استخر بادی

0

رپورتاژ

استخر بادی از محبوب ترین محصولات بادی است که برای تفریحات آبی تمامی سنین تولید شده است تا بتوانید با تهیه و راه اندازی آن ها در خانه حوضچه های آبی بی نظیری را داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن ها آب تنی کرده و لحظات شاد و دلچسبی را رقم بزنید . استخر های بادی تنوع بسیار بالایی را دارند و برای استفاده تمامی سنین و حتی بزرگسالان طراحی شده اند . از این رو می توان گفت که استخر های بادی بسته به ابعاد و ساختاری که دارند برای رده های سنی مشخصی طراحی شده اند و می توانند فضای ایده آلی را برای آب تنی و آب بازی آن ها فراهم کنند . در ادامه همراه ما باشد تا بیشتر با استخر بادی آشنا شده و مدل های مختلف آن ها و ویژگی و خصوصیاتشان را بهتر بشناسید .

نحوه ساخت و دوام استخر بادی

ساخت و تولید استخر های بادی  با استفاده از لایه های ضخیم pvc انجام می شود که تولید کنندگان با در نظر داشتن نوع استخر و ابعاد آن ، ممکن است از لایه های ضخیم تر و یا نازک تر پی وی سی استفاده کنند . این جنس جدا از کیفیت بسیار خوبی که دارد ، بسیار زیبا بوده و مدل های چرمی ، شفاف و رنگی آن که در برخی از مدل ها طرح های چاپی بر روی لایه های پی وی سی نقش بسته است ، موجب شده تا استخر های بادی را با اشکال مختلف و بسیار زیبا داشته باشیم .

لایه های پی وی سی انعطاف پذیر بوده و یکی از بهترین مواد ها برای ساخت محصولات بادی می باشد . از سوی دیگر ضد آب بودن این جنس و دوام عالی آن در برابر رطوبت و البته فشار و تحمل وزن خوب باعث شده است تا برای ساخت استخر بادی گزینه مناسبی باشد . به همین علت نیز می بینیم که تمامی استخر های بادی از این جنس ساخته شده اند . پی وی سی نرم و انعطاف پذیر بوده ، ضد حساسیت است و طول عمر بالایی دارد . دوام بالای آن نیز باعث شده است تا استخر بتواند وزن آب را تحمل کند .

انواع استخر بادی

استخر های بادی از نظر ساختاری و رده سنی به سه دسته استخر بادی بزرگسال ، نوزاد ، کودک و نوجوان تقسیم می شود که تولید کنندگان با توجه به رده سنی مصرف کنندگان استخر ها را در ابعاد مختلف و با طراحی های مختص به هر رده سنی تولید کرده است . به عنوان مثال استخر های بادی بزرگسال ابعاد بزرگ تر و عمق بیشتری را دارند و همچنین شاید طراحی ساده تر ولی مقاوم تر را داشته باشند .

استخر های بادی نوزاد معمولا ایمن تر بوده و از ویژگی هایی همچون کف مواج و بادی برخوردار هستند . استخر های بادی کودک نیز بسته به علاقه زیادی که به استخر ها دارند ، در تنوع بسیار بالا تولید شده اند که ممکن است از ویژگی های مضاعف همچون داشتن آبپاش ، سایه بان ، سرسره بادی و … برخوردار باشند و به صورت مجموعه تفریحات آبی تولید شده باشند .

بهترین برند های تولید کننده استخر بادی

برای اینکه به استخرهای بادی با کیفیت و با دوامی دسترسی داشته باشید و آن ها را انتخاب و استفاده کنید ، شاید بهتر باشد که بهترین برندهای تولید کننده استخر بادی را بشناسید تا بتوانید با خیالی راحت از نظر کیفیتی ، از آن ها استفاده کنید . از بهترین برند های تولید کننده استخر بادی می توان به برند هایی همچون اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم اشاره کرد . تمامی برند های نام برده خارجی بوده و به عنوان یک مارک اصلی در ساخت استخربادی فعالیت دارند . بنابراین می توان گفت که محصولات این برند ها استخر های بادی اورجینال خواهند بود .

شرکت اینتکس بیش از هر برند دیگری محبوب بوده و بزرگترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا نیز می باشد . به دنبال آن شرکت بست وی نیز از دیگر برند های پر فروش و از رقبای اصلی شرکت اینتکس می باشند که محصولاتی با کیفیت را تولید کرده اند . هر دو برند آمریکایی هستند و تولیدات آن ها در چین انجام می شود . در کنار این دو برند ، برند های اینتایم و جیلونگ می باشند که تولیدات موفقی را در ساخت استخر بادی دارند که محصولاتی بی نظیر ، زیبا و با دوام را تولید کرده اند .

