اپ‌ها رابط کاربری را بهبود می‌بخشند؛ برخی دیگر وظایف روزانه و رایج شما را خودکارسازی می‌کنند و برخی از این اپ‌ها هم بهترین ویژگی‌های اندروید را گرفته و بهتر می‌کنند.

در اینجا می‌خواهیم سراغ ۱۱ اپلیکیشن شگفت‌انگیز اندروید برای تغییر سبک تعامل و استفاده از گوشی برویم:

Lynket Browser

رسانه‌های اجتماعی یک روش گرفتن جواب ابهامات و پرسش‌های ما در فضای مجازی هستند ولی همیشه بهترین روش نیستند. خواندن فوری همه مقالات میسر نیست و گاهی اوقات بهتر است چندین مقاله را در صف قرار دهید و بعدا سر فرصت به آن‌ها مراجعه کنید.

این دقیقا کاری است که می‌توانید با اپلیکیشن Lynket Browser انجام دهید. این برنامه، صفحات وب را در پس‌زمینه باز می‌کند و هر زمان که شما نیاز به آن‌ها دارید؛ می‌توانید به طور ساده روی حباب‌های صفحه، آن‌ها را باز کنید.

این برنامه ساده ولی در عین حال مفید است. این اپ با مرورگر وب پیش‌فرض گوشی اندرویدی شما کار می‌کند اما می‌توانید با آپلود خودکار نسخه‌های AMP لینک‌هایی که کلیک کردید؛ سرعت مرور خود را افزایش دهید.

یکی از ویژگی‌های عالی Lynket Browser، گزینه خواندن صفحات در حالت Article است که یک حالت مطالعه شیک و بدون حواشی و تبلیغات و باکس‌های مزاحم را فراهم می‌کند.

این برنامه مدتی است که به‌روز نشده است ولی توسعه‌دهنده‌گان آن وعده دارند سریعا یک نسخه جدید ارائه دهند.

لینک دانلود اپلیکیشن Lynket Browser (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

ویجت‌های اندروید واقعا مفید هستند ولی اگر تعداد زیادی از آن‌ها را نصب کرده باشید؛ به سرعت تمام صفحات گوشی را پر کرده و سرعت دستگاه را کاهش می‌دهند.

اپلیکیشن Popup Widget 3 می‌تواند ویجت‌ها را بررسی و سروسامان و نحوه کارایی آن‌ها را مورد بازنگری قرار دهد. نخست، تمام ویجت‌های انتخابی شما را به کادرهای ۱x۱ در صفحه اصلی تبدیل می‌کند؛ وقتی روی یک کادر ضربه می‌زنید؛ می‌توانید ویجت‌های درون آن را ببینید.

این اپ می‌تواند به راحتی و سرعت بالایی، ویجت‌های زیادی در اختیار شما قرار دهد و نیازی ندارید یک اپلیکیشن را به طور کامل باز کنید تا مثلا آخرین توییت‌ها یا وضعیت آب‌وهوا را بررسی کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Popup Widget 3 (قیمت ۱.۹۹ دلار)

Notepin

اپلیکیشن Notepin آن‌قدر کاری روشن و واضح انجام می‌دهد که تعجب خواهید کرد چرا به طور پیش‌فرض، بخشی از اندروید نیست. به زبان ساده، به شما امکان می‌دهد یادداشت‌هایی ایجاد کنید و سپس آن یادداشت‌ها را یادآوری کرده و در پنل اعلانات خود پین کنید.

این اپلیکیشن اصلا پیچیده نیست ولی قابلیت‌هایی مانند اولویت‌‌بندی یادداشت‌ها یا مرتب‌سازی آن‌ها با رنگ‌ها را دارد. پس از پین کردن یک یادداشت، تا زمانی که از پین خارج نشود؛ در تابلو اعلانات شما قابل مشاهده است.

ذر حالی که برنامه Notepin هیچ کار عجیب یا آینده‌نگرانه‌ای انجام نمی‌دهد ولی به طرز شگفت‌انگیزی کاربردی است و جزو بهترین اپ‌های روزانه کاربران اندرویدی برای افزایش بهره‌وری و سازمان‌دهی محسوب می‌شود.

لینک دانلود اپلیکیشن Notepin (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

MacroDroid

اپلیکیشن MacroDroid مشابه برنامه خودکارسازی معروف اندروید، Tasker است و می‌تواند کارهای روتین روزانه را به یک سری ماکروها تبدیل کند تا به طور خودکار انجام شوند.

