استلانتیس کرایسلر از سال ۲۰۲۸ فقط روی خودروهای تمام الکتریکی متمرکز خواهد شد

برنامه بازسازی و سرمایه‌گذاری برند کرایسلر برای احیای دوباره فروش در اروپا و امریکا

0

برند خودروسازی تازه متولد شده استلانتیس کرایسلر که می‌خواهد با خودروی مفهومی Airflow در نمایشگاه CES امسال شرکت می‌کند؛ تا سال ۲۰۲۸ بر خط تولید خودروهای تمام برقی خود متمرکز شود.

مدیر اجرایی این خودروسازی امریکای شمالی با اعلام این خبر، تاکید دارد که این برند سراغ عرضه خودروهای کاربردی می‌رود و اولین خودروی الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ وارد بازار می‌کند ولی به تدریج خودروهای برقی بیشتری را به خط تولید خود اضافه کرده و خودروهای بنزینی را کنار می‌گذارد.

مدیر اجرایی استلانتیس کرایسلر می‌گوید: «ما در حال تغییر کامل نمونه کارها برای کرایسلر بین سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۸ و پس از آن هستیم.» به گفته او، کرایسلر دنبال تغییر طراحی و بازسازی خود است و می‌خواهد یک زبان طراجی جدید مطابق اهداف برند خود خلق کند.

برند استلانتیس کرایسلر از ادغام دو برند معروف دنیای خودروسازی، پژو فرانسوی (Peugeot) و فیات کرایسلر ایتالیایی-آمریکایی (Fiat Chrysler) در تیرماه امسال به وجود آمده است. فیات کرایسلر اولین بار در اواسط دهه ۱۹۳۰ از نام Airflow برای یک خودروی سدان شیک و ساده خود استفاده کرد.

استلانتیس کرایسلر در جولای گذشته اعلام کرد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۳۰ میلیارد یورو (۳۳.۸۷ میلیارد دلار) برای برقی کردن خطوط تولید خود سرمایه‌گذاری می‌کند. آلفاورمئو (Alfa Romeo) اولین برند این خودروسازی در امریکای شمالی است که از قرار، در سال ۲۰۲۷ خودروهای تمام الکتریکی روانه بازار می‌کند.

این خودروسازی می‌گوید بیش از ۷۰ درصد فروش در اروپا و ۴۰ درصد فروش در ایالات متحده را هدف قرار داده است و خودروهای آن‌ها دارای سطح آلایندگی کم هستند یا با باتری کار می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند تا سال ۲۰۳۰ خودروهای هیبریدی الکتریکی تولید کنند.

براساس گفته‌های پیشین استلانتیس کرایسلر، خودروهای برقی این شرکت براساس ۴ پلتفرم الکتریکی توسعه داده می‌شوند و با یک بار شارژ می‌توانند مسافتی از ۵۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر را طی کنند. مدیر اجرایی کرایسلر می‌گوید اکثر خودروهای نسل جدید آن‌ها روی پلتفرم بزرگ EV ساخته می‌شوند.

بازسازی و ارتقای مدل‌های موجود

به گفته مدیرعامل استلانتیس کرایسلر، هریک از برندهای خودرویی این شرکت طی ۱۰ سال آینده، سرمایه‌گذاری‌هایی را دریافت می‌کنند تا خود را در بازار ثابت کنند.

مثلا، برند خودرویی کرایسلر فراتر از سدان‌های سری ۳۰۰ و مینی ون‌های Pacifica خواهد بود و شامل خودروهای جدیدی در رده‌های تازه است. کرایسلر سال گذشته بیش از ۱۱۵ هزار خودرو در ایالات متحده فروخته است که بیشتر آن‌ها سدان ۳۰۰ و پاسیفیکا بودند. این مقدار فروش با ۶۵۰ هزار خودروی فروخته شده در سال ۲۰۰۵ فاصله زیادی دارد که شامل خط تولید خودروهای اسپرت کراس‌فایر، خودروی جمع‌وجور PT Cruiser و خودروی Sebring نیز می‌شد.

براساس گزارش موسسه تحقیقاتی AutoForecast Solutions، کرایسلر به تولید سدان ۳۰۰ در دسامبر ۲۰۳۰ پایان می‌دهد و تولید خودروی Airflow خود را در جولای ۲۰۲۴ در کارخانه Belvidere ایلینوی آغاز خواهد کرد. هنوز کرایسلر این اخبار را تایید نکرده است.

مدل‌های کوجود از این برند نیز بازسازی‌ها و بازطراحی‌های جزئی برای بهبود تجربه کاربری خواهند داشت. از جمله تنظیمات صندلی و ادغام فناوری‌ها و به‌روزرسانی نرم‌افزارهای سرگرمی و ناوبری یا اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، دستیار صوتی، تجارت الکترونیک و خدمات پرداخت را در مدل‌های فعلی شاهد خواهیم بود.

مدیر اجرایی کرایسلر می‌گوید در ۱۰ سال گذشته روی این برند سرمایه‌گذاری خوبی انجام نشده است و بخشی از کارهای آینده آن‌ها، بازسازی و احیای برندینگ تجاری کرایسلر برای محصولات و تجربه مشتری است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

نمونه‌هایی از تغییر دکوراسیون‌های زیبا و اقتصادی

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

طراحی‌ها و معماری‌های نبوغ‌آمیز و عالی که باید تحسین‌شان کرد

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…
منبع money.usnews
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.