سریال های 2022 جدید – فهرست کامل و توضیحات سریال

0

در شرایطی که برای دیدن بهترین سریال ها و فیلم‌های سال 2022 هنوز باید ماه‌های منتظر بمانیم، موج اولیه سریال‌ها 2022 آمده‌اند که از نظر کمی اتفاقا کم هم نیستند. برخی از آنها اتفاقا از نظر سرگرم‌کنندگی بد نیستند و برخی هم علاوه بر سرگرم‌کنندگی محتوای قابل تاملی دارند.

سریال The Afterparty

سریال های 2022 جدید

شبکه: Apple TV

داستان در مورد تجدید دیدار چند همکلاسی در دوران دبیرستان است. داستان قتلی که در طول یک شب روی داده در هر یک از اپیزودها از زاویه‌ی دید شخصیت‌های مختلف بازگو می‌شود و هر یک از آن‌ها فرمت بصری و ژانر متفاوتی خواهد داشت.

سریال Suspicion 

شبکه: Apple TV

داستان در یکی از شب‌های شهر لندن آغاز می‌شود که پسر جوانی در یک هتل، در حال رفتن به سمت اتاق خود است. از هر راهرویی که عبور می‌کند، افرادی پشت سر او راه میفتند و او را تعقیب می‌کنند؛ افرادی که ماسک‌های عجیب و غریبی دارند. ناگهان در اقدامی غیرمنتظره، این خلافکاران پسر جوان را بیهوش می‌کنند و به‌واسطه‌ی یک چمدان، او را می‌ربایند. خیلی زود مشخص می‌شود که این پسر بخت‌برگشته، فرزند یکی از غول‌های رسانه‌ای مشهور آمریکا به نام کاترین نیومن یعنی لئونارد است و اتفاق خیلی مهمی در انگلیس محسوب می‌شود؛ اتفاقی که می‌تواند پیامدهای بدی برای این کشور داشته باشد.

پنج انگلیسی عادی متهم به ربودن پسر یک غول رسانه ای برجسته آمریکایی هستند. آنها برای اثبات بی گناهی خود وارد مسابقه ای ناامیدانه با زمان می شوند، اما آیا کسی آنها را باور می کند – و آیا آنها حقیقت را می گویند؟

سریال Severance 

شبکه: Apple TV

مارک رهبری تیمی از کارکنان اداری را برعهده دارد که خاطرات آنها از طریق جراحی بین زندگی کاری و شخصی آنها تقسیم شده است. وقتی یک همکار مرموز بیرون از محل کار ظاهر می شود، سفری را برای کشف حقیقت در مورد شغلشان آغاز می کند.

سریال Pivoting 

شبکه: FOX

وقتی روانشناسان توصیه می کنند که هیچ تصمیم بزرگی نگیرید، سه دوست دقیقاً همین کار را انجام می دهند و زندگی خود را در تلاش برای یافتن خوشبختی در حالی که هنوز فرصت وجود دارد، تغییر می دهند و چالش میانسالی را که هرگز ندیده بودند، انجام دهند.

سریال Astrid and Lilly Save the World

شبکه: Syfy

دبیرستان زمانی که شما متفاوت هستید به اندازه کافی سخت است، اما وقتی Astrid و Lilly به طور تصادفی دریچه ای را به یک بعد هیولاهای عجیب و غریب باز می کنند، بسیار پیچیده تر می شود.

سریال Good Sam

شبکه: CBS

داستان یک جراح با استعداد را دنبال می کند که پس از اینکه رئیس مشهور او به کما می رود، نقش رهبری او را پذیرفته است.

سریال The Cleaning Lady

شبکه: FOX

داستان یک پزشک باهوش کامبوجی که برای یک معالجه پزشکی به ایالات متحده می آید تا پسرش را نجات دهد، اما وقتی سیستم شکست می خورد، او از حیله گری و هوش خود برای مبارزه استفاده می کند و به دلایل درستی قانون را زیر پا می گذارد.