راه اندازی استخر بادی و استفاده از آن

استفاده و راه اندازی از استخر های بادی بسیار ساده و آسان است ، این ویژگی بسیار خوب باعث شده است تا استخر های بادی طرفداران بسیار زیادی را داشته باشند . به طوریکه حتی کودکان نیز می تواند استخر های بادی خود را به سادگی راه اندازی کنند . برای اینکه در راه اندازی محصولات بادی اذیت نشده و خسته نشوید ، پیشنهاد می کنیم که از پمپ های باد استفاده کنید .

به طور حتم در بدنه تمامی استخر های بادی بسته به نوع محصول یک یا تعدادی دریچه باد قرار داده شده است  که به سادگی قابلیت دیده شدن را دارد . پس از یافتن می توانید به سادگی استخر را با استفاده از پمپ ها که نازل های مختلفی دارند ، محصول را راه اندازی کنید . انتخاب نوع پمپ سلیقه ای می باشد . بهتر است که برای راه اندازی حتما محل مناسب و تمیزی را برای راه اندازی در نظر بگیرید .

تفاوت استخر بادی با استخر ایزی ست

نوعی از استخر های بادی طراحی شده اند که آن ها را با نام استخر ایزی ست می شناسیم . با توجه به تفاوتی که میان آن با استخر های بادی معمولی وجود دارد ، در این بخش به صورت مختصر به تفاوت این دو استخر بادی خواهیم پرداخت . در ابتدای مطلب در رابطه با استخر های بادی و ساخت آن ها توضیحاتی ارائه گردیده است که به صورت کامل با آن ها آشنا شده اید . ولی یک نمونه از استخر های بادی نیز ساخته شده اند که به واسطه ساختار متفاوت و البته ابعاد بسیار بزرگتری که نسبت به استخر های بادی معمولی دارند ، می توان آن ها را در دسته بندی استخر ایزی ست نیز قرار داد .

این نوع از استخر ها برخلاف استخر های دیگر تنها از لبه بادی تشکیل شده اند و بخش های دیواره و کناری آن غیر بادی بوده و عمدتا از برزنت و پی وی سی چند لایه ساخته شده اند . راه اندازی این استخر ها به مراتب راحت بوده و حلقه بادی آن تنها نیاز به راه اندازی دارد ، پس از آن می توانید استخر را با آب پر کرده و به صورت اتوماتیک شاهد راه اندازی استخر های ایزی ست باشید ، نام این نوع از استخر ها نیز به دلیل سهولت در راه اندازی اینگونه یعنی ایزی ست نام گذاری شده است .

استخر بادی و قابلیت تبدیل به استخر توپ

از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های بادی دارند ، قابلیت تبدیل شدن و استفاده به عنوان استخر توپ می توان اشاره نمود . بدین صورت که شما می توانید بر اساس نیاز کودکان داخل استخر را به جای آب ، با توپ های رنگی پر کنید . این توپ های رنگی را می توانید از بازار و اسباب بازی فروشی ها و حتی از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و داخل استخر را با توپ های رنگی پر کنید . بهتر است که از توپ های بدون پلیسه استفاده کنید . این ویژگی استخر های بادی می تواند به کودکان اجازه دهد تا در فصول سرد سال نیز این استخر ها را باد کرده و از آن ها در داخل خانه به عنوان استخر توپ استفاده کنند .

مراقبت ها و تعمیرات استخر بادی

نکته ای که در رابطه با استخر بادی مطرح است ، مراقبت صحیح و درست از آن ها می باشد ، همانطور که می دانید و در بخش های قبلی اشاره شد ، استخر های بادی محصولاتی هستند که از لایه های پی وی سی ساخته شده اند ، این در حالی است که پی وی سی ها طول عمر بالایی را دارند و دوام و استحکام آن بسیار بالاست ، ولی با توجه به طراحی لایه لایه و ساختار بادی این محصولات ، لاجرم برای تولید استخر بادی از لایه های نازک پی وی سی استفاده شده است که در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به سادگی سوراخ می شود .

بنابراین بایستی حتما از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه و البته برخود استخر با دیوار یا سطح زمینی زبر است می تواند منجر به آسیب دیدن آن شود . موارد دیگری همچون حرارت های زیاد ، باد کردن بیش از اندازه بدنه و یا استفاده از پمپ های باد و کمپرسور های باد که قدرت بالایی دارد ، وارد شدن فشار بیش از حد ، کشیدگی ، چنگ زدن ، گاز گرفتن و … می تواند به سادگی موجب آسیب دیدن استخر بادی شود .

با این حال شرکت های سازنده بزرگی همچون اینتکس و بست وی با در نظر داشتن این خصوصیات ، برای برطرف کردن نگرانی مشتریان ، برچسب های تعمیراتی را برای رفع آسیب دیدگی ها و سوراخ های جزئی طراحی کردند تا بتوانید با استفاده از ان ها به بهترین شکل بدنه استخر را تعمیر کرده و مجدد از آن ها استفاده کنید . حتی برای تعمیرات می توانید از نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس کمک گرفته و محصولات آسیب دیده خود را برای تعمیرات تحویل فروشگاه اینتکس بدهید .


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.