گوشی‌های گلکسی S22 و S22 Plus با دوربین و کارایی بهبود یافته ولی طراحی مشابه گذشته معرفی شد

آیا ارتقاهای جزئی پرچم‌دارهای جدید سامسونگ، مشتریان را مشتاق به خرید می‌کنند؟

0

سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس را معرفی کرد. این گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، برخی اشتباهات و کاستی‌های گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ را رفع می‌کنند و به گفته سامسونگ، هوشمندتر، قابل اعتمادتر و بهبود یافته‌تر هستند.

طراحی و ظاهر این گوشی‌ها شباهت زیادی به گوشی‌های S21 سال گذشته دارد و فقط کمی تغییرات در رابط کاربری طراحی می‌بینیم. اندازه صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس به ترتیب ۶.۱ و ۶.۶ اینچ با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هستند. هر دو مدل کاملا صاف و تخت طراحی شدند.

ماژول دوربین «contour» پشتی این گوشی‌ها به جای اینکه رنگی متضاد با بدنه داشته باشد؛ مانند گوشی گلکسی اس ۲۱ بنفش، با رنگ بدنه مطابقت پیدا می‌کند. سامسونگ، اولین سازنده گوشی است که از گوریلا گلس Victus Plus در بدنه جلو و پشت گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس استفاده کرده است. هیچ پلاستیک دیگری در بدنه ظاهری این گوشی‌ها استفاده نشده است.

نمایشگرهای این دو گوشی از حداکثر نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند اما با توجه به محتوای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش، می‌توانند تا ۱۰ هرتز کاهش یافته و در مصرف باتری صرفه‌جویی کنند. سامسونگ از یک الگوریتم جدید «vision booster» برای حفظ شفافیت و اشباع رنگ حتی در شرایط روشن استفاده می‌کند.

گوشی S22 Plus همان روشنایی ۱۷۵۰ نیت گوشی اس ۲۲ اولترا را دارد ولی گوشی S22 حداکثر دارای ۱۳۰۰ نیت است.

هر دو گوشی از پردازنده مرکزی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در ایالات متحده استفاده می‌کنند؛ یک تراشه ۴ نانومتری از کوالکام که اکنون پرچم‌دارترین پردازنده مرکزی دنیای موبایل برای گوشی‌های اندرویدی است. در مدل‌هایی که وارد کشورهای دیگر می‌شوند؛ مانند همیشه از تراشه‌های اگزینوس ساخت خود سامسونگ استفاده می‌شود. گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط OneUI 4.1 عرضه می‌شوند.

سامسونگ سعی کرده در تمام بخش‌های این پرچم‌دارها، تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی اعمال کند ولی بالاترین تمرکز روی دوربین‌ها است. دوربین اصلی این دو گوشی، لنز ۵۰ مگاپیکسلی است که ۲۳ درصد بزرگ‌تر از دوربین اصلی گلکسی اس ۲۱ است. هر دو گوشی از یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابر) و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید هستند.

سامسونگ می‌گوید پیشرفت‌های زیادی در زمینه عکاسی این گوشی‌ها به‌ویژه، عکاسی در شب به وجود آورده است و عکس‌ها دارای کیفیت و جزئیات بیشتری هستند. سامسونگ می‌گوید هنوز عکس اصلی ۱۲ مگایپسکلی با دوربین اصلی گرفته می‌شود و بعد با فناوری adaptive pixel سامسونگ با عکس‌های دیگر ترکیب شده تا بهترین عکس با بیشترین جزئیات به دست آید.

عکاسی پرتره نیز در این گوشی‌ها ارتقا یافته است و به گفته سامسونگ، می‌تواند تک تک رشته‌های مو را تشخیص دهد تا یک فوکوس کامل و بی‌عیب روی سوژه داشته باشد و پس‌زمینه را با دقت بیشتری محو کند.

مقایسه ظاهری گلکسی اس ۲۲ پلاس با گلکسی اس ۲۲ اولترا

گوشی S22 دارای باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر و گوشی S22 Plus از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری سود می‌برند. شارژ کابلی مدل اس ۲۲ نیز کمتر و به ۲۵ وات محدود می‌شود ولی مدل بزرگ‌تر اس ۲۲ پلاس به شارژ کابلی ۴۵ وات می‌رسد. هر دو از شارژرهای بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

در نگاه نخست، هر دو گوشی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس تغییر عمده‌ای در طراحی و ظاهر و حتی فناوری‌های نسبت به مدل سال گذشته ندارند. آیا پیشرفت‌های جزئی این گوشی‌ها می‌تواند مشتریان را ترغیب به خریدشان کند؟ آیا خرید گوشی مانند پیکسل ۶ با قیمت ۵۹۹ دلار ولی نمایشگر ضعیف‌تر اولد، به صرفه‌تر نیست؟

مقایسه ظاهری گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا

هر دو گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و رنگ جدید طلایی صورتی، عرضه می‌شوند. هر دو گوشی از امروز قابل پیش‌خرید هستند و از ۲۵ فوریه به طور رسمی در دسترس مردم قرار می‌گیرند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S22 از ۷۹۹ دلار و گلکسی S22 Plus از ۹۹۹ دلار آغاز می‌شود. هر دو این گوشی‌ها در مدل پایه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم هستند. مدل‌های بالاتر می‌توانند ۲۵۶ گیگابایت ذخیره‌سازی و بالاتر داشته باشند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…
منبع theverge
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5