MacroDroid موثرتر از Tasker ظاهر شده و منحنی یادگیری فوق‌العاده‌ای دارد تا بتوانید دستورات و وظایف روزانه پیچیده‌تری را خودکارسازی کنید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بالافاصله پس از نصب، استفاده کنید.

حداقل باید دو چیز را تنظیم و پیکربندی کنید؛ کاری که شما باید انجام دهید و عملی که برنامه باید روی اندروید اجرا کند. مثلا، اتصال هدفون می‌تواند کاری باشد که شما انجام دادید و بعد اجرای خودکار برنامه اسپاتیفای و تنظیم سطح صدا کاری باشد که این برنامه انجام می‌دهد.

مثال دیگر، می‌توانید در آخر شب گوشی خود را به حالت Airplane ببرید ولی برای MacroDroid تعریف کرده باشید که وقتی گوشی در این حالت رفت؛ چه کارهایی انجام دهد یا وقتی گوشی در داک خودرو است؛ پیام‌های متنی را با صدای بلند بخواند.

می‌توانید برای تنظیم دقیق شرایطی که باید ماکرو شما اجرا شود؛ محدودیت‌های اختیاری اضافه کنید. ماکروها به همان اندازه که شما نیاز دارید؛ می‌توانند ساده یا پیچیده باشند.

لینک دانلود اپلیکیشن MacroDroid (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

IFTTT

در حالی که نرم‌افزار MacroDroid برای خودکارسازی وظایف دستگاه عالی بود؛ اپلیکیشن IFTTT همان کار را برای سرویس‌های وب انجام می‌دهد. شما با این اپ می‌توانید اپلت‌هایی بسازید که دو یا چند سرویس مبتنی بر وب یا دستگاه شما را از طریق گوشی اندرویدی به عنوان هاب مرکزی به یکدیگر وصل کند.

مثلا می‌توان از IFTTT برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خود یا توییت‌های خودکار، دریافت هشدارهای پیامکی قرار ملاقات‌های گوگل یا دریافت هشدارهای پیامکی درباره کاهش قیمت محصولات که می‌خواهید خریداری کنید؛ استفاده شود.

هنگامی که این برنامه را نصب و مدتی استفاده می‌کنید؛ تعجب خواهید کرد قبلا چگونه بدون IFTTT از گوشی استفاده کردید.

لینک دانلود اپلیکیشن IFTTT (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

Full Screen Gestures

نسخه‌های جدید اندروید دارای ژست‌های حرکتی بسیار خوبی هستند ولی شاید تصور کنید این ژست‌های حرکتی محدود و کم هستند. این ژست‌های حرکتی فقط در بخش پایینی صفحه کار می‌کنند و کار بیشتری جز ناوبری‌های ساده انجام نمی‌دهند.

اما اپلیکیشن Full Screen Gestures می‌تواند این محدودیت‌ها را پایان دهد و شما از ژست‌های حرکتی در هر نقطه‌ای از صفحه گوشی از جمله لبه‌های چپ و راست، بالا و پایین نمایشگر استفاده کنید. همچنین، به شما اجازه می‌دهد دو عملکرد را به هر کناره گوشی اختصاص دهید. مثلا، یکی برای کشیدن انگشت کوتاه و دیگری برای کشیدن انگشت طولانی!

این گزینه‌های اضافی به شما امکان می‌دهند صدا را کنترل کنید؛ دستیار گوگل اسیستنت را راه‌اندازی کنید و چراغ قوه را روشن خاموش کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Full Screen Gestures (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

MightyText

اگر با واتساپ دسکتاپ یا وب می‌توانید پیام‌های واتساپ را بدون نیاز به گوشی و روی پی‌سی مشاهده و ارسال و دریافت کنید؛ ابزار SMS Text Messaging از برنامه MightyText به شما اجازه می‌دهد روی پی‌سی پیامک (SMS) ارسال و دریافت کنید.

این برنامه از طریق یک افزونه مرورگر با پی‌سی‌های لینوکسی، ویندوزی و مک سینک می‌شود و شما می‌توانید به طور کامل به پیامک‌های خود روی یک نمایشگر بزرگ‌تر دسترسی داشته باشید. می‌توانید SMS جدید را بخوانید؛ پاسخ دهید یا اینکه یک SMS جدید بفرستید. حتی می‌توانید اعلان دریافت پیامک‌ها را روی هر برنامه دیگری بخواهید و به تماس‌ها پاسخ دهید؛ به گونه‌ای که شاید دیگر کمتر به گوشی نیاز پیدا کنید.