سریال How I Met Your Father 

شبکه: Hulu

داستان سوفی و گروهی از دوستان صمیمی‌اش که می‌خواهند جایگاه خود در دنیا را کشف کرده و در عصر اپلیکیشن‌ها معنی عشق را جست و جو کنند.

سریال The Gilded Age

شبکه: HBO Max

کری کان در این سریال نقش برتا راسل را بازی می‌کند که زنی از طبقه‌ متوسط جامعه است. زمانی‌که راسل درصدد جلب توجه همسرش جورج، یک نابغه‌ مالی و پسر یک تاجر بزرگ بر می آمد، غرایز درونی خود را دنبال کرده و حالا قاطعانه تصمیم دارد تا با استفاده از پول‌هایش وارد جامعه‌ای شود که اصلاً تغییرات را برنمی‌تابد. سریال «عصر طلایی» که وقایع آن در نیویورک ۱۸۸۰ جریان دارد، روزگارِ تحولات عظیم اجتماعی، ثروت‌های کلان به دست آمده و از کف رفته و کاخ‌های بسیار بزرگ را به تصویر می‌کشد. این سریال ماجراهای ماریان بروک، فرزند جوان و بی‌تجربه‌ یک خانواده‌ی محافظه‌کار را دنبال می‌کند که مبادرت به نفوذ در خانواده‌ی ثروتمندی تحت تسلط یک سرمایه‌دار راه‌آهنِ ظالم با نام «جورج راسل»، فرزند عیاش و در اختیارش «لاری» و همسر جاه‌طلبش «برتا» می‌کند. ماریان در آستانه‌ی تجربه‌ دنیای کاملاً جدیدی است که ناگهان در مقابلش ظاهر می‌شود.

وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال «عصر طلایی» برعهده تیم تولید سریال دانتون ابی یعنی جولین فلوز، گرث نیم، دیوید کراکت و مایکل انگلر است که کارگردانی آن را نیز بر اساس فیلمنامه‌ای از فلوز انجام می‌دهند. جولین فلوز در سال ۲۰۰۲ برای نگارش فیلمنامه‌ی فیلم «گاسفورد پارک» برنده‌ جایزه‌ی اسکار و نامزد جایزه‌ گلدن گلوب شد و جوایز بسیاری از جمله اِمی و گلدن گلوب را در کارنامه دارد.

سریال From 

شبکه: Epix

روایت رمز و راز یک شهر کابوس وار در آمریکای میانه که همه کسانی را که وارد می شوند به دام می اندازد.

سریال Power Book IV: Force

شبکه: Starz

داستان فردی به نام تامی که روابط خود را با همگان قطع می کند و نیویورک را برای همیشه ترک و خاطرات آنجا را در صندوقچه یادگار خود قرار می دهد.

سریال Bestseller 

شبکه: Amazon

رمان نویسی که با عدم حق نویسندگی مواجه است، با نویسنده ای نوظهور آشنا می شود. او که ناامید شده است تصمیم می گیرد از داستان او برای رمان بعدی خود استفاده کند.

سریال Peacemaker 

شبکه: HBO Max

منشأ ابرقهرمان DC آنقدر وقف صلح جهانی است که او آماده است برای دستیابی به آن از زور اسلحه استفاده کند.

سریال Archive 81

شبکه: Netflix

کارمند بایگانی که برای بازسازی مجموعه ای از نوارها استخدام شده است، خود را در حال بازسازی کار یک فیلمساز و تحقیق او در مورد یک فرقه خطرناک می بیند.

سریال The Curse

شبکه: Channel 4

داستان جنایی کمدی در لندن در اوایل دهه 1980 اتفاق می‌افتد و به دنبال گروهی از کلاهبرداران خرده پا ناامید است که از طریق حماقت و قضاوت ضعیف خود را درگیر یکی از بزرگترین سرقت‌های طلا در تاریخ می‌دانند.

