لیزر بیماری های نشیمنگاه

0

رپورتاژ

امروزه بسیاری از افراد به دلیل رعایت نکردن یک سری رژیم های غذایی و رفتاری,دچار بیماری های مختلف نشیمنگاهی می شوند که خوشبختانه روش های درمانی که امروزه ایجاد شده اند می توانند در مدت بسیار کوتاهی و بدون داشتن درد و خونریزی این مشکل را به طور کامل برطرف کنند.در حال حاظر بهترین کاری که می توانید انجام دهید,لیزر است که بیش از 90% افراد همین کار را می کنند و این حجم از محبوبیت نشان دهنده مزیت های بسیار زیاد لیزر است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

شایع ترین بیماری های نشیمنگاه

یک سری از بیماری ها هستند که نسبت به سایرین,بیشتر افراد را درگیر می کنند و به همین خاطر باید مراقب باشید که در دامشان نیوفتید.برای مثال بواسیر و شقاق از جمله مواردی هستند که شباهت هایی به یکدیگر دارند و از آن طرف هم تقریبا 70% افراد دچارشان می شوند.نکته مثبت که در رابطه با درمان بواسیر و شقاق می توانیم بگوییم این است که هر دو دقیقا به یک شکل لیزر می شوند و از طرفی دیگر احتمال بازگشت بیماری وجود ندارد.

بیماری هموروئید که در ایران با نام بواسیر شناخته می شود,خود بر اساس محل تشکیل به دو نوع داخلی و بیرونی تقسیم می شود که هر کدام از آنها یک سری علائم مخصوص به خودشان را دارند.برای مثال بواسیر داخلی در اغلب مواقع همراه با درد بوده و از طرفی دیگر درد ندارد و اگر یک لحظه متوجه شدید که درد هم دارید,باید به پزشک متخصص مراجعه کنید! چرا که ممکن است هر دو نوع بواسیر را به شکل همزمان داشته باشید یا اینکه محل بیماری عفونت کرده باشد.

اما برای بواسیر خارجی قضیه به طور کامل برعکس می باشد و بیمار درد به نسبت زیادی را می بایست تحمل کند که خوشبختانه در روزهای ابتدایی به حدی کم است که اذیت نخواهید شد.اما پیشنهاد می کنیم که حتما با یک پزشک حاذق صحبت کنید که در همان اوایل بیماری اقدام به درمان کند و دیگر اذیت نشوید.

کیست مویی (سینوس پیلونیدال)

قطعا بسیاری از شما دوستان نام این بیماری شنیده اید و می دانید که می تواند در بسیاری از نقاط بدن از جمله مقعد به وجود بیاید.درمان کیست مویی یا همان سینوس پیلونیدال هم دقیقا مانند شقاق و بواسیر بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.البته یکی از معایب کیست مویی این است که معمولا درد زیادی دارد و همچنین ممکن است در اثر پوشیدن لباس های تنگ و پلیمری,شدت آن افزایش پیدا کرده و دچار حساسیت شوید.

فیستول

فیستول یکی از بیماری های نشیمنگاه می باشد که ممکن است بسیاری از شما دوستان نام آن را نشنیده باشید و اصلا ندانید دقیقا چی است.فیستول به بیماری گفته می شود که یک منفذ دو سر باز یا یک سر باز بین دو نقطه از بدن تشکیل می شود و معمولا هم داخل آن منفذ چرک و مواد اضافی جمع خواهد شد.فیستول اغلب به دلیل بیماری آبسه مقعدی به وجود می آید و می توان گفت که 80% این احتمال وجود دارد که بعد از خالی کردن آبسه دچار این بیماری شوید.در نظر داشته باشید که درمان تمام موارد گفته شده بدون درد بوده و تنها ممکن است در حین خالی کردن آبسه کمی سوزش داشته باشید که کاری برای این مورد نمی توان کرد.

دلایل ابتلا به بیماری های آنورکتال

بسیاری از افراد در ابتدا این سوال را پزشک می پرسند که اصلا به چه دلیل دچار شقاق یا بواسیر شده اند و چه کارهایی باید انجام دهند که دیگر این مشکل به وجود نیاید؟ در جواب باید بگوییم که خوشبختانه دلایل ابتلا به بیماری های مقعدی شباهت بسیار زیادی به یکدگیر دارند و اگر شما موارد زیر را رعایت کنید به احتمال بسیار زیاد مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد :

  • از نشستن یا ایستادن برای مدت طولانی جدا خودداری فرمائید که این کار می تواند فشار زیادی به نواحی تحتانی بدن وارد کند.
  • خوردن غذاهای آماده مانند کنسروها و فست فودها که معمولا از روغن و مواد اولیه بی کیفیت تشکیل می شوند می تواند به مرور زمان مشکلات زیادی از جمله یبوست و اسهال برای افراد به وجود بیاورد که این دو از اصلی ترین علل به وجود آمدن بواسیر به حساب می آیند.
  • زمانی که دچار یبوست شده اید,نباید برای دفع فشار زیادی به خودتان وارد کنید و سعی داشته باشید تا با خوردن ملین ها (مانند روغن زیتون) و نوشیدن آب کاری کنید که مدفوع تا حد امکان نرم شود و سپس اقدام کنید.
  • خانم های باردار به طور کلی فشار درون شکمی بالایی دارند و به همین خاطر نباید کارهای سنگین انجام دهند یا دچار استرس شوند.
  • برخی از افراد برای جلوگیری از بیماری یا درمان آن اقدام به فروش یک سری محصولات گیاهی می کنند که قیمت پایینی دارند (در حد 200 – 400 هزار تومان) که باید بگوییم این موارد تنها برای درمان مقطعی بیماری کاربرد دارند و نباید چندان به آنها دلخوش باشید.

روش های درمان

برای درمان بیماری های نشیمنگاه شما می توانید چندین روش به کار ببرید که برخی از آنها دوره ای هستند و برخی دیگر معایب به نسبت زیادی دارند.برای مثال دوستانی هستند که روش های درمان خانگی پیشنهاد می کنند و باید بگوییم که این موارد تنها برای حالت ضعیف بیماری کاربرد دارند و یک جورایی برای کنترل به کار می روند.اما اگر متوجه شدید که چندین هفته از بواسیر یا شقاق گذشته است و مقدار خونریزی/درد به حد زیادی رسیده,دیگر باید به فکر روش های دیگر از جمله لیزر و جراحی باشید.

در جراحی سنتی بیمار درد و خونریزی خواهد داشت و از طرفی دیگر حدود 2 ساعت زمان می برد تا به طور کامل به اتمام برسد.همچنین بعد از انجام این کار هم باید از مسکن ها استفاده کنید که تا حدی دردتان کاهش پیدا کند و نیاز است که 15 الی 30 روز در خانه استراحت داشته باشید که این زمان برای افراد شاغل چندان جالب به نظر نمی رسد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.