در نسخه رایگان با محدودیت ماهیانه ارسال SMS روبرو هستید؛ بنابراین اگر تصور می‌کنید در طول ماه باید زیادی پیامک ارسال کنید؛ بهتر است اپ دیگری را امتحان کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن MightyText (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

Universal Copy

کپی و پیست کردن در دستگاه‌های اندرویدی خوب است؛ به شرط اینکه کار کند. در بسیاری از اپلیکیشن‌ها از این ویژگی پشتیبانی نمی‌شود یا برخی وب‌سایت اجازه عملیات کپی و پیست را نمی‌دهند.

با اپلیکیشن Universal Copy می‌توانید تقریبا هر چیزی را از هر برنامه‌ای کپی و پیست کنید؛ حتی یک متن درون تصویر. این اپلیکیشن با اندروید یکپارچه شده و تنها کاری که باید انجام دهید؛ دادن مجوزهای دسترسی مربوطه است تا بتوانید هر متنی را درون هر اپی کپی و در جای دیگری پیست کنید.

هر بار با استفاده از لینک درون نوار اعلان‌ها می‌توانید این برنامه را اجرا کرده و با یک فشار زیاد انگشت روی متن، آن را کپی یا حالت اسکن را فعال کنید که متن درون تصویر را پیدا می‌کند.

لینک دانلود اپلیکیشن Universal Copy (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

Sesame

اپلیکیشن Sesame یک ابزار جست‌وجوگر جهانی و یک میانبر عالی است. این برنامه آن‌قدر خوب کار می‌کند که می‌تواند پراستفاده‌ترین برنامه اندروید شما شود.

Sesame می‌تواند تقریبا در تمام اپلیکیشن‌های دیگر شما جست‌وجو کرده و پیام‌های Slack یا پلی‌لیست Spotify را در صفحه اصلی نشان دهد. همچنین، می‌تواند میانبرهایی برای ویژگی‌های خاص برخی اپ‌ها بسازد. چه بخواهید مسیر روزانه خود برای رسیدن به محل کار را آپلود کنید یا امتیازهای روزانه تمرینان ورزشی خود را بررسی کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Sesame (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)

Nova Launcher

به طور کلی، بهترین روش برای سفارشی‌سازی گوشی اندرویدی خود، نصب یک لانچر جدید است. تعداد زیادی اپلیکیشن لانچر برای اندروید وجود دارد که بهترین آن برنامه Nova است.

اپلیکیشن Nova کوچک، سریع، پایدار با بی‌نهایت قابل تنظیم است. تنظیمات پیش‌فرض عالی هستند اما دارای ویژگی‌های اضافی است که ممکن است درباره آن‌ها اطلاعات زیادی نداشته باشید. مانند تنظیمات پشتیبانی از بسته‌های آیکون تا توانایی تغییر اندازه هر ویجت.

شما می‌توانید ژست‌های حرکتی داخلی اندروید را تنظیم کنید و سراغ تنظیمات پیشرفته و پیمایش‌ها یا راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها با تک ضربه‌ها، سوایپ‌ها و پینچ‌ها را همگی با این برنامه تغییر دهید.

لینک دانلود اپلیکیشن Nova Launcher (رایگان)

Super Status Bar

اندروید به قابلیت شخصی‌سازی بسیار زیاد معروف است ولی معمولا کاربران از تنظیم و سفارشی‌سازی نوار وضعیت (status bar) غافل هستند. اپلیکیشن Super Status Bar می‌تواند نوار وضعیت اندروید را به طور کامل زیر و رو کند.

با این اپ می‌توانید میزان روشنایی یا میزان صدا را با کشیدن انگشت روی لبه بالای صفحه تنظیم کنید. می‌توانید برای دریافت پیش‌نمایش پیام‌ها و اعلان‌های دریافتی، علامت‌هایی تنظیم کنید.

تنظیم ژست‌های حرکتی در نوار وضعیت، وضعیت عمر باتری و کلی تنظیمات دیگر با این برنامه قابل سفارشی‌سازی است.

لینک دانلود اپلیکیشن Super Status Bar (رایگان، پرداخت درون برنامه‌ای)


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

این معماری‌های بسیار عجیب و در مواردی هراس‌انگیز دوران سوسیالیسم در روسیه و کشورهای اقماری آن

شوروی و سوسیالیست‌ها هم برای خود سبک معماری خاصی داشتند. در مواردی باشکوه، در مواردی خشن و در معدودی موارد مفهومی و زیبا.چیز جالب در آنها هدف ساخت آنها بود: بزرگداشت مبارزات میهنی و پیشرفت‌هایی که در سایه دولت‌های چپ به دست آمده بودند.…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…
منبع makeuseof
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.