سریال Inventing Anna

شبکه: Netflix

در این سریال یک ژورنالیست در مورد پرونده «آنا دلوی» تحقیق می‌کند، زنی آلمانی که دل و ثروت اهالی نیویورک را با هم ربود. اما آیا آنا بزرگ‌ترین زن کلاهبردار نیویورک است، یا اینکه او فقط پرتره‌ای از رؤیای آمریکایی است؟

سریال This Is Going to Hurt 

شبکه: BBC

این نمایش که در بخش زایمان با همه شادی و اوج دل انگیزش، اما همچنین پایین‌ترین حالت غم‌انگیزش تنظیم می‌شود، تصویری بی‌رحمانه صادقانه از زندگی یک پزشک جوان ارائه می‌دهد.

سریال Chloe 

شبکه: BBC

داستان فردی به نام کلویی که هنوز با مادرش زندگی و به صورت تفریحی کار میکند. وی خود را با زندگی‌های بی‌نقص موجود در اینستاگرام مقایسه و از سر اجبار یک حساب مجازی باز می کند که …

سریال Reacher

شبکه: Amazon

جک ریچر به جرم قتل دستگیر شد و اکنون پلیس به کمک او نیاز دارد. بر اساس کتاب های لی چایلد.

سریال Murderville 

شبکه: Netflix

به “موردویل” خوش آمدید، یک سریال جدید با بازی ویل آرنت در نقش یک کارآگاه که در هر قسمت باید یک قتل را با یک ستاره مهمان مشهور جدید به عنوان شریک زندگی خود حل کند. نکته مهم این است: به ستاره مهمان هرگز فیلمنامه ای داده نمی شود، بنابراین آنها باید مسیر خود را از طریق پرونده بداهه بسازند.

سریال In from the Cold

شبکه: Netflix

داستان یک مادر مجرد آمریکایی که به عنوان یک جاسوس سابق روسی در معرض نمایش قرار می گیرد، لذا باید زندگی خانوادگی و مهارت های منحصر به فرد تغییر شکل را در نبرد با یک دشمن موذی انجام دهد.

سریال Feria: The Darkest Light

شبکه: Netflix

دو خواهر با کشف یک راز هولناک و ماورایی که مربوط به والدینشان است، دنیای خود را زیر و رو می کنند.

سریال Incastrati

شبکه: Netflix

پس از اینکه دو تکنسین تلویزیونی با صحنه قتل روبرو می شوند، هر قدمی که برای جلوگیری از مظنون شدن بر می دارند، آنها را در دردسر عمیق تری قرار می دهد.

سریال The Responder

شبکه: BBC

در سریال امدادگر : افسر امدادگر کریس کارسون ماموریت دارد چند شب پشت سرهم در شیفت شب کار کند. شغل او با فشار کاری زیاد و بی وقفه، اکنون زندگی اش را در دستان همکار تازه کاری قرار داده که به او تحمیل شده است. نگرانی های کریس فقط برای کارش نیست؛ او در زندگی شخصی خود نیز درگیر بحران هایی است و در شغلش نیز با دوراهی های اخلاقی رو به رو است. ناگهان سروکله جوانی معتاد به هروئین پیدا می شود که کلید رهایی کریس از این مشکلات است.

سریال Women of the Movement

شبکه: Hulu

مجموعه‌ای که جنبش حقوق مدنی را به روایت زنان پشت آن شرح می‌دهد.

سریال The Tourist

شبکه: BBC

مردی توسط یک کامیون تانک بزرگ تعقیب می شود که سعی می کند او را از جاده خارج کند. او در بیمارستان بیدار می شود، آسیب دیده، اما به نوعی زنده است. با این حال، او هیچ ایده ای ندارد که او کیست، بنابراین او به دنبال پاسخ هایی می گردد که …

سریال Wolf Like Me

شبکه: Peacock

گری از زمان مرگ همسرش برای تامین مخارج دخترش تلاش می کند. مری رازی دارد که نمی تواند خودش را با کسی در میان بگذارد. در همین حین…


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.